- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tag
Sziasztok!
Egy elég érdekes dologgal jelentkeznék nálatok, mert hátha hallotatok már róla. Van nekem egy 2003-as Suzuki Swift-em ( 16v ) ,és 2 hete úgy jártam vele, hogy szétment alul az üzemanyagszűrőm ( fél éve lett cserélve ) és egy rakás benzin kifolyt, arról nem is beszélve, hogy a benzin átfolyt a túloldalon lévő kipufogora, majdnem felgyújtva a kocsimat.
Ez miatt már erősen tartok a silány műanyag üzemanyagszűrőtől, és a kérdésem a következő lenne.
Láttam, hogy a régebbi Suzukikon ( 1996-ig ) fémházas szűró volt, tudnék is olyat venni, de a tartóját, illetve a hozzá tartozó bilincset hol tudnék szerezni? Valakinek esetleg nincs ilyen eladó? Újonnan sajnos csak szűrőt tudok venni
Egy biztos, a műanyag az katasztrófa....
Válaszotokat előre is köszönöm... -
Tarill
őstag
tartó nem kell másik, bilincseket meg veszel bármelyik csavar boltban
-
-
AMD Power
titán
Ezért sem szeretnék 250e többet adni egy Suzukiért. Nézétek meg miket lehet már kapni 250-300e Ft-ért.
CITROEN XSARA 1.4 SX
FORD ESCORT 1.4 Classic
OPEL ASTRA F 1.6 GL
PEUGEOT 306 1.4 XN 3* töréstesztel!!
FIAT PUNTO 1.2 4* töréstesztel!!
RENAULT MEGANE Mégane Classic 1.4 RL 4* töréstesztel!![ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
hzsolee
őstag
válasz Tarill #14209 üzenetére
és norbyone:
Kösz, akkor nem ártana bele egy új. Már túl van a 180e-ren és tudtommal nem volt cserélve (szintén swift 2002 16V)[ Szerkesztve ]
A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."
-
giigz
veterán
válasz AMD Power #14210 üzenetére
Ezekből (Megane, Xsara, Punto2) csak a leharcolt sz@rokat lehet megkapni ennyiért, és hidd el nekem, hogy ha megveszel egy ilyet 280-ért, többet fogsz rákölteni mint ha egy alapból jó állapotút vennél ~350-ért.
Egy normális Megane-t ki lehet fogni 300-350-ért, és arra már sokat nem kell költeni.
-
Lajkó
őstag
válasz AMD Power #14213 üzenetére
Kérdezhettem volna azt is, hogy: -Mi vagy Te autószerelő, hogy ezeket a roncsokat akarod itt népszerűsíteni?
Aki Suzukit vesz, annak nem csak az olcsón vásárlás a célja, hanem az olcsó üzemeltetés, és fenntartás is!
Ha mindezeket figyelembe veszed, akkor a listádból kb. minden kipereg!Ha az első hozzászólásod is off topic lett volna.. Na az építő jellegű lett volna!
-
AMD Power
titán
Ki reklámozza őket? Én már járok egy ideje ide és mindenki tisztában van vele ,hogy ezeket miért írtam be ide. Nem véletlenül fogok én sem Swiftet venni. Pont az általad leírt okokból.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Mercutio_
félisten
válasz AMD Power #14217 üzenetére
Ha így van, akkor csak értelmetlen volt a linkekkel teli hsz-ed, hisz te is tudod, hogy azok a csotrogányok nem annyiban állnak majd meg, mint amennyiért megveszed és nem annyit kell majd rájuk költeni, mint egy azonos árú suzukira.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Kornel
veterán
válasz trassher #14199 üzenetére
Attól függ ugye hogy mik a fontosak. Ha nem mész nagy távokat rendszeresen akkor nem kell hatalmas komfort, ha nincs család akkor nem kell nagy autó. Ezek mellett a swift sport jó kis kocsi szerintem. Jó a kiállása és megy is csak arra mutattam rá hogy ugyanennyiért lehet venni nagyobb és gyorsabb autót is.
1. Nyilvánvaló családdal kilőve egy swift vagy egy splash is, max. 1 kisgyerekkel élhető kocsi még.
2. Viszonylag sokat megyek(évi 25-30k km), ami engem zavar a splash-be, hogy szar az ülése (swift2/sx4-é is ugyanez), vagy túl széles a hátam, vagy nem tudom, de ezt orvosolni fogom, mert úgy néz ki, hogy megtartom, viszont ezen kívül 2 bármekkora + 2 kisebb embernek (hátul) kényelmes.
3. ha most vennék kocsit, valószínű a swift sport lenne, viszont egy 7,5-8 liter körül fogyasztó autóhoz képest a mostanival 2,5 liter körül spóroltam 100 km-enként, és nemsokára megvan a 40k km vele, az kerek 400k HUF, ami azért jól jön most, hogy megvan
4. tudom, hogy ennyiért lehet venni szebb, jobb, kényelmesebb, tágasabb, németebb, stb. autókat, de láttam már karón varjút, egy váratlan nagyobb hiba egy ilyen kategóriás autónál több 100k huf, elég csak a tipikus dízel betegségekre gondolni, de egy szimpla érzékelő is 100k felett lehet, ami nélkül folyamatosan megy a klíma, munkatársam járt így a3-al, biztos lehet bontottan kapni, de nekem nincs ilyenekre se időm, se pénzemszvsz egyenlőre marad a mostani, így -3,5 cm-vel egész autózható kocsi lett belőle, dombos kanyaros szakaszon ahol eddig 80-90-nél már sodródott ki, esett le az útról, most 110-120 között se jön zavarba.
-
trassher
addikt
válasz hzsolee #14207 üzenetére
Benzines kocsiknál üzemanyag szűrőt minden második olajcserénél érdemes cserélni. Nem az ujjamból szoptam ki hanem szerelők állítják.
AMD Power: Az F astra-t a helyedben nagyon gyorsan kiverném a fejemből. Rozsdás az összes és gondolom nem akarsz évente javítószetteket hegesztetni a kocsidra.
kornelka: Nincs drága alkatrész csak drága vagy olcsóbb kocsi. Minden márkához, típushoz arányaiban ugyanannyi az alkatrész az autó új árához viszonyítva. Amúgy a másfél milliós kategóriában lehet nevetni fogsz de a legjobb választás a Passat B5 1é.9 tdi. Másfél millióból kijön az autó ára, regadó, és egy gatyábarázás adagoló felújítással együtt. Ha ezeket megcsinálod 10 évig még tuti autó lesz, persze ez csak az én titkos tippem.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz trassher #14221 üzenetére
Kifutottam a modidőből.
Németországból behozva értettem felújítással a a másfél milliót természetesen. Ott nincs ami szétverje a futóművet vagyis sokkal kevesebb mint itthon. Nem mellesleg ott ha kell a kocsi költenek rá és szervizelik is. Tudom unalmas a német ótó jó ótó duma de igaz.Redmi Note 7
-
pjen
félisten
válasz trassher #14222 üzenetére
Igen csak ehhez mindig jön a szlogen.A német autókat nem a fogyasztásukért szeretjük.
Amíg át megy rajta a benzin tulajdonképpen mért kell cserélni.A tank aljában buvár cső van a kosz simán leülepszik,ha nem fogyasztod ki teljesen,tehát tankolásnál nem keveredik fel ,nincs azzal baj.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz trassher #14221 üzenetére
ismerek egy rozsdamentes 18 éves F astrát, valós 120k km-el
1000-ből 1 persze1.9 tádéi valóban jó kocsi (volt).
de mindbe van már vagy félmillió csillió kilóméter.
ha nincs, akkor már egyszer biztos volt, mielőtt visszatekerték.
igen, kint is, törökök, arabok, meg a németek is.
itt egy példa a féreglyukon keresztül magyarországra érkezett a3-al
szvsz ha lehetne kapni újan 1.9 tdi vagy méginkább 1.9 sdi motorral kocsit, simán vennék valami seatot vagy vw-t, de nem lehet. cr pd xyzw tdi-t meg nem fogok venni, pont
így marad valami japán szívó benya, ami lehetőleg keveset eszik[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz Kornel #14226 üzenetére
Mijaza félmillió km? Csak magyarországon akar mindenki 1 misiért 80 ezret futott dízelt venni. A másfél millióban mint írtam van adagoló felújítás is ezzel simán elketyeg 10 évet még. PDTDI sem gáz ha az ember utánanéz hogy a Bosch-al nincs gond, a Siemens gyárotta a fos PD elemeket + kell bele a drágább gázolajszűrő és kész.
Az a nepper sem balfasz ahogy látom. Gyári szervízszámla a kocsiban 205.000 km-rel? Na az a szép.
Kell egy laptop + szoftver (jó ha gyári) és a helyszínen kiolvasod a valós állást bármennyiszer tekerték ide vagy oda. Sajnos magyarországban így kell elmenni autót venni kereskedésből.pjen: Persze hogy van aki nem szereti a dízelt de ekkora kocsikat csak az vesz benzin motorral aki 90-nél már remegve szorítja a kormányt. Mindennek meg van az ára.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
Árban viszont igen és ugye nem mindegy mit kap az ember a pénzéért.
De én csak azért vagyok oda annyira a nagy kasztni + dízel kombóért mert kocsival járok az egyetemre rajtam kívül 4 emberrel + csomagokkal és hát nem épp erre találták ki a swift-em de meglepően jól bírja a strapát.Redmi Note 7
-
Kornel
veterán
válasz trassher #14228 üzenetére
mindennek megvan az előnye és a hátránya is...
ha azt mondom, hogy 1,3 millát adtam a splash-ért, gondolom azt mondod, hogy meg vagyok őrülve.
de ez 4 éves volt, sérülésmentes, gyakorlatilag új, mondjuk most is az, aki eddig még beült, el se hitte, hogy 100k km van már benne. ja és igazolható 60k km-el vettem. ja és nem eszik többet, mint egy 1.9 tdi, max. pályán, de egyenlőre ott nem is használom.
de ha sokat kellene pályáznom, akkor valszeg én is egy nagyobb dízelt vennék, de nem az agyondícsért VAG motorok között válogatnék, hanem a méltánytalanul alulértékelt fordok között, 2.0 tddi mondeobol már szépet kapsz 2000 eur-ért, valszeg az lesz majd, e mellé egyszer, ha szükség lesz rá, ha le is robban, még mindig ott lesz a megbízható suzuki... ez meg megy majd az asszonynak -
trassher
addikt
válasz Kornel #14231 üzenetére
Annyiért az a splash jó hisz egyedül utazol nagyrészt 4 éves suzuki annyit simán ér ha olyan volt ahogy írtad. Ha egyedül utaznék nekem se kéne nagyobb kocsi max komfortosabb.
Őrültség a mi ignisünket volt megvenni 2006-ban újonnan kereskedésből svájcifrankra úgy hogy a kocsiban már 250K km van és sose lehet majd eladni max bezuzatni.Redmi Note 7
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #14226 üzenetére
Nekem sem tetszik a Diesel, de hosszútávon, egy autópályán, esetleg autóúton, egy 1.5-1.6 szívó benzin nem jó. Pályáztam én is Ausztriába nem egyszer, de mikor 800km utazás végére már utáltam az sx4-et.
Persze elviszi a kasznit akár 170-nel is tartósan, sőt ignis is képes rá, sőt talán a komfort is megvan, de egyszerűen tartós 140-130km/h-nál 7 alá nem akar menni, megpakolva, osztrák autópályán még a 9-is megvan.
Tehát minimum 2 literes szívó benzin.... de az meg azért nem jó, mert lehet az is annyit zabál mint mondjuk az SX4, de városban lezabálja a fejem...
Nekem nagyon tetszik Most a Skoda Rapid mondjuk 1.6 CR TDI motorral, vagy octávia 2.0 CR TDI-vel... na azokra azt mondom városban/autópályán is király, rá állsz 140-re aztán 5 liter.
De 15 éves 1.9 tdi, bár elfut 1 millió kilométert is.... de egy német/osztrák aki mondjuk ingázik napi 140 kilométert, a hét 5 napján, hiába pályán teszi, meglátszik. 170.000km után akkor is kimegy belőle a gátló, ha minden méter pályán is tesz meg... meg hiába csak 5-7 éves, alulról 200ekm-et közelíteni fogja...
-
Kornel
veterán
válasz trassher #14233 üzenetére
én szerencsére megszabadultam időben a 2008-ban szalónból chf-re vett swift2-mtől, most lenne benne 185k km, meg 5 év hitel, és fizetnék érte havi 45k körül
(#14234) Doze: ez így van, bár most kíváncsi lennék, hogy kisebb hasmagassággal mit tud a splash, eddig GPS 130 körül 6,5+ volt a fogyasztás, majd mérek egyet mostanában is. szerintem ha aláraknék egy kartervédőt, az is csökkentené a fogyasztást nagy sebességnél, illetve nem fosnék, hogy odaverem az alját, mint most
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Most azon megy a dilemma ,hogy 5 ajtós vagy sedan. A sedan (365l) a sima 5 ajtós meg (226l). Nagyon nem mind1. Nekem mondjuk az előző autóm sedan volt (VW Polo Classic 450l) de én nem szerettem a nagy feneke miatt. Ezért is gondoltam a 5 ajtós kiadásra. De ugye most itt a pici és kérdés ,hogy elég lenne nekünk az a 226 liter.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
zalman90
őstag
Hello , 1.3 as suzki swift GL , tudok neki mély hangot varázsolni azzal ha esetleg veszek rá tuning kipufogót vagy dobot?
A vàlaszt előre köszönöm
[ Szerkesztve ]
Az ember társas állat. S többnyire minél nagyobb a társaság, annál nagyobb állat.
-
t1
addikt
válasz AMD Power #14238 üzenetére
Figyelj, nekem most fog jönni a pici, van 3 és 5 ajtósunk is, de ha lehetne mindenképpen Sedant vennék az egyik helyett hosszabb könnyebb a ki be szállás hátul mert a Sedannak nagyobb szögben nyílik a hátsó ajtaja mint az 5 ajtósnak, baba kocsi stb stb jobban bele fér... én nem gondolkodnék a helyedben ezen
-
Lajkó
őstag
válasz AMD Power #14238 üzenetére
Csak is a szokásaidtól függ, hogy mi az ami megfelel neked! Ha sokcsomagosok vagytok, és legalább 3 fős a család, akkor illik egy sedan. Ha nem szoktátok túlzásba vinni a "nagybevásárt" akkor bőven fain az ötajtós. Ha bejön a sportos stílus, akkor meg a 3 ajtós is számításba jöhet.
Én öszvért hajtok! 3 ajtós GL van itthon, de van vonóhorog, és nem vagyok rest lehajtani a hátsó üléseket! Ha valaki be akar szállni hátra csak rámutatok a túlsó ajtóra! Eddig senki nem hányta a szememre...
Majd ha lesz rá pénzem, akkor flancolok, de most egyenlőre nincs!zalman90: Paragi esetleg?
giigz: Na pont így szoktak az emberek hibás döntéseket hozni!
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Tarill #14244 üzenetére
ebben az árkategóriában lassan minden kerülendő.
giigz saját példájából indul ki, vett egy ismert előéletű valóban keveset futott renault-t, ami alapból is egy viszonylag megbízható kocsi, de azért valljuk be, egy 16-18 éves egykor közép-felső kategóriás autóban nem lennék meglepve a 3-400k km-en sem...
nyilván egy suzukinál nagyobb esély van kisebb futású, megkíméltebb példány kifogására, de az se olcsó.
én a 2003-as ezresemet 570k-ért adtam el 1,5 éve, ami valóban megkímélt volt.
2009-ben nézegettem idősebb swifteket is, sok hulla volt köztük, van amelyik több kocsiból volt összerakva, rohadtak is, motorjuk is k.o. volt.
szvsz attól még, hogy a swiftek kevés karbantartást igényelnek, kicsi a meghibásodásuk, attól ugyanúgy szervizelni kell őket, amiről kishazánkban általában megfeledkeznek, aztán mikor már véres a torka, akkor eladják olcsóért, a következő tulaj meg szív vele, mert mindent neki kell cserélnie. van ellenpélda is, de azért meg megkérik az árát, mert adott esetben több lett szervizre költve, mint a kocsi ára, nyilván nem fogják 200k-ért odaadni. -
AMD Power
titán
Akkor miért nem látlak sohasem az apás topicba?
Ezt lett volna a másik kérdésem ,hogy a sedannak mintha ha a hátsó ajtója nagyobb lenne. A lábtér is nagyobb vagy csak optikai csalódás? Meg ami talán még egy picit jobban tetszik a sedanba ,hogy azért jóval nagyobb az a "gyűrődő" rész ha ne adj Isten valaki hátulról elnéz minket.giigz: Ültem már nem is egyben. Mielőtt a Polot megvettem 2-t is kipróbáltam. Egy 1.4 sedant is meg egy 1.6 5 ajtósat.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Kornel
veterán
válasz AMD Power #14246 üzenetére
szerintem teljesen mind1, ha elnéz titeket valaki...
nézd a g astrát, és a swiftet. -
joker91
tag
válasz AMD Power #14246 üzenetére
Én úgy tudom, hogy az 5 ajtós és sedan tengelytávja ugyanakkora. Úgyhogy szerintem a lábtér egyezik. Viszont a háttámlája hátul ha jól emlékszem nagyobb mint egy 5 ajtósba. Nekem 5 ajtós van és mentünk már vele 4-en + csomagok Lengyelbe, illetve Horvátba is. (4 felnőtt) Elfértünk.
-
Kornel
veterán
válasz AMD Power #14248 üzenetére
ezért adtam el az enyémet, különben eszembe se jutott volna megválni tőle, de sajnos egy karambol esetén életveszélyes
kíváncsi lennék mi maradna belőle az IIHS félátfedéses tesztjén.
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt