- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Drenadar
Topikgazda
válasz GypsFulvus2 #35276 üzenetére
egészen biztos hogy nem fognak olyan kiadóval tárgyalni
[ Szerkesztve ]
-
Mattyokar
tag
válasz GypsFulvus2 #35276 üzenetére
a "publicist" szót használták az INN kivonatában, az pedig inkább olyasvalaki, aki újságoknak írogat (publikál)
Nincs okostelefonom, ezért nem tudok azonnal válaszolni --- The Dude abides (lelkes újonc 10+ éve)
-
macy
addikt
válasz GypsFulvus2 #36040 üzenetére
Jelentem működik. Én is gondoltam erre, de elvileg nem kéne, hogy nagy pingem legyen. Mostanában itt a fórumon mindenkinek működött tudomásom szerint, a netem meg 240/20-as. Mindjárt hangárt cserélek, az egyiket még nem láttam, kíváncsi vagyok rá.
-
macy
addikt
válasz GypsFulvus2 #36047 üzenetére
Főleg nekem
-
ttamashu
aktív tag
-
laci_8519
tag
válasz GypsFulvus2 #36693 üzenetére
Egy gtx 770-nél amikor elfogyott a VRAM ugyan ezt produkálta, de merem remélni, hogy most nem az történt.
[ Szerkesztve ]
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz GypsFulvus2 #37016 üzenetére
Még 275K kell. Ha marad ez a napi kb. 38K bevétel, akkor jövő vasárnapra/hétfőre meg is lesz a 100M
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Volfram42
senior tag
válasz GypsFulvus2 #37016 üzenetére
Azt nagyon sajnálom, hogy nem csináltam képet. Nem hittem a szememnek.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
Volfram42
senior tag
válasz GypsFulvus2 #37024 üzenetére
Egyet rosszalkodtam, de nem lett olyan jó. Lehet le is szedem majd vagy összevágom valami értelmessé ha sok videóm lesz, de feltettem poénnak. Úgy kezdődött, hogy egy potyautas ugrált, hogy vegyem fel.
A bug csak külső nézetben műküdik így elég nehéz volt célozni, de két hajó azért áldozat lett.: [link][ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
veterán
válasz GypsFulvus2 #37068 üzenetére
jah, ez a zene nagyon el van találva
Hans Zimmer: No Time For CautionStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Jazz
veterán
válasz GypsFulvus2 #37068 üzenetére
Nem rossz, de az igazi még is csak Kubrick mester és Strauss. [link]
free your mind
-
vaakuum
addikt
válasz GypsFulvus2 #36974 üzenetére
Érdekes kérdés ez az árkádos-nem árkádos dolog ...Mai napig sokszor azon agyalok, ha a régi űrhajósoknak lett volna lehetősége választani (mert a programozás és a technológia tartott volna ott, hogy képesek lettek volna kidolgozni egy ilyen rendszert), hogy milyen irányítással tegyék kockára az életüket az űrben, melyiket választották volna? Személy szerint erős a gyanúm, hogy valami ilyesmi lett volna az igény, ami most az SC-ben elkészült. Alapesetben egy árkád jellegű, de ha a szükség úgy hozza, lehessen Decoupled szerűen átállítani.
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
KO2
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #37162 üzenetére
Kitöltöttem.
1080p ben Low on:
60 fps nek nem kéne problémának lennie. Arc Corp , Hangár és a Vandul Swarmban simán megvan. Most Crusaderen is 60 fps el indult, de mire eljutottam a kalózokig 20 lett belőle ( folyamatos 20 körüli érték). Meghaltam, újraéledtem és ugyanott ahol 60 fps el kezdtem már csak 34 volt. 1 percel késöbb megint 20.
Szóval ez most valami bug lehet.Szerk: újraindítottama a játékot, most rögtön 16 fps el rakott be Crusaderbe. Szóval ez már biztosan bug.
[ Szerkesztve ]
-
KO2
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #37176 üzenetére
Ha megvárod míg kijavítják a PTU-t akkor elvileg nem lesz gondod.
-
PoeDameron
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #37256 üzenetére
Igen, bármi lehet. El tudom képzelni, hogy eljutunk arra a pontra, hogy valamelyik részben megkapjuk valamelyik kapitális hadihajó parancsnoki tisztét is. Illetve ha az idris lesz az 1. rész egyetlen kapitálisa, akkor már itt benne van a pakliban, hogy akár megkapjuk a pilótaszéket vagy valamelyik tiszti rangot és a hídon leszünk. Ha úgy gondolkodnak, hogy a játékost meg kell tanítani a kapitálisra is, akkor akár a végén átvehetjük az irányítást az idrisen is, mint valami Star Trek filmben. Meghal a kapitány és át kell venni a helyét. Ha egy bengalon lennénk, akkor sok szimulátoros küldinek néznénk elébe, idriszen inkább sok FPS küldi a valószínűbb, persze nyilván lesz szimu is, és a végén akár irányíthatjuk is. Áááá, belegondolva rengeteg potenciál van ebben.
[ Szerkesztve ]
-
Yllgrim
őstag
válasz GypsFulvus2 #37658 üzenetére
nalam 19, nalad 20 19 UTC http://www.twitch.tv/starcitizen
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
PhilBrick
őstag
válasz GypsFulvus2 #37799 üzenetére
" megcsináltam 2-3 hullámot, de meguntam "
-
BP71
tag
válasz GypsFulvus2 #37799 üzenetére
Köszönöm, az infókat. Most már azt is tudom, hogy 18 hullám van, és hogy a verseny hozza a legtöbbet.
Nem lehetne egy olyan összefoglalót írni, amibe ezek is benne vannak? Mindenki írna valamelyik témáról, amiben otthona van, és valaki összevagdosná egy cikkbe. Szívesen olvasnék a panelokról is részletesen.
[ Szerkesztve ]
-
mettek
addikt
válasz GypsFulvus2 #38160 üzenetére
Na de akkor is...igy nem lehet tesztelni se. Ilyen állapotban még az alpha is gáz és van képük kemény tízezreket elkérni a hajókért amikor játszhatatlan...még buggal sincs lehetőségem találkozni annyira szaggat egy i7 4770 procin és gtx980-on. Ez vicc.
PSN: Mattacks87 Xbox ID: HUNgAlien
-
Drenadar
Topikgazda
válasz GypsFulvus2 #38362 üzenetére
FAQ frissítve!
Linkek nem mennek, pótlásuk folyamatban... -
Drenadar
Topikgazda
válasz GypsFulvus2 #39167 üzenetére
Hello hiányoltunk is a TS-ről!
-
Drenadar
Topikgazda
válasz GypsFulvus2 #39169 üzenetére
Akkor ha rendezhető, akkor mihamarabbi kilábalást a válságból.
-
Jazz
veterán
válasz GypsFulvus2 #39330 üzenetére
Na ez is új. REC és hajó bérlés. Ezt gondolom a főoldalon lehet megtenni.
Köszi mindkettőtöknek.free your mind
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz GypsFulvus2 #39357 üzenetére
Jajah
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
ttamashu
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #39362 üzenetére
+1
+Egy ismert problémák rész sem lenne rossz az aktuális MAJOR bugokkal.
Még pár HSZ és Drenadar megbánja a topicgazda szerep vállalását, mint a macsek amelyik 9et kölykedzett
Tea az élet!
-
veterán
válasz GypsFulvus2 #39372 üzenetére
Én mindig véresre tépem a számat gamestar-on is hogy kihangsúlyozzam mit kap az ember mit nem, miért fizet és miért nem, milyen kockázat van minden támogatási ügyben, stb.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Drenadar
Topikgazda
válasz GypsFulvus2 #39411 üzenetére
Ha vesztek nekem egy Yavelint, én megpróbálom
(#39412) Razzul : hát nem baj nincs olyan nagy különbség (400x)
[ Szerkesztve ]
-
ttamashu
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #39411 üzenetére
Ennek elkerülésére érdemes csatlakozni hozzánk
Aki meg nem hallgat rám az legyen a keselyűk martalékaTea az élet!
-
ttamashu
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #39417 üzenetére
Helyes, ezek szerint vasárnap jössz a klán mókára?
(múltkor küldtem róla mail-t)Tea az élet!
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz GypsFulvus2 #39415 üzenetére
Ha nyernél a lottón, akkor se tudnál venni.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
David75
őstag
válasz GypsFulvus2 #39666 üzenetére
Nekem nagyon bejön a dogfight, 3-4 órát ott tudok ragadni, pedig alapvetően single player játékos vagyok eddig semmivel se szerettem online játszani. Lelöni egy vanguard-ot valami baromi jó érzés. Kipróbáltam a gladiust most pár csatában, az avanger-nél mindenképp jobb viszont nem tetszik hogy a két fegyver két célkeresztet ad ki, nem lehet egyszerre löni így a kettövel. Viszont legalább ha az egyik túlmelegszik van másik amivel lehet löni. Az avangernél csak a gépágyú ért valamit. Erre fogok majd váltani.
iPhone 14 pro | Cube Acid 2020
-
Diopapa
addikt
válasz GypsFulvus2 #39916 üzenetére
Parancsolj..
A kinti töltő rész is nagyon tetszik, egyedik a kivezető útról hiányolom a zsilip rendszert, szerintem elfért volna..
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Szőrös
veterán
válasz GypsFulvus2 #39951 üzenetére
Utolsó infó az -ha jól tudom-, hogy egyes küldetések lesznek coop-ban játszhatóak de az tény, hogy a teljes coop lehetőségét sajnos elvetették.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
veterán
válasz GypsFulvus2 #40116 üzenetére
#40099 hsz
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Malibutomi
nagyúr
válasz GypsFulvus2 #40116 üzenetére
Gondolom a szokasos mindentleleplezo kepzelges barmifele forras vagy bizonyitek nelkul.
[ Szerkesztve ]
-
77.PX_Drebil
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #40380 üzenetére
Haragudj rám nyugodtan. Mint írtam is, én 2014 ben lettem támogató. Az ismerős, aki felhívta az SC re a figyelmem a SQ42 őt nem is említette a különleges MMO lehetőség fogott meg, az, hogy én vezethetem az űrhajómat mászkálhatok a barátaimmal egy hajón utazhatunk, dolgozhatunk és harcolhatunk és stb. stb. Nekem a SQ42 csak koktélcseresznye a hab tetején ami a tortán van. Klassz majd végig is csinálom de a jelentősége számomra minimális.
Persze egészen más lehetne a helyzet, ha úgy jelenne meg, mint a Wing Commander az N-diken játék és szó sincs MMO ról. Akkor valószínűleg megvettem volna a gamét és örömmel végig játszom, de csak miután elkészült volna."A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
-
ThePoweR
senior tag
válasz GypsFulvus2 #40397 üzenetére
Na arra kíváncsi leszek. Remélem nem úgy lesz 25 óra hogy küldinként 1 órát kell keresni valamit hogy folytathasd a story-t.
TESCO-Zsömle: Senkinek. Viszont azért a kukásautóért valaki grindel 2 napot, akkor neked mondjuk 4-et kell mert nem tudsz annyit játszani, de nem megveszed irl money-ból instant. Egyébként sem ezzel van a gond. Mások nem erre használnák a rendszert.
[ Szerkesztve ]
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz GypsFulvus2 #41117 üzenetére
Én még akkor se kezdeném temetni, ha '17-ben sem jönne. Egy ilyen kaliberű/műfajú játéknak mindig két nagy, összefüggő gondja van: Az idő és a pénz. Itt ez a projekt finanszírozási modelljéből adódóan még kritikusabb, hisz a pénz limitálja/-ta az időt és a kitűzhető célok mennyiségét/minőségét, ezeket idővel menet közben kellett kitolni. Ez a probléma egy fix finanszírozású projektnél nincs ennyire jelen, mert fix költségeik vannak. Aztán persze ott van a Blizzard, aki beáll a projektjei mögé és gyakorlatilag teljes finanszírozás mellett mondja, hogy "When it's done!" Nincs kőbevésett deadline, amit tartani kell.
A másik gond maga a műfaj és a kategória. Egy sima -nem copypaste- AAA játék fejlesztési ideje al'hangon 3 év. Ha sandbox, akkor már inkább 4-5, ha MMO, akkor meg már 6-7.
Na most 6-7 év fejlesztési időnél már kompromisszumot kellene kötni grafikai téren, mert a fejlődés nem áll meg, tehát gyakorlatilag vagy 7 éven át fejlesztesz egy játékot az alattuk levő motorokkal együtt, vagy bevállalod, hogy a grafika nem lesz state-of-the-art megjelenéskor, ami MMO-knál nem is szokott nagy gond lenni, hisz a stabilabb futást és a minél jobb skálázhatóságot (ezzel együtt a megcélozható piac - gyenge gépek) priorizálják a grafikai minőséggel szemben.
A Star Citizen ezt nem hajlandó megtenni, mert kell az immersion-höz, hogy a való életben hétköznapinak vett apró részletek is jelen legyenek, még ha ezekkel pár óra játék után tudatosan már nem foglalkozol a dolgod csinálása közben, tudat alatt azonban ott az infó, mely érzés formájában fog manifesztálódni. (Csak hogy kicsit öljük a varázst )
Visszakanyarodván a témához én még mindig osztom Menthirist vonatkozó véleményét: Amíg a játékot fejlesztik, és amíg ezt kívülállóként látni is lehet, addig "let it go". Még a sima sandbox AAA-k időkeretéből is hátra van majd 1,5 év, ami ugye 2017 október környéke á'lá Kickstarter kampány. Arra meg nyugodtan rá lehetne húzni még 1-2 évet és akkor az már 2019 egy rendes MMO ideje, egy elhúzódó MMO-ra meg még oda is be lehetne tolni 1 évet, úgy meg már 2020.
De azt már úgy sem fogják beadni, mert ez csak akkor működik, ha a piactól független vagy. A SC-re akkora volt az igény már a KS kampány alatt, hogy így 4 év elteltével gyakorlatilag egymás hegyén hátán a szerényebb kivitelű űrjátékok. Az Elite persze nem, ők közel egyszerre startoltak, de pl ott a No Mans Sky is, ahhoz se kellett túl sok idő, főleg azzal az anyagi háttérrel, amivel nekivágtak. CIG legalább 1 évet elvesztett a sok újraírással/újratervezéssel, ahogy újra és újra nőtte ki magát a projekt.
Keep Calm and See you in the 'Verse.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
rauschie
senior tag
válasz GypsFulvus2 #41121 üzenetére
Köszi, ez elég biztatóan hangzik!
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz GypsFulvus2 #41119 üzenetére
Azért azt is el kéne ismerni, hogy valamilyen szinten ez így normális. A piac -relatíve- limitált, még így is, hogy az FPS-sel és sok mikro-játékkal ki akarják azt tágítani. Arról nem beszélve, hogy aki megvette a játékot egy normál AAA áráért, az hova költsön többet?
Az elkefélt kapitalizmus rögeszméje ez az állandó növekedés, mintha ennek lenne bármi valóságalapja... Eleve ott bukik a dolog, hogy a nyersanyagok adottak, abból nem lesz csettintésre több és innentől gyűrűzik az egész befele.
Plusz ahogy anno CR is mondta, a játéknak jóval több bevétele van, mint amit látunk és ez is reális. A pénz bankokban van, ahol kamatozik, vannak befektetések, amikből pénz jön, vannak reklám-szerződések, amiből pénz jön (két-három Guinness-rekord után már van némi reklámértéke a brand-nek), és mi ezekből nem látunk semmit. Mi csakis azt a pénzt látjuk, amit a közösség dobott össze.
Nyilván számoltak ezzel, hiszen ha több pénz akarnának, akkor nem az lenne, ami lett is, hogy 6 hetente jön egy új Concept sale, hanem ugyanúgy 2-hetente kitolnának egy új hajót jó pénzért, negyed/fél évente megszavaztatnák az újabb hullám hajóit és csá. Hisz mindig azt a legkönnyebb eladni, amiről tudod, hogy a vásárlókat érdekli.
Akkora feature meg nem tudom lesz-e, mint amikor először nyílt meg a Hangár, az AC, a Planetside, de főleg a 2.0. Talán a valós bolygófelszín, de itt ki is fújt.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
huncut07
csendes tag
válasz GypsFulvus2 #41379 üzenetére
Azt hiszem valamit félreértettél.Az összehasonlításban az szerepel, hogy a hagyományos fejlesztési modellben 60 dollárból csak 12 jut valójában fejlesztőknek, a többi a marketing, kiadó stb költségeit fedezi. Míg a direkt modell -ez alatt pl a kickstarter-s gyűjtéses fejlesztési finanszírozást érti - a 60 dollárból a 3-6 dolláros költség jön le (a kikckstarter szolgáltatási díja), meg a marketing 9 dollárja. A maradék 48-51 dollár mind a fejlesztésre jut, ez azt jelenti, hogy a hagyományos fejlesztéshez képest kb 4X több jut ugyanannyi pénzből magunknak a fejlesztőknek.
