Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Milestone2

    nagyúr

    válasz bebe159 #4433 üzenetére

    Összefoglaló (lap tetején található) 11. pont:

    Xiaomi visszaállítása eladás elõtt

    - Mi Accounttal belépsz a i.mi.com-on és a Find Device opciót kikapcsolod.
    - Ugyanitt a "Connected" menüben (felül középen) megszünteted a Mi Account és a Telefon kapcsolatát!
    - Kilépsz az i.mi.com-ról
    - Telefonban Beállítások / Mi Fiók / Mi Cloud / Eszközkeresés (Find device) kikapcsolása
    - Telefonban Beállítások / Mi Fiók / Kijelentkezés
    - Végül Full Factory Reset / Gyári adatok visszaállítása (Belsõ tárhely is!!!)
    Könnyen le tudod ellenõrizni, hogy sikerült-e. Factory Reset / Gyári adatok visszaállítása után, újraindítod a készüléket és ha a nyelv és régió beállítása után a Mi Fiókot (telefonszámot, emailcímet) és a jelszót is kéri, akkor sikerült megszüntetned a készülék és a Mi Fiók kapcsolatát, hosszú power nyomással kikapcsolhatod és viheted eladni, (vagy rakhatod fel a polcodra). Ha csak a jelszót kéri (és apró betûkkel írja, hogy ez a telefon össze van kapcsolva egy Mi Accounttal) akkor hiba van, nem fog a készülék más Mi Fiókjával mûködni.
    Ha a vevõ "gyári" állapotban szeretné megvenni, akkor rátolhatsz egy global stable romot, és visszazárhatod a bootloader-t. A MIFlash-ben állítsd be a Clean all and Lock opciót, de ha esetleg még sem zárta vissza, akkor Fastboot módban kiadott fastboot oem lock paranccsal újra zárható a BL.

    [ Szerkesztve ]

    Lényegében megszűntem létezni. Az adataimban található e-mail címen még egy darabig elérhető vagyok...

Új hozzászólás Aktív témák