- iPhone topik
- Új HMD modell bukant fel
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Samsung SmartTag2 teszt
- Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
Hirdetés
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Indul a PlayStation Days of Play, bemutatkoztak a következő PS Plus játékok
gp Alig egy napot kell várni és elrajtol a Sony szokásos leárazása.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szcsabaa #13173 üzenetére
Varosi kavarashoz eleg a 1.6-os is. A direkt befecskendezes miatt kenyes a benzin minosegre es kokszolodik a szivosor mint minden mas ilyenfajta GDI motornal.
Kenyes az olajminosegre, be kell tartani a gyari specifikaciokat es maximum 10 ezerenkent csere.
Kenyes a hutesre, erdemes a hutofolyadek szintet a max-on tartani es nagyon nagy hosegben kimeletesen banni vele.1.6-os stabilabb motor, a 2.0-es hajlamos csipegetni az olajat, hajlamos az olaehuzo gyuru letapadni amit csak hengerfejfelujitassal lehet orvosolni.
A cvt-ben fontos a rendszeres olajcsere enelkul adodhatnak vele komoly es draga gondok.
Alkatresz arakra ra tudsz nezni a Kauffernel pl (fek, futomu alkareszek, szurok, stb arai). Nem veszesen dragak de egy tomegmodellhez kepest azert dragabb.
Szervizhatter... Itt pesten es vonzaskorzeteben van sok Subaru guru, arra feletek nem tudm. De egy olajcseret vagy fek/futomu javitashoz nem kell tipus specifikus szaktudas.
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs