Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AuraSync

    őstag

    LOGOUT blog

    válasz Elar #12227 üzenetére

    Nekem ugyan még nem vót ilyen a Q800A-val Elar. :N
    Frissítést leszedted hozzá amúgy amit multkor belinkőtem?

    Amúgy itt olvasom a hozzászólásokat és nem értem egy ilyen faék egyszerűségű eszközbe mint egy SB (ami igazából olyan mint egy nagyranőtt blutuszos hangszóró) mi a fene tud elromolni?
    A fent említett Atmos ki/be kapcsolgatás is mi a lehet?
    Sztem ott a TV-vel lesz a gond vagy a Bar-al de azt ki kéne tesztelni, hogy melyik a hibás az tuti hogy nem kábel hiba.

    35 évem alatt az 1 kezemen tudom csak megszámolni hány ilyen elektronikai kütyüm romlott el olyan kevés volt.
    Egy nyomtatóm döglött be meg talán egy olcsó kínai fejhallgatóm ment tönkre idő előtt meg a Q80T TV-m képernyője fekete foltos és pixel hibás lett pár nap használat után.
    Szerencsére helyben cserélték a kijelzőjét 2 nap alatt azóta is jó.
    Máshol meg azt látom, hogy sorra hibásak az eszközök.

    S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB

  • OhYeah

    kezdő

    válasz Elar #12227 üzenetére

    Welcome in the club - hasonló cipőben járok. Spotify mutatja hogy Wifin csatlakoztatva vagyok a soundbarra, hangját tudom állítani, mutatja a plusz, mínusz jelet mikor húzom le-fel, de van hogy hang nincs🤷‍♂️ A másik a Soundtap feature : ha youtube-on jatszom zenét akkor van hogy megy van hogy nem (inkább nem), spotifyon sose sikerült....

    Bluetoothon minden alkalommal működik minden hang transzfer. Elején még "utanajártam", már amennyiben egy ilyen faék egyszerűségű problémának utána kell járni. Ez kimerült manuál, samsung oldal, youtube videók, átnézése és samsung USA, samsung Magyarország webes chatsupporttal közös troubleshootingba, de egyik se volt képes érdemben segíteni. Csak a szokásos reset, ki-be kapcsolás, ne legyen a telefon energitakarékos módban (ami mind benne a manuálban), fenn van-e a latest firmware(igen fenn), be van-e kapcsolva az opció az Appban🤦‍♂️típusú egybites felhasználóknak nyújtott "supportnak" nevezett valamiig jutottak. Majd nyitottak egy open ticketet amire az USA-beli supporttól 1 hét után jött a CLOSED státusz levél amiben megköszönték hogy kontaktáltam őket :W , a magyar support szintén 1 hét után jelzett vissza, hasonló tartalommal, plusz itthon annyit irtak jeleztek a központban hogy a következő firmware updatnél talaljanak erre valamit :Y probléma maradt. Pedig a telefon sem őskövület, mert egy S20 Ultra-ról pötyögök🤷‍♂️

    Ezeket a feature-öket - működő alternatíva lévén - addig betudtam "úri huncutságoknak" , ami majd 1x stabilan fog működni :DD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák