Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mmcc02

    tag

    válasz Qru #436 üzenetére

    + Parci

    Kár, pedig tetszett volna a 350 Nm. :( Illetve a kínálat fele kiesik dízelek híján.

    Az az érzésem, a Forester XT-nek elég sok lenne a fenntartása, startból az éves adó+bizotsítás legalább 75e Ft-tal drágább lenne, s a többi, éppen csak picivel drágább tételekkel már érezhető lenne a különbség.
    Bónusz: Forester SH-ból Németországban nem árultak XT-t, csak az újabból 2013-tól, de az már sajnos nem fér bele a keretbe.

    Amúgy jól látom, hogy az XV gyakorlatilag egy körbeműanyagozott és magas futóművű Impreza? :B

    Ezek a CVT váltók megbízhatóak? A 2.0 benzinesek háromnegyede mellé ez a váltó van. Karbantartásáról van infó? Vagy a hivatalos eztnemkellcserélni? Próbáltatok ilyent, mennyire idegesítő/megszokható? :F

    (lassan rájövök, hogy túl sok kritériumom van:
    -max. 4-5 éves, 15k Eur körül (picit több lehet, de inkább ne)
    -legyen nagyobbacska 5ajtós, inkább kombi;
    -legyen összkerekes, minél kevésbé FWD orientált, annál jobb;
    -ne legyen nagy, 4.5 m hosszba jó lenne beleférni, nagy autóval csak a saját bajom gyűjtöm meg városban;
    -legyen értékelhető hasmagassága, nem szeretem a hangot, amikor az autó alja hozzaér valamihez :O
    ebből vagyok leginkább hajlandó engedni
    -min. 140-150 lóerő, persze nem 2 tonnás autónál - itt egy 2.0 turbó benzin lenne az ideális :K
    -értékelem a boxermotort, Subaru AWD-t :K )

    Szép estét!

    [ Szerkesztve ]

    * Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *

Új hozzászólás Aktív témák