Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cheesy

    őstag

    Lassan 2 éve van egy KD55XF7596 tévém.
    Kb. 3 hónapja előfizettem az HBO Go-ra, a TV-n applikációval használjuk.

    A TV hálózatkezelése kritikán aluli. A lakást direkt úgy alakítottam ki anno, hogy minden arra alkalmas készülék kábelesen tudjon csatlakozni, jobban hiszek benne, mint a wifiben.
    UPC-s 500mbites net, CAT5E kábelezés, gbites switch osztja szét a hálószobában a PC, a TV és a settop box között a netet. A TV-n kívül semelyik eszközzel nincs gond.

    Hajlamos arra, hogy "nincs ethernet kapcsolat" hibát dobjon fel, ekkor ellenőrzöm a beállításokat (DHCP és fix IP esetén is csinálja, de a sok reset után hagytam DHCP-n). Hálózat tesztelés esetén mind a 3 pontra OK-t kapok, tehát tud csatlakozni az internethez.
    Wifire egyszerűen nem képes csatlakozni, de már gondoltam hogy veszek egy repeatert, hogy 100% legyen a jelerősség. (Nem hinném, hogy segítene.)
    Netflix működik rajta, hiba nélkül.
    HBO Go viszont 5.1 hibával nem hajlandó a streamelésre. De közben lehet tallózni, böngészni, látszik hogy nem cacheből tölti be az adatokat, viszont a stream nem indul el.

    TV reset, kábel ki, kikapcs-bekapcs, applikáció törlése, újratelepítés, stb mindent próbáltam.
    Ami érdekes, hogy ilyenkor a Google Play áruház sem hajlandó elindulni, tehát nem tudom letölteni rá a HBO Go appot.

    Mit javasoltok?

    www.vakbelmutet.hu

  • Cheesy

    őstag

    válasz Celtis #53200 üzenetére

    A wifiről tudtam, de ezt a rendszeridő beállítós dolgot még nem találtam meg.
    Átállítottam hálózati időre és egyből megoldódott a gond. Köszönöm a segítséget!

    www.vakbelmutet.hu

Új hozzászólás Aktív témák