Ha mondjuk a CIG 150 millióból hozná ki az SC-t, ugyanez egy nagy kiadónak 600 millióba kerülne.Ezért sem csinál egy nagy kiadó ilyen játékokat, mert annyira nagy összegbe kerül ilyen sok és bonyolult játékmechanikát (és egyéb technológiát) tartalmazó játék fejlesztése, hogy kiszámíthatatlan számukra, hogy egyáltalán vissza hozza a befektetett pénzt.Ehhez egy 60 dolláros játékból minimum 10 milliót kell eladni, és akkor még nincs nyereség, nincs szerver üzemeltetési költség, és nincs az a többlet tőke sem megteremtve amiből a következő játék fejlesztését finanszírozni kell.
Ez az ok, amit Chris is elmondott már egy párszor, ezért nincs igazán nagy innováció a játékiparban, mert a fejlesztők köré (fölé) egy hatalmas apparátus épült aminek az "etetése" elveszi tőlük a pénzt, és belekényszeríti őket a szalagon gyártott, ránc felvarrott, biztos pénzt termelő, tömeg termékek gyártásába.Huh, ez egy kicsit hosszabb lett, mint gondoltam.
-
huncut07
csendes tag
válasz GypsFulvus2 #41388 üzenetére
Valószínű eleve negatív dolgot vártál, révén a linket posztoló eddigi legfőképp csak ilyet linkelt az SC-ről. Nekem is többször el kellett olvassam, hogy akkor most ez tényleg nem rossz színben tünteti fel a CIG-t.
-
veterán
válasz GypsFulvus2 #41448 üzenetére
Erre röviden:
Nem, általában nem felhő alapúak. A hagyományos mmo-k általában úgy működtek, hogy a blizzard pl régiónként felhúz egy x gépből álló szerverfarmot (sok sok pénz), üzemelteti őket, és így régiónként ki tud szolgálni x usert (realm-enként mondjuk 10 ezret, és egy régióban persze lehet több tucat, több száz realm). Szóval így kezelték hogy pl én az US régió Aerie Peak realmjében voltam, ahol mondjuk nagyjából 15 ezren voltak. A realm-ek közötti átjárás nem igazán volt egyszerűen megoldható, gyakran nem is ingyenes, hisz adatbázis átvezetésekkel jár, törölni kell innen, felvenni oda, stb. Esetleg a kliens támogatja hogy több realm-en is lehetnek karaktereid, így ha mondjuk az egyik realm szerver le van lőve, akkor átmehetsz a másikra, másik karakterrel tolni. További hátrány, hogy ahogy ingadozik a játékos szám (pl este van, kezdenek elvándorolni az emberek, stb), úgy ezt nehezen lehet lekövetni, néha össze kell vonni lakatlanabb szervereket, eladni a régieket, stb.A valódi felhőalapú mmo architektúra azon alapul, hogy először is van egy hatalmas géppark, amit nem a fejlesztőcég épített, hanem pl az amazon vagy a google. Ők meghatároznak egy árat hogy pl processzoronként óránként mibe kerül bérelni (pl most google compute engine-re havi 200 dolcsi bérelni egy 8 magos, 32 giga ramos szervert 24/7-re ha jól látom). Lényeg hogy virtuális szerverek vannak, mindegyik szerver elbír x darab emberrel (mondjuk 50-nel vagy 100-al), mindig tartanak tartalékot, ami ha fogyna (mert egyre több ember lép be), úgy egyre indítják az újabb és újabb szervereket. Ha a használat csökken, úgy zárogatják be a virtuális szervereket. a cloud szolgáltató pedig a használat függvényében számláz (tehát csak annyit fizetsz amennyit használtad a rendszereit). A virtuális szerverek persze kommunikálhatnak egymással. Emellett még van egy olyan előny, hogy pl a google az adatközpontjaik között baromi erős és gyors hálózattal operálnak, tehát így van a legjobb lehetőség arra, hogy pl egy londoni és egy new yorki szerverpark a fizikai korlátokhoz képest baromi kis késleltetéssel tudjon adatokat cserélni, ergo akár egy EU és egy US virtuális szerver is dumálhat egymással, jobb feltételek mellett, mintha nekünk kellene kiépíteni vagy bérelni a kommunikációt is.
Szóval a felhő fő erénye hogy a szervereket nem te veszed meg és nem te tartod fenn, hanem csak a használatért fizetsz, annyit amennyit használod őket (jobb esetben persze, de pl lehet fix időre fix hardver mennyiséget bérelni). Ezért nevezik felhőnek, mert "valahol vannak ezek a gépek, nekünk mindegy hogy hol, csak csinálják a dolgunkat". Lehet hogy egy olyan rack-ben vannak, ami mellett épp egy másik játék szervere fut. Ilyen folyamatosan növő és csökkenő kapacitású hardverre viszont a szerver(eke)t is úgy kell megírni, hogy ezt tudja kezelni. Emiatt felhő alapú szerver rendszert írni komplikáltabb mint hagyományost, és eleve így is kell tervezni mindent.
Nem annyira régi ez a szintű cloud architektúra, ezért nem használta még túl sok mmo (bár nem tudom hogy tényleg ez-e az első). Költséghatékonyság és a "végülis még így is jó" elv mentén sok mmo úgyis régiónkénti szerverparkokat használ, max fixen bérelnek valakitől x procit y ramot z hónapra vagy évre, aztán havonta módosítgatják hogy több vagy kevesebb kell.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz GypsFulvus2 #41475 üzenetére
A prociban nem vagyok biztos, azt most nem néztem, amikor legutóbb néztem akkor korlátozott az is, bár nem tudom hogy a netkód miatt-e vagy más miatt. Attól hogy most is szénné fő egy szál, még jelentheti a netkód problémáját.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz GypsFulvus2 #41480 üzenetére
aUEC-ért nem tudsz hajót venni, sőt valószínű, hogy a béta végéig se tudsz majd, mivel ahogy mondták, a hajókkal támogatjuk a projektet. Szóval nem gonoszságból csinálják, de ha aUEC-ből is lehetne venni hajót, akkor mostantól nem lenne bevételük
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz GypsFulvus2 #41482 üzenetére
Kisebb dolgokat lehet, de hajókat nem.
Az AC-ben szerintem egyrészt azért lehet, mert ott nem sokan repülnek már, másrészt a heti frissítéshez azért viszonylag többet kell játszani
Ráadásul nagyobb hajókat nem tudsz venni REC-ből, de amúgy valóban rontja az üzletet
[ Szerkesztve ]
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
ShedStilinsk
újonc
válasz GypsFulvus2 #41490 üzenetére
Ez is igaz Na, később akkor lehet értelme bevezetni, mondjuk ha megfelelően drágák lesznek a hajók, akkor nem fogják folyton kifarmolni. Legalábbis a többség nem. Viszont a próba miatt tényleg jó lehet.
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Plissken102
csendes tag
válasz GypsFulvus2 #41773 üzenetére
Gyps ez tetszett.
Picit még boncolva a témát:
Még az se fog szerintem működni, hogy a biztosítás nem érvényes bizonyos rendszerekben. Megöli a játékot. Kereskedő hajóval el lehet lébecolni biztonságos rendszerekben, de ha van egy kisebb de drága vadászgéped, azt egyszerűen csak arra nem fogod használni, amire való. Nem mersz kirepülni a biztosítási zónából, mert légiharcban nem tudsz olyan ügyes lenni, hogy ne lőjenek rommá viszonylag gyorsan, ésidő kérdése ugye. Plusz ott a carrack típusú hajó, Drága, viszont az a küldetése, hogy ismeretlen, biztosítatlan rendszerekben kutasson. Ha nem érvényes rá a biztosítás, senki nem meri használni majd. Pláne ha pénzért vette. Ott van az összes drága vadászgép amit halomba vásároltak a játékosok, azokat mind elbukják 1 héten belül, ha a biztosításuk úgymond nem érvényes kalózrendszerekben. Szóval értitek.
[ Szerkesztve ]
-
TESCO-Zsömle
félisten
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz GypsFulvus2 #41807 üzenetére
Sajnos az i.e.-t nem vette be a képlet...
Sub-Dungeoneer lvl -57
Új hozzászólás Aktív témák
- CAMPFIRE AUDIO ORBIT TWS In-ear fülhallgató wireless töltéssel (Qi) Bluetooth 5.2 AptX Adaptive
- HP Reverb G2 VR szemüveg eladó
- Macbook Air Retina 15" M3 - 8C CPU - 10C GPU - 8GB - 256 SSD - Magyar - Bontatlan
- Bányászgép / 9x 5700/5700 XT / 500MHs / ELADÓ!
- HP EliteBook 820 G1, G2, G3 - 12" notebookok - számla, 6 hó gar.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen