- Mobil flották
- iPhone topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Apple Watch
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Hirdetés
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Több mint 24 milliárd eurót öntenek a spanyol adatközpontokba
it Ezúttal egy 6,69 milliárd eurós befektetést jelentett be a spanyol adatközpontok kapcsán a Microsoft – korábban pedig egy 15,7 milliárd eurósat az Amazon.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #22355 üzenetére
Hat a tied gl+
Ha egy ilyen szintet ideadnak 3-3,2M kozott, akkor szerintem jo vetel lesz.
Szvsz legyen benne egy automata ketzonas legkondi, kulcsnelkuli inditas, ulesfutes, tempomat, meg a szokasos alap dolgok, szerintem ezek nem nagy igenyek manapsag.
Utastere a teszt alapjan vallalhato meretu, ahogy irtak, egy kategoriaval feljebb versenyez.
A mild hybrid meg nagy szam lenne az 1.2-es k12b-vel, igazi szomjazo mester lenne, foleg nalam, mindig motorfekkel lassitok, mindig lenne kraft a litium akksiban az elindulashoz.
Mondjuk az ezres boosterjet meg menne mint az okor, tomeg/teljesitmeny alapjan 10 mp alatti ertek lesz a 0-100, mig az 1.2-es 12 sec koruli ertek lesz.