- iPhone topik
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem3sys
tag
Én is itt vagyok.
De ha novemberben egy ilyen swiftel indulunk el síelni nem a barátom A4 audijával akkor nem lennék itt.
8légzsák nyílt ki benne amikor belénkjött hátulról egy barom az A1-n olyan 180-as tempóval. Mi 140al mentünk. Szalagkorláttól szalagkorlátig és 2x fordult át a teteján a kocsink. Ha találok képet berakom róla.Azóta úgy vagyok vele, hogy inkább legyen 20ezerrel több a havi fenntartása de legyen biztonságosabb.
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
Kornel
veterán
válasz Nem3sys #14652 üzenetére
erre annyit tudok mondani, hogy aki olyat akar venni, az nem ide jön.
a srácot meg hiába próbálod megtéríteni, előtted már mások is próbálták, swiftet fog venni, és végülis a felhasználási céljának tökéletesen megfelel.egyébként én 1,35 millát költöttem el vételárként egy splash-re, de nem bántam meg.
persze lehetett volna belőle sok mindent venni, de nem 4 éves lett volna, nem 60k km-el, és nem enne 5,5 litert -
Xmodule
őstag
válasz Xmodule #14585 üzenetére
Nos ma szétkaptam a féltengelyt. Sajnos nem voltam elég figyelmes igy belefutottam egy elég kellemetlen amatörnek tunö dologba. Amikor kihuztam a tengelyt nem gondoltam rá hogy a váltoban lévö olaj kifolyik igy sajnos azt is utanna kellet töltenem. Mint kiderult, nekem pont a 19fogas zégergyürüs van (hurrá pont az a legdrágább!). Sajnos mivel az uj alkatrész csak egy hét mulva jön meg és a kocsi meg már nagyon elkezdett kopogni igy vettem rá uj gumit zsirral egyutt. Féktárcsa mosoval (1teljes flakon) kimostam az egészet mivel a régi zsirba benne volt már minden féle kosz,por. Aztán ujra kentem az egészet. Sajnos a kopogás megmaradt gondolom ezen már segiteni nem lehet. Barátnöm azt mondta (mivel övé a kocsi amugy) hogy most mintha jobban is menne, mivel azt mondta tegnap már alig jött fel a kis dombon itt a kocsi motor pörgött durván de az auto nem nagyon haladt. Szerintem viszont ez csak placebo, szoval ugyan olyan rossz mint volt. Mindegy a lényeg amig ideér az uj addig kibirja még (napi szinten kell a kocsi és minimum 100km/nap megy bele). Egyébként ha a belsö féltengely a rossz (az ami a váltoba csatlakozik) akkor annak milyen hangja van vagy az hogy derul ki? Mert a mostani ugye akkor kattog amikor elforditva van a kormány és gázd adok. Mondjuk én nem is gondoltam hogy az rossz lenne mert ott a gumi nem sérult.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Giot
addikt
válasz Nem3sys #14653 üzenetére
Ha egy régi civic-ben vagy egy régi corollában ültök valószínű ugyanúgy halál a vége.
Egy A4-es Audival nem is értem milyen alapon hasonlítod össze. Mert 4 kereke van és gurul?
Ezek a régi swiftek jó autók. Akinek ennyi pénze van rá, és nem akarja a gatyáját is rákölteni a fenntartásra bevállalható, de tisztában kell lenni a hátrányaival.
Eljárt felette az idő, de sok autó felett eljárt az idő mégis közlekednek vele.
Az új Suzukik biztonsági szempontból is jók. De meg kérik az árát, a splash-nek vagy swift2-nek. Nem beszélve a swift3-ról, ami szerintem irreális áron kapható. És akkor még az s-cross-rol említést sem tettem.kornelka: [link]
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
-
Giot
addikt
válasz AMD Power #14660 üzenetére
Szerintem a 2es swift még jó választás lehet 1 misi környékéig. A sajátom 1.150M volt 6 évesen 60e.km. A splash nem tetszik, a sima sx4 árai meg túlzóak. 1-1.5 millió között, vagy picit felette civic vagy corolla (2000-2005). Legalábbis nekem így a sorrend.
(#14659) kornelka:nincs mit.
[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
válasz Nem3sys #14662 üzenetére
munkatarsam egy 2003-as a3-at vett nemreg olcson. azota mindent kicserelt, ami kijohet egy modern dizelen. persze igy van egy fasza autoja, de ehhez kellett fel milla, aki ezt beleszamolja ott nincs gond, csak akinek nem telik erre, annak lehet benne 100 legzsak is, akkor se fog.
szvsz aki regi swiftet vesz, nagyreszt azert teszi, mert nem fer neki bele se egy turbo, se eg, kettostomegu, a tobbirol ne is beszeljunk.Doze: dizel sx4 mire jo? nem olyan jo az a fiat motor...
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Nem3sys #14669 üzenetére
Figyelj... aki suzukit vesz azért vesz mert autó kell, a vételár csak egy szempont a sok közül, 300-400 huffért meg nagyobb kategóriában lefosott kilométerkő van, pláne ha nem villantani akarsz hanem igás jószágot.... lehet mondani: törik, ropi, stb... de csak hasonlítsd össze egy a4-el a fenntartási költségeket, ha pl évi kemény 20e km-t mész, ingázol stb... ha letérdel 30e forintból szinte bármi megvan.... egy gátló, esetleg vezérlés, fékek stb csere mind-mind sokkal többe kerül mint egy szuszkón.
[ Szerkesztve ]
-
-
8th
addikt
válasz Kornel #14654 üzenetére
"erre annyit tudok mondani, hogy aki olyat akar venni, az nem ide jön."
Erről volt munkatársam jut az eszembe. Zsigerből fikázta swiftet mert, hogy az nem biztonságos és ő biza bele nem ülne. Aztán bő két hónapon át tartó kocsinézegetés végén vett egy mk5 Ford Fiestát, ugyan ilyet. Körbe röhögtük majd felvilágosítottuk, hogy ennek a nyolcvanas évek végéről származó őskövületnek a külsőségekben felfrissített verzióját hajtja ami semmivel sem biztonságosabb mint egy régi swift. Látni kellett volna az arcát .
Korabeli Corsa Saxo Fiesta Felicia Punto Civic stb... egyik sem egy kimondott atombunker. Ha pedig valaki akkorát csattan akkor tök8, hogy melyik 90-es évek eleji kisautóban ül = lapát meg föld és béke poraira. Totál felesleges ezen rugózni. -
Tomics
addikt
Megvan az autó
Gyönyörű, imádom. Ignis után nem lomhább (rosszabbra számítottam). Kanyarban élmény vele menni, csendes, kényelmesebb, nagyautósabb. Csillog villog, féltem ettől a színtől, de szuper lett. Mentem vele 100km-t, BP-Gyöngyös nem autópályán 5.1-et ír átlagnak.
Első utam a kút volt ami a szalontól 200m-re van. 42 literes tankba 44,02L-nél kattant a pisztoly... Ennyire üres volt a tank, vagy ennyit csal a kút? (shell)
Telós kép este[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
Tomics
addikt
Köszi!
Igen, kell majd alá egy szép felni és hátsó ablakokra jó lenne egy sötétítés is. Egyébként az oszlopokon a gyári fekete fólia is nagyon sokat dob rajta
Akkor sem hiszem el hogy így porzik a tank egy 3 millás autónál kispórolni pár liter benzint. Ennyit meg biztos nem csal a kút, biztos észrevette volna már más
PH! addikt since 2004
-
Kornel
veterán
válasz Tomics #14680 üzenetére
volt egy felni a nengun-on, gumival együtt, de eladták már, pedig olcsó volt (350 EUR), mert kicsit le volt horzsolva, de azt olcsón javítják. én a tiedre ráraknám ezt a gyári szettet, itt érdemes nézelődni, mindig akad egy.
a benzint meg saját költségén teszi bele a kereskedő, nyilván neki 5000 Ft is pénz, főleg a mostani újautó piacon, ami nem hoz túl nagy profitot. Viszont szerintem elég jól alkudtál, azért ez az autó már egy ford fiesta versenytársa kb., ami drágább. -
trassher
addikt
válasz Nem3sys #14662 üzenetére
Nem megvenni drága hanem fenntartani. 160-ért veszel az audi alá lengőkarszettet (kínai, a gyárt inkább nem írom) suzukit ennyi pénzből félig újjáépíted.
Tomics: Ez mikor autó? Én még ilyen lökhárítós, fényszórós swiftet nem is láttam. Még nekem is tetszik pedig pedig nem vagyok oda az új autókért. Grat hozzá!
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Mercutio_
félisten
válasz Nem3sys #14662 üzenetére
Ha kint él, akkor sem az anyagi helyzete sem a lehetőségeinem hhasonlítható a hazaihoz azért értelmetlen az összehasonlításod, ha itthon akkor meg jön még rá ragadó forgalomba helyezés vizsga költség és azért +amit már más is leirt, hogy nem csak megvenni kell egy kicsit, de üzemben tartani is és annak a várható koltsegeivel együtt szokás hasonlitgatni...
Sokan egyébként szinte csak Pesten belül szaladgálnak nekik (is) tökéletes.
[ Szerkesztve ]
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Tomics
addikt
Ignis, de csak papíron, tehát az autó megmaradt csak a Suzukinak kellett egy indok az akciós ár miatt.
trassher: mostani, 2013 felétől gyárták ezt a ráncfelvarrott swift III-at.
amúgy tényleg nagyon keveset látni ezekből az utakon, innen is látszik hogy feljebb lépett egy kategóriát és az ár is magasabb. meg sajnos az emberekben az van meg hogy ha suzuki = szar, igénytelen népautó, tehát inkább más márkát választanak ilyen listaáron (3,5M)
Remélem hogy megbízható lesz mint az előző szériák.[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
dudika10
veterán
válasz Nem3sys #14671 üzenetére
Sokan osszekeverik a regi es a megregebbi swifteket. A megregebbiek toreseit latva volt egy kis update, ami utan felzarkozott a swift is a kategoriahoz tores szempontjabol. Nem biztonsagos, de egyik hasonlo koru kisauto sem biztonsagosabb annyival, hogy azon barmi muljon.
Csak varosban hasznalom az enyemet, es felek benne, de ez a felelem segit nem osszetorni.
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
Giot
addikt
válasz Tomics #14690 üzenetére
Korrekt megoldás részükről. Jó autó, finom a blokkja, rendesen össze van rakva. Csak sokan keverik a swift2-vel.
Azért a műanyagokat csinálhatták volna kicsit kellemesebb érzetűre akár habosított.
Tudom bejáratós most még vigyázni kell rá, de kíváncsi leszek az Ignis blokkja után mit szólsz majd a dinamikájához.(#14689) kornelka:
(#14691) Nem3sys: Egy 150-200e-et lefutott dízelre simán rá lehet költeni fél misit, amit pld kornelka felsorolt, a turbo alapból elvisz 200-300e ft-ot, + a kettőstömegű 100e feletti tétel, stb stb.
Igaz ha ezekkel megvan a delikvens megint bele lehet tenni 200ekm-et gond nélkül. De ez ilyen tenni nem lehet ellene ezzel jár.
Ezért fontos megválasztani a pénztárcához illő autót, és nem csak a vételárról van szó, hanem a fenntartásról.
Bár gyanítom ezzel te is tisztában vagy.[ Szerkesztve ]
-
Tomics
addikt
Hát én is. Tesztek miatt feltem h nagyon lomha lesz, de alacsony fordulaton is lehet tartani a tempot, elegedett vagyok. Szerintem hasonlo lesz az ignishez magas fordulaton, esetleg erzesre jobb lesz a nagyautos feelinf miatt, meg ugye mar most ereztem h kanyart jobban veszi, direktebb a kormany. Amugy akkora tukrei vannak h elneveztem bocifulnek, de nem zavar, ad neki egy kis extrat, tetszik nagyon : D alig varom h vegezzek a meloval es ulhessek bele amugy a fogyasztasa nagyon meglepett, a komp szerint 5,1. Kivancsi leszek palyan mennyi lesz
Na jolvan befejezem a dicsergetest, elfogult is vagyok meg rosszabbra szamitottam. Majd irok ha tapasztalok valami uj dolgot
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
Kornel
veterán
válasz Tomics #14698 üzenetére
elvileg a gyári ajánlott olaj a 0w20. nekem most az van benne, de szebb hangja volt a az 5w30-al, ami szintén megengedett bele, a tiedbe nem tudom mit ír a könyv, de a dualVVT-n kíbül ugyanaz a motor.
itt van eneos sustina 13k-ért, kb. 4k-val drágább, mint egy bármilyen másik 5w30, de nekem nagyob bejött, most ezt fogom venni megint. ha ezt rakom bele, akkor elmegyek 15 ezret egy olajjal, de ezt a 0w20-at cserélem most 10k-nál.
ha meg akadékoskodnak a szervizbe, akkor keresni kell másik szervizt
nekik ez pénz, örüljenek neki amúgy. -
Giot
addikt
válasz Kornel #14699 üzenetére
A 0w20-nak nem nagyon kicsi a felső hőpontja?
Ok ok a gyár tudja, csak nekem ez olyan kicsinek tűnik. Az enyémbe pld az 5w30 az ajánlott az ignácba 10w30. A szervízben mégis 10w40-et tesznek mindegyikbe. Mikor kérdeztem hogy miért 10w40 mikor az ajánlott 5w30 azt mondták megfelel a Suzuki követelményeinek a 10w40, ezért alkalmazzák. Márkaszervíz csak tudják.