- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- DIGI Mobil
- uleFone Power
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz meroly #13399 üzenetére
A klíma annyira nem izgat. De a két lufi nem lenne egy hátrány. Majd még elválik.
Doze: Én mikor megvettem a kocsit átnézettem. Egy 6e Ft futómű cuccon kívül semmit nem kellett csináltatni rajta (olajon, szűrökön stb kívül..)
1.5 év alatt 12000km mentünk vele. Aközben ezek lettek cserélve.
- Immobiliser elektronika
- Központi zár 2x is. Mikor eladtam már megint nem volt jó. A csomagtartót már zárni sem lehetett!
- Fojtószelep tisztítás
- Gyújtáskapcsoló csere
- Kerékagycsapágy
- Légzsákkábel
- Ismeretlen olajfolyás (magától ömlött órán-száján az olaj)
- Feszítőgörgő csere. Hiba nem javult meg.
- Magától kilyukadt a klíma hűtő
- Ismeretlen motorzajok melegenEz az amiről tudtam mikor eladtam.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
AMD Power
titán
válasz Kornel #13404 üzenetére
Igen. Kb 6 éve egy 1.0 Swiftet. Kb 5-600km mentem vele. Amúgy ha 500 akarnék autót venni az Megane lenne!
Volt nekem full fapad 93 Cliom. Azt is szerettem pedig atom fapad volt.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
trassher
addikt
Nem mondanám egyiket sem jelentősen rosszabbnak. Egyszerűen a swift futóműve fosul van hangolva. A tyúkszaron is pattog de kanyarban meg semmi feszesség nincs benne. 2000-től viszont már jó a futóművük főleg ha megkímélt a kocsi. Barátom vett egy 2001-est nemrég. Mikor vezettem akkor egyből éreztem hogy ez más kávéház.
Redmi Note 7
-
Kornel
veterán
volt biza
nekem teljesen üzembiztos volt, mondjuk 1995-ös volt, apám volt az első tulaj, szóval nem meglepő. egyedül a gyújtásmegszakító kalapáccsal volt gond városban (mindig volt nálam tartalék), nem oda lett kitalálva... a fogyasztás meg tényleg +3-4 liter volt a swifthez képest, de az élmény, amikor tolja a seggét, és csak nézel, hogy most mi van, az megfizethetetlen egyébként nem kell ahhoz tél se, nyáron is simán lehetett csapatni, ha kicsit porosabb kanyarívet választottálegyébként nem szidom a swiftet, nekem is volt, de nagyon buta a futóműve, pedig nekem 2003-as volt...
egy előnye kétség kívül volt, ment ment és ment, még a nagy borsodi árvíz se állította meg, átmentem a 30-40 cm-s vizeken simán anyósülés alatt állt a víz[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Egy jó kis "valós" gumiteszt.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
giigz
veterán
válasz AMD Power #13420 üzenetére
Tavaly még hittem egy kicsit benne, hogy tényleg valós, de hogy ugyanolyan hőmérsékleten tesztelve 1 év alatt ennyit változzanak az egyes gumik teljesítményei, azt nem hiszem el...
6 fok körül mindkét évben:
Barum fékút 120 km/h-ról Michelin-hez képest tavaly -13%, idén +3%.
Barum kapaszkodás a Michelin-hez képest tavaly -39%, idén -6%.
Zajszint tavaly 1,66 dB a Barum javára, idén 0,5 dB a Michelin javára.Ez vajon hogyan jött így ki? Azt elhiszem, hogy változnak a keverékek évről évre, de hogy ennyit változzanak, azt már nem.
A tavalyi és idei eredmények összehasonlításában egyértelműen látszódik, hogy idén ezek a Focus-ok 120 km/h-ról legalább 5 m-rel később álltak meg, viszont a gumik közötti különbségek sehogyan sem akarnak ehhez igazodni, az megint más kérdés, hogy ha két kocsi között 5-10 m-es (ráadásul típusra azonos, csak fékben, fék kopottságban nem), akkor hogyan lehet egyáltalán az, hogy nem ugyanazon az autón tesztelték? Egyértelmű, hogy már csak emiatt sem lehet köszönőviszonyban a valóssal, mert 1-2 méter különbség simán lehet a fékek állapota között, sőt ha valós eredményeket közölnek tényleg, akkor akár 5 is nagyon simán, és az már majdnem első-utolsó szint...
Tehát tavaly TS 850 és UG 8 között volt 120 km/h-ról fékútban 12% különbség a Conti javára, most pedig 3% a Conti javára. De igazából nézhetnék találomra is bármit, pl. Pirelli vs. Imperial 120 km/h fékút tavaly 14% a Pirelli javára, idén csak 7% a Pirelli javára.
Vagy pl. kapaszkodásban, aminek kb. pontosan annyinak kellett volna lennie, mint tavaly, ugyanis az autó ugyanolyan 1.6-os Focus, Barum tavaly 12,54 másodperc alatt kapaszkodott fel, amivel a legrosszabb lett, idén meg a legjobbak között 6,9 másodperc alatt...
Mivel nem értek nagyon hozzá, az is lehet, hogy hülyeség amit írok, és akkor elnézést, de mivel nem írtak erre magyarázatot, ezért érdekesnek tartom a dolgot...
-
AMD Power
titán
Az létezik ,hogy van olyan GLX Swift amiben van klíma de légzsák nincsen? Mert fordítva eltudom képzelni. De így...
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Doze
aktív tag
-
Doze
aktív tag
jaj.... tegnap lecseréltem a gumikat. Szomorúan tapasztaltam jövőre gumit kell venni ... 205/60R16 méretben a leggagyibb gumi amit kapni lehet 15 rugó, amit most kinéztem az 29 rugó.... mindjárt teszek az sx4 alá valami R14-es felnit
Ja és contipremium contact 2 van fenn (gyári), és a barázdák aljában kicsit szét is van már repedve...
[ Szerkesztve ]
-
Mercutio_
félisten
Haver amikor vette az 1.0-és swiftjét kapott hozzá tartalék fékbetéteket, nemrég mivel eladásra szánták elvitte a szerelőjéhez, hogy új betétekkel adja el a járgányt, és közölték vele, hogy nem hozzá valóak
Valaki felismeri milyen suzukihoz (ha ahhoz egyáltalán) valóak ezek?
Csináltam a dobozról is képet amiben volt, de az lehet nem is az eredeti, a rajta lévő számra rákeresve ezt találtam.[ Szerkesztve ]
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
AMD Power
titán
Swifthez csak 14" alufelnik vannak? Vagy csak én keresgéltem rossz helyen...
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Doze
aktív tag
jaja igazából nincs is olyan túl sok gagyi hozzá.... egy sova, debica, barum sem épp a gagyi kategoria: Dunlop Sport BluResponse-t néztem ki. De jövőre még minden változhat.... ha continál szeretnék maradni, akkor conti premiumcontact 5 de azért azt már drágállom, 32-36 ropit nem adok érte.
Szal jövőre mindenképp csere, ráadásul műszakira is kell vinni... szal át sem menne, kb 1 mili van még a gumin. De azért 6 évet szépen kibírt.
[ Szerkesztve ]
-
Mercutio_
félisten
Nemtom, meg már idő közben eladták, csak lepasszolták nekünk, de szerintem 1.3-as swift sedan-hoz se lenne jó, és ki kellene deríteni mihez való DE én a betétekről belinkelt képet javasolnám nézegetni, mert mint mondtam, nem biztos, hogy a doboz a sajátja
[ Módosította: #40993792 ]
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Doze
aktív tag
válasz Mercutio_ #13444 üzenetére
Nah felmentem az etf weboldalára, az 1.3 és az 1.0 suzukit is kétféle fékrendszerrel szerelték, bosch és valami SU (ne kérdezd nem tudom melyik gyártó) [link] a dobozban az van ami rá van írva. méghozzá a 0846 cikkszám.
Tehát a amihez való. Bosch fékrendszerrel szerelt 1.0 és 1.3 Swiftekhez való.
Magvan.... a másik fékrendszer: Sumitomo
[ Szerkesztve ]
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv
Az létezik, hogy az utángyártott alkatrészek annyira pontatlanok, hogy nem lehet beépíteni? Ma vettem 2 db zsanér javítószettet, de nem ment bele a helyére. A bronzpersely átmérője 10,4 mm, a furat meg 10,1 mm volt. Kis méretigazítás után kiderült, hogy az egész művelet felesleges, mert az egész zsanért cserélni kell: a csapszeg és a persely össze volt rohadva, így a zsanér kopott nem a persely.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Doze
aktív tag
válasz Szakbarbár #13447 üzenetére
Biztos fasza magyar kisipari ....
-
Tulkas
tag
Jó estét mindenkinek!
Csak gondoltam leírom már valahova az esetemet az autóval 2000. évj, 1,3 8V SWIFT, mert sehol sem láttam hogy valaki leírta volna a megoldást rá.. Mindig csak a problémákat írják le, ha megoldódik, senki sem írja le hogy hogyan..
Az autó körülbelül fél éve furcsa leállásokat produkált (motorfékezésnél), így több szerelő javaslatára injektort cseréltem.
Közvetlenül ez előtt riasztó csere is volt az autóban. Valószínűleg ki volt véve az aksi.)
Az autó bár már nem állt le, elkezdett az alapjárat "megbolondulni". Fel-le túráztatta magát az autó, és ráadásul sokat is fogyasztott. (5,5 helyett 8-at...) A tüneteket bármilyen fogyasztó rákapcsolásakor produkálta.
Visszacseréltem az eredeti injektort, hátha az új okozza, de nem lett jobb a helyzet...
Így használtam jó ideig, és viseltem a 2-3000-es alapjáratot.. Veszélyes volt, mert motorfék helyett 55-65 km/h tempomatként viselkedett az alapjárat. Kezdtem feladni hogy megtalálom a megoldást..
Több szerelő, és autóvillamosági műszerész "mester" után (akik fél nap után kijelentették hogy nem tudják hol a gond..), ráírtam az injektor.hu-ra, ahol ezt a cikket írták vissza, mint mintapéldát. [link]
A mai nap, a cikk hatására átnéztem az akku testelés környékét, és mint eddig is, azt tapasztaltam hogy be van kötve.
Közelebbről megnézve viszont rájöttem, hogy a karosszéria test-saruk úgy vannak egymásra helyezve, hogy azok nem fekszenek fel egymásra, elnyomják egymást a lemeztől, és a csavar sem túl szoros.
Leszedtem, megtisztítottam, visszaraktam a sarukat elforgatva egymáshoz képest, és így már felfeküdtek egymáson.
Minden tünet eltűnt, az autó tökéletesen működött, így a párommal elindultunk autókázni.
Hirtelen előjött a régi "jól ismert" leállás, így az országút mellett áldogálva kellett gondolkodni hogy mi lehet a gond.. Nem indult.
Szerszámok a kocsiban, légszűrőház le, párom indítózik, de nincs porlasztott benzin!!
(Gyári) injektor ki, megmozgattam a tűt, visszaraktam, indítózás, köpi a benzint, beindult...
És itt jöttem rá hogy nem egy, de két problémám is volt, ráadásul olyan viszonyban, hogy az egyik "eltüntette" a másikat.
A gyári injektort, mint fentebb írtam visszaraktam, mert az újra gyanakodtam, holott nem történt más, mint hogy az autó a hibás testelése miatt megnövekedett alapjárata hatására nem produkálta az eredeti injektorral a "betapadásos" hibát, mivel sosem volt 1500-as alapjárat alatt az autó. Motorféknél ezek a szelepek zárnak, ilyenkor nulla a fogyasztás, de a hibás darabok be is állhatnak ebben a pozícióban. De nekem motorfék helyett ment az autó...
Hazaértünk, visszacseréltem az új injektort, és fél év (rengeteg hajszál, fölös liter benzin, fél kicserélt motortér után) rendben van az autó.
Akkorát aludtam délután...
Remélem ez a kis esetleírás segít még másoknak is!
Itt is megköszönném a segítséget B. Gábornak az injektor.hu-ról!"Nevess, és a világ veled nevet...Horkolj, és egyedül alszol..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Hobby elektronika
- EA Sports WRC '23
- PlayStation 5
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- Okos Otthon / Smart Home
- Autós topik
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- További aktív témák...