- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Végre bemutatkozott a Pixel 8 és a Pixel 8 Pro
- Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Bemutatta első vízhűtését a Montech
ph A HyperFlow ARGB kétféle méretben és kétféle színben érkezik.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Készülőben az Apple TV alkalmazás Androidra
ma Android rendszerű táblagépeken és telefonokon is elérhető lesz hamarosan az Apple saját streaming szolgáltatása.
-
Mobilarena
Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vhiktor
veterán
válasz ronaldo #65710 üzenetére
Ez nem szolgáltató hiba?
Csütörtökön kalibraltam egy A90J-t nagyon jó tvISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
Vhiktor
veterán
válasz ronaldo #65716 üzenetére
Set top boxot nem lehet kérni?
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
-
kissdani
senior tag
válasz ronaldo #65774 üzenetére
Ne félj, biztosan tudni fogják 100%-ban mit kell cserélni nem te vagy az egyetlen.
Itt topikon belül is sokan szenvednek ezzel a problémával pontosan nem tudom már ki volt az, neki azt mondták várja meg a frissítést ha nem javul meg cserélnek benne valmit amitől jó lesz. Hát neked nem javult meg... De minden szó nélkül megcsinálják ebben biztos lehetsz.
Hívd őket minél hamarabb ütemezzék be.85XH9096B_UE75MU7000_Optoma HD33_Galaxy S10+_AGM A8_MSI GE73 7RD Reader_PS5_Denon AVR-X2500H_JBL ES 5.2_Dune HD Base 3D_Asus AX88U-N18U_Logitech Harmony Ultimate One_Samsung HW-K550_Synology DS918+_
-
Vhiktor
veterán
válasz ronaldo #65799 üzenetére
Menuben lefényképezel mindent.
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
gordonfreemN
addikt
válasz ronaldo #65803 üzenetére
Én elkezdtem a fotózgatást, de 10 kép után azt mondtam, tuti nem... Alig voltam meg néhány beállítással és nálam még kalibráció sincs.
Videózd le, én lépegettem ki be tök gyorsan a beállításokba és így 6perc alatt teljes mentés történt.¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
modflow
veterán
válasz ronaldo #68902 üzenetére
Sajnos én tapasztaltam ezt. Bár X93J-re volt még utána újabb firmware.
A megoldás az volt, hogy újabb hónapokon át tartó egyeztetés, vita, fogyasztóvédelem, ami felesleges volt, mert mosták kezüket és mehettem volna bíróságra.Hiába ismerték el, hogy XJ-széria is hibás, azt mondták ha nem tetszik, menjek bíróságra!!! Ezt írásba adta a Sony, csak mondom.
-
vlevi
nagyúr
-
ronaldo
őstag
válasz ronaldo #68911 üzenetére
Most este megint szétesik a kép... Gondoltam probálok egy factory resetet, de ugyanúgy gatya.
Viszont az gyanús, hogy délelőtt nem volt ilyen gond... Mégis, mintha a vodafone-nak is köze lenne hozzá. Lehet, hogy gyenge a jel? Persze az érdekes kérdés, hogy mediacard nélkül már nem csinálja. De ha holnap délelőtt is jól lesz és este nem, az már gyanús.
A vodafone-érintettséget azért nem bírom fejben elengedni, mert az furcsa, hogy 1,5 évig nem esik szét a kép a FW frissítés után, aztán egyik napról a másikra elkezdi.
-
modflow
veterán
válasz ronaldo #68916 üzenetére
Az én infóm az, hogy sajnos sosem lesz jó az érintett széria, pl. az XJ. 😥
Hibás egy alkatrész benne. Nem vagyok műszerész, de a Sony-s ismerősöm azt mondta, hogy sajnos ez van. Ezt a hardver hibát próbálják szoftveresen pofozgatni, de nem sikerült, mert valami sugárzási szabványt túllépett, azért nem bírták 2022 -ben kiadni. Azután sikerült valahogy, de ugye az alkatrész attól még nem lesz jó. Ezekben pici áram/feszültség megy és nehéz szoftveresen javítani. Pl. egy kondenzátor is "öregszik", változik, ezért más lesz, újra kockásodni fog.
Neked még mákod is volt, mert nálam ez a második hullám kockázás tavasz végén már megjelent.Nekem akkor azt is mondták, hogy most van tervezés alatt egy új alaplap, ősszel fogják gyártásra vinni és utána ha erre cserélik, jó lesz.
Talán kérdezz rá erre.
Kíváncsi lennék mit hazudnak neked.
Én nem hittem ezt el, mert biztos gyártanak új lapkát egy régi modellhez.....
Amikor leírták hogy menjek a bíróságra. -
modflow
veterán
válasz ronaldo #68919 üzenetére
Sony:
Köszönjük, hogy felvette velünk a kapcsolatot.
Azt tudjuk tanácsolni, hogy használjon beltéri egységet, mivel a hiba csak a Vodafone szolgáltatása esetén jelentkezik.
Az Ügyfél, amennyiben a Cégünkhöz benyújtott panasza kivizsgálásának eredményével nem ért egyet, illetve a panaszára a kivizsgálásra elõírt 30 napos törvényi válaszadási határidõn belül nem kap választ jogosult egyéb jogorvoslati fórumok igénybevételére. Panaszát, illetve jogorvoslati igényét- annak tárgya, illetve az itt felsorolt szervek hatásköre szem elõtt tartásával - az alábbi szervekhez (https://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/) nyújthatja be.
Köszönjük megértését. -
modflow
veterán
válasz ronaldo #68925 üzenetére
Hát ez bonyolult... 😂
Nekem XH90-em volt, ez nem teljesítette azt, amit ígért a Sony és amiért én fizettem, így 1:1-be cserélték X93J-re. Mire ez megtörtént, eltelt 1 év. A fogyasztóvédelem azt mondta, nekik a számlán lévő vásárlás détumakor érvényes jogszabályokat kell alkalmazniuk. Na nekem ugye hiába volt új tv-m, de a számla a régire szólt. A fogyvéd azt mondta, akkori jogszabály szerint ők csak 1 éven beül tudnak lépni, hiába van amúgy 5 év garanciám. (Ez elvileg ma már nem így van.)
Így az volt a válaszuk, hogy csak a bíróság tud eljárni az ügyben. -
Piftuka
veterán
válasz ronaldo #68916 üzenetére
Erről megoszlanak a vélemények. Blakey fórumtárs szerint a SONY rakott nem megfelelő minőségű (érzékenységű) tuner-t a készülékeibe.
Én évek óta küzdök a problémával, korábban egy SONY 55W809c LCD, jelenleg egy SONY 65AG8 televízió tulajdonosaként, 1989 óta jogfolytonossággal (Kábelkom --> UPC --> Vodafone) vezetékes szolgáltatás előfizetőjeként, sok éve már CI+ kártyát használva a televízióban.
A probléma mégsem a készülék, hanem a szolgáltató elavult, gyatra hálózata.
Egy tapasztalt, ex-Kábelkom-os, UPC-s "guru" mondta, amikor pár éve itt járt, hogy amíg ezek az elavult 30-40 éves réz-alu kábelek le nem lesznek cserélve optikai kábelre, a központi elosztók pedig technikailag (és technológiailag) fejlesztve, addig ezen a problémán nem lehet többet segíteni.
Tehát a jelenlegi tévémen is fel-feltűnik a pixelesedés, adás "szétesés".
Már 1 éve behúzta a Telekom az utcába az optikai kábelt, de a Voda nem szüntette meg a régi alu hálózatot, hogy átmenjen arra.
Minden évben, minden hónapban rendszeresek a vezetékes szolgáltatást érintő meghibásodások. Egy hidegfront, egy szélviharos, vagy esős időszak (de akár a kinti hőmérséklet gyors változása), és máris "borítékolható", hogy nincsen internet, nincsen TV szolgáltatás, akár órákig.
Az elmúlt hetekben több alkalommal a város nagy területét érintő központi meghibásodások is jellemzőek voltak, nem egyszer majdnem egész napos szolgáltatás kiesést okozva.
(És akkor a "Myvodafone" portál működésével, gyatra minőségével, valamint a számlázással és ügyfélmegtartó csoport tevékenységgel kapcsolatos problémákat nem is említettem...)
Én ezt untam meg, és előfizettem a most hirdetett, 90 napig ingyen kipróbálható Yettel 5G mobil szolgáltatásra.
Egyelőre még csak tesztelem; az első tapasztalatok alapvetően pozitívak, de ha beválik hosszabb távon is, akkor maradok ennél, a Vodafone-tól pedig elbúcsúzom. Túl sokáig voltam már-már végletekig türelmes velük."Aquila non captat muscas."
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Cyberpunk 2077
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Windows 10
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Automata kávégépek
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Politika
- A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen