- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sz.balazs.95
veterán
Őszintén érdekelne, hogy a Sony miért nem alkalmazza azt a sok éves tapasztalatot, és különböző technológiákat, amiket a képalkotással kapcsolatos részlegük révén szereztek.
Biztos vagyok benne, hogy a Sony ennél sokkal többre is képes lenne.
Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.
-
sz.balazs.95
veterán
válasz Krissz1983 #13 üzenetére
pedig aki igényli a fényképezőgépet, az akkor is venné azt, így viszont aki igényli a mobilba a jó kamerát, az tuti konkurens terméket fog választani.
Szerintem ma már csak az vesz fényképezőgépet, aki kimondottan azt akar venni.
Pl. egy DSLR-nek az életbe nem lesz konkurenciája egy ilyen, de kompakt fényképezőket már most ki lehet váltani egy jó mobil kamerával.
Mindenki más egy arra alkalmas mobilt vesz.Egyszerűen változik a piac, és azt kéne követni a Sony-nak, mert nincsenek olyan helyzetben, hogy szembe tudjanak menni az árral.
Aki Sony kamera helyett Sony mobilt vesz, az még mindig jobb számukra, mint hogyha LG-t venne...
[ Szerkesztve ]
Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.
-
sz.balazs.95
veterán
válasz Penguin95 #18 üzenetére
Pedig a megfelelő szoftver is hozzátartozik ahhoz, hogy kihasználják mindazt, ami van nekik.
Az meg külön poén, hogy akkor ezek szerint a külső, Sony-tól tök független fejlesztők profibb munkát végeznek.
Én a Sony helyében komolyan elgondolkodnék azon, hogy a saját fejlesztőimet elküldeném messzire, és a CM-es tagokat megszerezném magamnak.
Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.
-
sz.balazs.95
veterán
válasz Penguin95 #21 üzenetére
Ha a Sony beállna a CM és az Ubi mögé, akkor a végén még újból szimpatikusan lennének számomra.
Egyébként az Ubuntu touch-hoz még passzolna is a szögletes Xperia dizájn.
Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.
-
sz.balazs.95
veterán
A WM nekem is hiányzik, de akkor már sokkal inkább egy HTC, Asus, Toshiba, Sharp , Acer, vagy kb. bármi más...
Egyébként külsőre nekem is bejön az X1
[ Szerkesztve ]
Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.
-
sz.balazs.95
veterán
válasz Penguin95 #38 üzenetére
Az konkrétan a Sony PC márkája volt (mint ahogy Xperia - okosteló, Bravia - Tv, Cyber-shot - kamera, walkman - zene, Clié - PDA, PS - konzol)
Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.
-
sz.balazs.95
veterán
válasz LittleSami #58 üzenetére
Akkor az maga a megtestesült csoda, hogy a legtöbb konkurens (LG, Nokia, Samsung, Meizu, THL, meg kb. mindenki más) akik ráadásul nincsenek is jelen a fényképezők piacán évtizedek óta, azok mind leiskolázzák a nagy Xperiákat...
Nem a technológia nem fejlődött. Szimplán a Sony szar. Azért ne magyarázzunk már ilyen butaságokat.
Vagy azt pl. mivel magyarázod, hogy ugyan az a Sony szenzor a konkurens termékekben rendre jobb eredményt produkálnak?
Biztos a technológia nem fejlődött, azért...[ Szerkesztve ]
Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.
-
sz.balazs.95
veterán
válasz LittleSami #60 üzenetére
Na kb. ezt kifogásoltam én is:
Adott a kamera részlegük, illetve adott a mobil részlegük. Utóbbi már egy ideje 100%-ban az ő tulajdonuk, szóval még ezt sem lehet kifogásnak felhozni.Számomra, mint külső szemlélő, az jön le, hogy a két részleg kb. az egymás létezéséről sem tud, nemhogy közös projekteken dolgoznának, ahol lehetőségük lenne a két részleg erényeit egybegyúrni...
Kiváló ellenpélda az LG, ahol a kijelző részegük által nyújtott lehetőségekkel maximálisan tud élni a gyártó, és kb. nem létezik olyan cég, akiknek ne szállítanának valamibe kijelzőket, ugyanakkor a saját termékeikbe is a legjobb darabokat rakják, amire képesek.
Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.
-
sz.balazs.95
veterán
válasz LittleSami #63 üzenetére
Hát a Sony mondjuk profi a bukásokban.
Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.
-
sz.balazs.95
veterán
A gondot az okozza a legtöbbnek, hogy szerencsétlenségükre pont nem sokkal a gazdasági világválság előtt ruháztak be elég komoly fejlesztésekre/bővítésekre, amik nyilván nem térültek meg, mivel a válság miatt a kereslet lezuhant egy pár évre.
Az ilyen veszteségeket meg nehezen vészelték át, vagy egyáltalán sehogy.Ezzel szemben a dél-koreai cégek arra utaztak, hogy direkt minimális nyereséggel, vagy akár veszteséggel árultak holmikat, hogy bekerüljenek a köztudatba, és ami hosszútávon meg nyereséget hozott nekik, mert egyre több és több terméket tudtak eladni.
És egy pl. az LG kijelzőkkel foglalkozó üzletágánál olyannyira bejött, hogy most már az egyik, (ha nem a) legnagyobb szereplője az iparágnak, és a fejlesztésekbe is komoly pénzt és energiát fektetnek.
Mondhatni kompenzálják azt, hogy 5-6 éve még az olcsó, gyenge minőségű termékeikkel szereztek piacot.Ez a stratégia egy japán cégnél jóformán elképzelhetetlen.
Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.