- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Google Pixel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
it Meghozták azokat az intézkedéseket, amelyektől azt remélik, hogy segítenek megvédeni a kiskorúakat a közösségi médiában.
-
Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
ph A 180 Hz-es IPS panellel szerelt modellekkel azokat célozzák meg, akik nem akarnak sokat költeni.
-
Mobilarena
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Eyesis
őstag
szerintem jó, hogy nem egyforma egyéniségek játszanak pro szinten
Idra is fel tudja dobni néha a napot
Nem is arra emlékszel 2 hét múlva, hogy Idra-nak, hogy kenték el a száját, hanem, hogy győztes pozícióban rage quitolt
vagy, hogy nem írt gg-t
Amúgy meg TERRAN POWA
Eyesis
-
_OldBoy_
tag
Mothership
Acceleration increased from 0.3 to 1.375.
The Mothership’s Cloaking Field no longer cloaks all units instantaneously, but rather adds units to the cloak field over time (maximum of 25 per second). This should alleviate “Mothership Lag” issue when a Mothership comes online.
ami annyit jelent, hogy ...Az álcázó képessége nem azonnal kapcsol be minden egységre, hanem másodpercenként maximum 25 unitot tűntet el. Erre azért volt szükség, mert az azonnali bekapcsolás laggot okozott - bár ilyet aztán tényleg még sose láttam
A sebességét úgy tűnik nem változtatták (először azt hittem hogy azt növelték meg), viszont jobban gyorsul. Hát fogalmam sincs ez mennyit fog számítani
[ Szerkesztve ]
---> http://silver2master.com/ <--- OldBoy #863
-
rt06
veterán
nem lesz minden egyseg egybol cloak-olva a mothership kozeleben, hanem fokozatosan (masodpercenkent legfeljebb 25-osevel) kerulnek elrejtesre, igy remelhetoleg megszunik a "mothership lag" (gondolom ez olyasmi lehet, hogy mikor sok egyseg folott hirtelen megjelenik a frissen elkeszult mothership, a mass cloak miatt akadozott a jatek)
_OldBoy: a gyorsulasan gyorsitottak, vagyis a vegsebessege nem valtozott, csak ezentul nem ugy fog megindulni, mint egy ket hete doglott lajhar
[ Szerkesztve ]
Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.
-
föccer
nagyúr
Még nincs beüzemelve. Este elkezdtem a biztonsági mentést meg a mappa szinkronizációkat, de nem fejeztem be. Ha felrakok egy 320 gb hdd-t, amire kimentem az adatokak, meg a beállításokat. Utána be az ssd meg kiveszem a mostani 2 hdd-t. Így marad egy a mostnai 2 helyett. Remélhetőleg gyorsabb és még csendesebb lesz a gép. Bár most sem túl zajos
üdv, föccer
Vladi:
Most hogy mondod tényleg...
üdv, föccer
[ Szerkesztve ]
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
mcwolf79
veterán
Azt is megérzi az ember,mikor SSD-re cserél, azt meg végképp,ha vissza kell állnia normál vinyóra. Az Én 60-as Corsair SSD-m besz@rt,így most normál vinyón van a rendszer... Hiányzik
Sokkal gördülékenyebb az egész rendszer, mellesleg az SC2 is sokkal gyorsabban tölt be róla
Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
mikromanus
veterán
Azt hiszem 15-16 supply körül. Van pool előtti fast expelős verzió és utáni is. Szerintem még 18-21 supplys is "fast". Vagy az a tökátlagos expelési sebesség már?
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
föccer
nagyúr
Az hach first az 15 dronnál jön és utána 14-nél jön a pool. A másik variáció, ha a fast ling expet csinálsz. Ez jóval biztonságosabb, viszont nem kerülsz eco előnybe. Ez a 14 gát, 14 pool, 15 lord-re épít. Amint lejött a gáz 3 parasztal 100-ig szeded. Ha jól csinálod, akkor pont amikorra megvan a 100 gáz, pont van 100 minerálod és pont elkészül a pool. Ekkor van 17 dronod. Visszahúzod a gázról a parasztokat a mineralra, majd amint van 300 min, mész expóra.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
föccer
nagyúr
Gyakorolsz?
Alg-nek meg köszönöm a mai 2v2-ket. Igazán jól sikerült, hangulatos kis meccsek voltak. A 9 meccsből 5/4 W/L arányt sikerült kihozni, nagyrészt gyémánt ellenfelek ellen, de mutatóba volt pár platina és pár mesteres ellenfél is. Lehet tippelni, hogy a bukókak kiktől szedtük össze
Ezen kívül volt, hogy dupla sajtos pizzát vittünk az ellenfélnek, akik (nem is értem miért) nem adtak borravalót, és volt, hogy mi szívtuk be a cheezet. A legcsúnyább az volt, amitkr egy PZ ellen, tökéletes scoutta pontosan láttunk, hogy 2 stagate, roach combóval jönnek, el is határoztuk, hogy gyorsban megtámadjuk a cannon falat. Meg is indultam, lingek előre, blingek mögöttük, majd valahogy alg roach-ai a blingek elé kerültek, és azok elakadtak bennük, így a fele már rég elhullott, amire felrobbantottam a cannonokat, így teljes kudarc volt az egész támadás. Kb 1 perc múlva léptünk is ki, mert jött a VR+roach támadás.
Az ellen részéről az a játék volt a legcsúnyább, amikor én kimaxolt, 15 db ultrával felvonultam ellenük, és nézem, hogy az mm gombóc 0/1-es fejlesztéssel vannak megáldva... Egyből magabiztosabbak lettünk. Bár a társa a DT-kkel hatalmas károkat okozott, de nagy gazdasái előnyünket kihasználva gyorsan lehoztunk vagy 2*15 mutát, és ledaráltuk őket. Utána írta a srác, hogy wp. Nem írtam neki vissza, hogy noob
Az egyik legszebb játék az volt, amikor megbeszéltük, hogy dupla 7 roach + drone all in egy TP ellen. Elkészült az első néhány roach, amikor megjelent néhány zea, vagy fél tucatnyi marin kíséretében. WTF? 3 barack 2 gate rush-t tolt az ellen. Kb más esélyünk nem is lett volna fogni, ha nem rusholni akartunk volna. No, vissza vertük a támadást, indítottam a közeli lordot a rámpára, hogy fellássunk, majd megindultunk. Rally point ki az ellenfél bázisához, aztán uccu neki támadás. Ezután 15 perc masszív ostrom a rámpán és a közvetlen közelébe. Roach+ling kombó mind a kettőnknél, roach heavy felállásban. Egyszer adtunk nekik egy szusszanásnyi időt, amíg én feltecheltem infestorra, és alg kiment expóra. Ekkor betámadtak, le is szedték alg friss expandját. Hagytuk nekik, inkább összevontuk a seregünket a main előtt, és körbevettük őket és ledaráltuk vacsorára... Kész lett az infesztorok fejlesztése, lehoztam belőlük vagy 4-5 darabot, alg hozta a maradék roach-ot, és megindultunk. Amint meglátták a 20 infested terrant már ki is léptek
Szóval még egyszer köszi
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
Ghoosty
őstag
Nem feltétlenül, mert egyrészt ott nem randomoztam, másrészt a besoroló meccseket toltuk és az első párat illik olyankor megnyerni. Nyomtunk egy stimpackos timing pusht, azzal nem tudtak mit kezdeni. Darált az MM mindent ő meg tankolta az ellen egységeit.
A másik meccs is vicces volt. 2 terran ellenfél. Első scoutolás alkalmával mindkettő lerakott legalább 3 barakkot. Természetesen ahogy minden T szereti elkezdtük támadgatni az építő munkásokat. Egyet kettőt le is szedtünk, természetesen jött is az üzenet, hogy noobok vagyunk meg hasonlók. Mivel volt egy valag barakk ezért egyértelmű volt a mass marine. Le is raktam gyorsan 2 bunkert gyártottam pár marine-t is bele, majd rámentem tankra. Hamarosan meg is érkezett a csapat, de meglepő módon a főbejáraton esélyük se volt. Mire kitalálták, hogy a hátsó bejáraton kéne bejönni, addigra már volt 2 tankom és kész volt a siege mód is. Eredménye az volt, hogy a rámpán se jutottunk fel. Ment is az ellentámadás, aztán jött a szöveg megint, hogy a tank gyártás noob dolog, meg unalmas. Vicces volt a srác dupla mass marine után rámondani valamire, hogy unalmas. Ráadásul t-nél a marine countere a tank.
[ Szerkesztve ]
-
Alg
veterán
A mostani, heti 3-4 meccses aktivitásommal nem akarok belekzedeni, és azokat közel sem értem annyira, mint a ZvZ-t. Viszont kitaláltam mi lesz, fogok 1-2 jó guide-ot mondjuk TL-ről és megpróbálom egyszerű, kezdőknek is jól érthető és kivitelezhető formában, saját tapasztalatokkal kiegészítve lefordítani. Majd valamikor
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
föccer
nagyúr
Nem volt az rossz
Ha belerázódsz, akkor érdemesebb egy picit agresszívebben játszani, illetve nagyobb mapkontrolt tartani. Simán ki lehet küldeni 1-2 linget az ellenfél vonulási útjába. Nem kár értük, ha cserébe látod, hogy mikor jönnek és mivel.
Egyébként meg hajrá, csak így tovább
üdv, föccer
mod: Gabbarer:
nagyon ott van a szeren
üdv, föccer
[ Szerkesztve ]
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
föccer
nagyúr
Ja, a 3 evo chamber elég ritka (és talán felesleges). Az a baj, hogy a párhuzamos 3 fejlesztés kb az összes gázt elveszi, amit 2 bázisból ki tudsz termelni, így nem marad egységekre. Ha a légi támadástól félsz, akkor inkább muta a jó választás. A hydrák még mindig nagyon lassúak, és csak nagy ritkán használom őket, akkor is inkább csak kiegészítésnek. 2v2-ben még lehet értelme, ha az ellen voidozik, vagy bansheezik, de nagyon jó creep terítés kell neki. Előre tudni kell, hogy hydrára mész, és küldeni kell a lufikat a sztráda építéshez. +1 queen, hogy az ellenfél bázisa körül lerakd a tumorokat stbstb. Mindemellé hozzávenni azt, hogy lategame-ben biztosan, hogy mass lingre állsz vissza, és a távolsági attack fejlesztés "kárba hogy veszni". Ha a meele unitokra állsz rá, akkor ultrát fogsz T3-on hozni, ahová must have a max fejlesztés. Ha spire tech-et csinálsz, akkor BL-ek lesznek belőle. A lényeg, hogy ott sem veszik el a meele fejlesztés, mert a broodlingek meele attackal támadnak.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
föccer
nagyúr
A lényeg az, hogy nincs értelme meele és távolsági attack-ot is fejlesztni. Felesleges pénzkidobás (szerintem). A muták/corruptorok sokkal hatékonyabban a légvédelemben, mint a hydrák,+ba corruptorrol nagyon könnyű átlépni BL-re. Nem vesznek el sem a flay-er, sem a meele fejlesztések. Ezen kívül a corruption képességet minden nagyobb egység ellen lehet használni, így ha elfogynak az égi ellenfelek, a corruptorok még mindig használhatóak maradnak. Egyetlen egy hiba van ebben a taktikában, miszerint 4 bázis kell hozzá, és rengeteg supply (2 a corruptor +2 a BL).
Én személy szerint nem szeretem a roach play-t Inkább muta-ling, esetleg néhány infestorral megfűszerezve. T ellen nagyon jól használható. P ellen lehet jobb választás a hydra-roach, fóleg, ha mass GW unitra megy az ellen és nem hoz sok colót. A colók nagyon durván coutererelik a hydrákat. Bár, ha P ellen hydrázok, akkor nydus az kötelező
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
Alg
veterán
Roach-okban nem szabad bent ragadni, 130-150 supply után már nem túl hatékonyak (ilyenkor kell kis csapatokat elküldeni expeket vadászni, meg mainra nydus/droppolni és ultrával/BL-al újratölteni) - ezért max. +1 attack-ot szoktak nálam kapni az elején és utána meelee.
Légi fejlesztésből a BL is profitál.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen