Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kerekes.pter

    csendes tag

    Csak még egy érdekesség ez volt a Samsung válasza ugyanarra a hibára amit előzeleg "javítottak" a csoportban beküldött képekre és az általam írt e-mailre.

    Tisztelt Samsung Electronics Magyar Zrt! A mai nap folyamán megtörtént a service által a készülék kijelző cseréje, viszont a hiba jelenség ugyanúgy fen áll ugyanúgy foltos a kijelző most már szeretném ha visszatérítenék a teljes vételárat mivel a problémát úgy látom nem sikerül megoldani. Üdvözlettel: Kerekes Péter

    Köszönjük a visszajelzését!

    Engedje meg, hogy tájékoztassuk, technikusunk részéről az a visszajelzés érkezett, hogy annak érdekében, hogy az esetet kivizsgáljuk, a készülék teljes kijelzőjéről legyen szíves egy képet küldeni ügyfélszolgálatunk részére 150-200 cm távolságból a képtesztet elindítva (az itt megjelenő fotóról), világos környezetben, amelyen jól látható a tapasztalt jelenség.
    A képtesztet a Beállítások-Terméktámogatás-Eszközápolás-Öndiagnosztika-Képteszt menüpontokat követve van lehetősége elindítani.

    Várjuk visszajelzését a további segítségnyújtás érdekében.

    Továbbra is készséggel állunk szíves rendelkezésére Samsung termékekkel kapcsolatos kérdései esetén.

    Úgyhogy ne hagyjátok magatokat akár hogy próbálnak lepattintani a hívásomra hogy vissza szeretném kérni a pénzem azt válaszolták hogy menjek oda ahonnan vásároltam a készüléket.

Új hozzászólás Aktív témák