Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kekeeci

    senior tag

    válasz shield #11712 üzenetére

    Játékmenetben hasonlít a ST, NS modokhoz, itt se jelzi sokszor a térkép a feladatok helyét, bár akik a feladatokat adják, legtöbbször korrekt útbaigazításokat adnak. A területek nem egyszerre nyílnak meg, hanem a történet előrehaladtával folyamatosan (nem lehet előreszaladni pl. jobb fegyverekért)

    Érdekes szörnyek:
    füstölő - felrobbanó, vagy lángoló vérszopó, robbanó csontváz és zombi, savas - villamos mini poltergeist, elektromos kiméra, ideiglenes vakságot okozó macsek, yao guai és halálkarom (Fallout)

    Érdekes viszonyok:
    magányos stalkerek, katonák, szolgálat, szabadság mind a barátaink (érdekes volt látni a Szemétdombon a bárhoz vezető kapunál egymás mellett látni a szolgálatot és a szabadságot),
    viszont a katonák mind a szolgálattal, mind a szabadsággal ellenségesek ( az is érdekes, mikor a minimapon csak zöld illetve sárga van körülötted, mégis ropognak a fegyverek - pl. a Sötét-völgy Szemétdomb felőli bejárata elég gyakran cserél így gazdát, ha ügyes vagy jól teleszedheted magad)

    Az NPC-k is gyűjtögetnek, sőt a ládákat, rejtekhelyeket (csak miután a helyét megkapod) is kipucolják, amit elérnek.

    Az ellenséget a meggyógyítása baráttá teszi - néha csak rövid időre.

    Nincs időlimites és automata küldetés.

    Néha a beszélgetésben több válasz választható ( :D ), és ettől függ a további játékmenet (nagyon jó érzés, mikor 2 óra játék után derül ki, hogy nem azt kellet volna válaszolni :O )

    folyt. köv.

    kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

Új hozzászólás Aktív témák