Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • karib

    addikt

    válasz fokukac #2870 üzenetére

    1. Régi Swiftben is volt 16 szelepes motor (1,6, majd 1,3 is), de igen, többnyire az 1,3 8V a jellemző :)

    2. Oké, hogy más karakterisztika - aminek ugye az a lényege, hogy a papírra rá lehessen írni, hogy 1,3 liter és 92 (!) lóerő - húú. Más kérdés, hogy ez a karakterisztika baromira nem passzol egy ilyen nehéz autóhoz - vagy 200 kilóval több az új Swift. Gyakorlati szemszögből tehát egy inkább nyomatékra hangolt motorral sokkal jobban járna mindenki, de hát azt nehezebb eladni, mert nem mutat olyan jól papíron.

    Épp ezért érdekes a dízel Swift - sokkal jobban passzol a karakterisztika, de az ára miatt csak a sokat autózóknak éri meg. A többiek dönthetnek - gazdaságosan evickélnek, vagy pörgetve haladósabbra (és falánkabbra) veszik a figurát.

    Nincs ezzel semmi baj, érthető is a döntés - csak mint vásárló nem árt tisztában lenni a valósággal, és nem azt várni, hogy hű, padlógázzal közlekedve 5 literből úgy megy majd, mint egy rakéta :)

    Mellesleg sokminden múlik az ember lábán - én rendre 7,4 liter körüli átlagot futottam a Swifttel, szinte bármit csináltam - másoknak sikerül 5-6 liter is. De én legalább élveztem :)

    Department of Redundancy Department

Új hozzászólás Aktív témák