Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • roberto211

    őstag

    válasz Kornel #21642 üzenetére

    Szerintem hülyeség.. Régi swiftek alól is max akkor hullanak ki ha 40ezrenként nincs olajcserélve de valaki soha nem cserélt (pld enyémben nem hiszem h kint cseréltek eddig ) és mégis üzemképes, könnyű váltani, nem zörög, nem recseg, nem kattog.. Új swift váltóval m13nál vannak csak gondok tudtom szerint itt is a nyelestengely csapágy ...

    Maximum akkor eshet szét ha izomból, félkuplunggal rángatják de ezt egy váltó se bírja..

    Régi swiftnél is csak az a baj h kevés anyagból van a váltó és hamar elfogy a váltó ha valaki nap mint nap boyracerkedik .. De nem ez a jellemző.. Enyémnek pld semmi baja pedig néha 1-2 fokozatra megy rendesen "erő" mondjuk így... Nem szokásom 2e nél váltai..

    Tehát amíg könnyű vele váltani, nem recseg, nem ropog,beeszi a sebességet, nem esik ki belőle addig nincs ok a panaszra..

    Nézz meg egy régi opel váltót... Na az legendásan sz@r és nem azért mert fikázom mert 1-2 opel nekem i tetszik de ülj bele egy f vagy g astraba vagy zafiraba és próbálj vele gyorsan váltani, vagy csak simán váltani.

    Nem egy embertől hallom h néha az 1-est alig veszi be, néha nem lehet váltani kereszteződés közepén mert éppen "beragadt a váltó" és ott kell rángatni, gyors váltás felejtős ha nem akarsz váltót cserélni. És ezt nem egy embertől hallom.. A zafirás haverom, b corsás osztálytársam és g asztrás nővérem barátjánál is ugyanez a probléma.. Suzi váltók szerintem jók, és ezt tesztbe is mondták újaknál.. Majd ha olyan lesz mint a régi opeleké akkor lehet rájuk panasz. :)

    Olajra visszatérve meg szerintem ez a gl4-gl5 ös 75w90 olaj megfelelő a stiftembe.. Nem a legjobb nem a legsz@rabb, és jobb mint ami most van benne kitudja hány éve.. Motorolajból már nem veszek sz@rt az tény.. De olajwebshopon nem hiszem h árulnak ilyen nagyon legalja olajat..

    [ Szerkesztve ]

    Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

Új hozzászólás Aktív témák