- iPhone topik
- iOS alkalmazások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
válasz <Adamsky> #52 üzenetére
Én sem vagyok amúgy akkora híve az érintőképernyőnek, de elképzelhetőnek tartom, hogy meg lehessen jól is oldani. Mondjuk hasonlóan ahhoz, hogy telefonon a gyorskapcsolókat lehúzza fentről az ember, úgy egy mozdulattal hozzá lehetne férni egy olyan fix interfészhez, ami kb a fizikai kapcsolókat mintázná. Az a helyzet, hogy amilyen logikus és kitapintható minden a mostani kocsimban, így is le kell nézzek, ha mondjuk a fűtésen akarok állítani, ködlámpát kapcsolni.
-
Noukoum
veterán
válasz <Adamsky> #46 üzenetére
+(#47) David75 Majd meglátjuk az eladásokat.
(#54) 8th Ez nem a totálkár, vagy dízel totyik. Eltévedtél. De azért most is sikerült pár hülyeséget leírni.
A középső modell árát írod, a legolcsóbb még nem kapható. Tehát milyen legfapadosabb modellről beszélsz?„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Bdanyy
addikt
válasz <Adamsky> #68 üzenetére
Régi vw konszern klímánál pont ott vagy szinte, mint az érintőnél, mindenképp nézni kell. Bár az automata előnye, hogy egyszer beállítod a hőfokot, aztán többet nem kell hozzányúlni
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
#06658560
törölt tag
válasz <Adamsky> #68 üzenetére
"Nem tudom milyen autód van, de az én első generációs Cee'd-emben van egy bazi nagy tekerőgomb, amivel nulla odanézéssel tudom a hőfokot állítani. Mivel ilyen apró kattanásokkal jelzi a forgatást, ezért ha 1 fokot szeretnék állítani az két "katt".
Ködlámpa és ködzárófény, dettó. Bajuszkapcsolón van mindkettő. Játszi könnyedséggel kitapintható."
Aláírom, ok autóban ilyen. Másokban a klíma pl. nyomógombos. Vagy nem mindenkinek teljesen kézre eső, mert pot kisebb, nagyobb a tervezési méretnél, esetleg túl ritkán használja ahhoz, hogy tudja hol van. Így nézni kell. Jó megoldás lehetne a kötelező HUD+ állítható funkciójú gomb a kormányon. -
#16820480
törölt tag
válasz <Adamsky> #68 üzenetére
Egy 2009-es Jazz van, ezen nem tekerője van a klímának, hanem két külön tömbben vannak a gombjai, az eredményét meg alattuk egy külön LCD-n látni. De mondjuk a szellőzők bezárása-kinyitása is olyan, hogy kitapintva sosem tudom mit nyomok meg.
Ehhez a designhoz képest egy érintőképernyő sem lenne sokkal gázabb.Kopi31415: Nem vagyok benne biztos, hogy a benzines tud(ott) még olyan sokat fejlődni, nem véletlen vetnek be ilyen-olyan trükközéseket mert a kibocsájtást nem nagyon tudják hova levinni, ha valamennyi teljesíményt is akarsz mellé.
[ Szerkesztve ]
-
#16820480
törölt tag
válasz <Adamsky> #77 üzenetére
Igen, én is amiatt szeretem
Amúgy az enyémben pont nem jobb a mechanikus ablakemelő, mert szó szerint kell érteni, kurblis a két hátsó ablak Szóval menet közben nem nagyon szoktam őket mozgatni.
Kopi31415: Mondjuk az még mindig messze van egy elektromos 90+%-os hatásfokától (amit némileg még javíthat a KERS rendszer gondolom). Igazából ha a benzinesbe ölnek pénzeket, hogy kicsit feltornázzák a hatásfokot, az nem sokban különbözik attól, hogy az akkumulátorok $/kW értékén akarnak hasonló módon javítani.
-
válasz <Adamsky> #120 üzenetére
Naigen, még az ablakemelőt túl is lehet élni, bár kicsit fillérszexuálásnak tűnik, de mindegy.
Az speciel nekem is negatívum az ID3-ban, hogy minden ilyen érintős vacak. Tőlem lehet érintő, de a klímapanel az legyen külön, rendes fizikai, és a kormányon is gombok legyenek. Ez a érintés + haptikus visszajelzés menő, csak nem ide való, mert nagyon nem praktikus.De mondjuk ezt is embere válogatja, lehet valakinek ez nagyon bejön.
[ Szerkesztve ]
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
hobizoli
nagyúr
válasz <Adamsky> #143 üzenetére
igen, a ket ablakemelo gomb ugyanezzel a megoldassal mukodik az elso vagy a hatso ablakok vezerelesere
nem tapigomb, de az elve ugyanez------
az lehet de kaphat tok mas skin-t a felulet is egyuttal egy nagyobb sw frissitesnel, ahogy az egy magsabb szintu Android/iOS frissitesnel is megvaltozik a kisebb/nagyobb mertekben a dizajn, vagy lehet akar Custom is
erre fix gomboknal nincs elvi lehetoseg sem-----
a szimmering hiba miatt beazo motor csak bizonyos altipust es evjaratot erint, az ujabbaknal maskepp van megoldva mar ez (is), es mas az alkalmazott szimmering is
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
#06658560
törölt tag
válasz <Adamsky> #143 üzenetére
Amit a Battery day kapcsán hallottam, olvastam az a pont nem működik kategória. A komplett kasztnit kiönteni olyan bonyolult szerszámot igényel, amit lehet le se lehet gyártani, mert valahol mindig ütközni fognak a csúszóbetétek, a produktivitása meg garantáltan nulla lesz. A ciklusidők miatt is hegesztik a jelenlegi kasztnikat, és kerülik szenteltvíz szinten az öntést, kovácsolást.
-
hobizoli
nagyúr
válasz <Adamsky> #150 üzenetére
ja csak ok ezt gariban javitjak ~6 eves autokon is, hiaba van benne 300k+ km is akar meg van a 3-4. tulajanal addigra...
majd kerdezd meg a VAG juzereket nekik mennyibe kerult az elkopo lanckerek meg a "okoskerek" csereje, meg az elszakado lanc miatt a hengerfej OFF, mert nem gondoltak ra a gyariak, hogy elkopik/elszakad az elettartam elott
vagy amikor beall az motor a hoki 6szog tengelyes olajszivattyu athajtasnal 200k km korul vagy eleg kritikus helyen levo vezerles feszitonel mar "D" jelzesu alkatresz van par eves gyartasnal is, mert az A-B-C elozo verziok sem jottek be oda es addig az elso vezerlescseret sem erte meg feltetlenul...
pedig ezek 70+ eve autot gyartanaktöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Androidos fejegységek
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- iPhone topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- iOS alkalmazások
- Autós topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- További aktív témák...