- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 11 - népalma
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sz.balazs.95
veterán
A gondot az okozza a legtöbbnek, hogy szerencsétlenségükre pont nem sokkal a gazdasági világválság előtt ruháztak be elég komoly fejlesztésekre/bővítésekre, amik nyilván nem térültek meg, mivel a válság miatt a kereslet lezuhant egy pár évre.
Az ilyen veszteségeket meg nehezen vészelték át, vagy egyáltalán sehogy.Ezzel szemben a dél-koreai cégek arra utaztak, hogy direkt minimális nyereséggel, vagy akár veszteséggel árultak holmikat, hogy bekerüljenek a köztudatba, és ami hosszútávon meg nyereséget hozott nekik, mert egyre több és több terméket tudtak eladni.
És egy pl. az LG kijelzőkkel foglalkozó üzletágánál olyannyira bejött, hogy most már az egyik, (ha nem a) legnagyobb szereplője az iparágnak, és a fejlesztésekbe is komoly pénzt és energiát fektetnek.
Mondhatni kompenzálják azt, hogy 5-6 éve még az olcsó, gyenge minőségű termékeikkel szereztek piacot.Ez a stratégia egy japán cégnél jóformán elképzelhetetlen.
Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.