- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- iPhone topik
- iOS alkalmazások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
Szegény németek, kapják a kritikát rendesen mert azt merték mondani a magyaroknak hogy népautó. Pici magyar nem gondol ám arra hogy nem nálunk lesz a népautó.
Drága? Csóri magyarnak tényleg drága, mint minden új autó. Golfhoz képest drága? Hasonló speccel max 10-20% az árkülönbség a dízel és villany között. És az hogy egy autó drága volt-e az mindig akkor derül ki mikor megszabadulsz tőle.Ez egy baromi jó autó lett.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz <Adamsky> #46 üzenetére
+(#47) David75 Majd meglátjuk az eladásokat.
(#54) 8th Ez nem a totálkár, vagy dízel totyik. Eltévedtél. De azért most is sikerült pár hülyeséget leírni.
A középső modell árát írod, a legolcsóbb még nem kapható. Tehát milyen legfapadosabb modellről beszélsz?„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
És ki mondta hogy kapható? Népautó címről volt szó, természetes hogy az eladásokat a legkisebb modell fogja megdobni majd.
A legnagyobb baj hogy a magyar ember álomvilágban él, és azt hiszi hogy 3millióért fullos swiftet kap és hát a többi drága. Csak mikor elkezdtem pimpelni a GOLFOT hogy na nézzük mennyivel is drágább az ID akkor 12,5m-nál álltam meg úgy hogy felszereltségben még bőven alul maradt a 14.2-es ID-tól. És hozzáadtam a 0.5milliós kedvezményt is amit a belehetett pipálni. És hát az ID nem egy golf maradjunk annyiban.
Vagy itt mindenki lopja az üzemanyagot, hogy ennyire megéri a benzin/dízel? Vagy csak senkinem sincs se 12m se 14 milliója autóra, csak fröcsög? Tisztelet a kivételnek mindenkorra.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
A tankolást nem számoltam bele, csak belerakattam azt a felszereltséget amit a másik autóba. Persze 8m a golf ha fapad modellt megveszed igen. De azt nem hasonlítjuk össze az id-val, csak szubjektíven.
Kezd el extrázni a golfot, nem én találtam ki hogy 12,5m-ig jutottam úgy hogy csak azt pipáltam amit “muszáj”.És persze van sok villanyautó ilyen áron, de tudnak is ennyit?
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz SyMbioTe #158 üzenetére
Ez alapvetően amerikai sajátosság. Ugyanakkor az is látható hogy a sok tucat évet megélt nem amerikai gyártóknál is előfordulnak összeszerelési bakik. Törésteszteken ugyanakkor zseniálisan szerepelnek, csak erről senki nem beszél, típushibák ugyan vannak de inkább legyen minden második autó kilincshibás az első szériánál mint motorhibás végig. Mert ugye ilyet is láttunk már csak az elmúlt 20 évben egy párszor.. Szoftver minősége páratlan, kb sehol senki közelében sincs. Mindezt úgy hogy funkciókban élen jár.
Nem védem a teslát, egyértelmű hogy a német prémium autók összeszerelési minőségben sokkal de sokkal jobbak mint bármely azonos árú, de európában inkább sokkal drágább teslák. De ha valaki ült már teslában, az tudja hogy a high tech feeling teljesen feledteti a minőségbeli gondokat, vagy a szigetelés hiányát (mely okkal van amúgy). És hogy finoman fogalmazzak, szerintem sok magyar tesla károgó örülne ha csak egy legfapadosabb model 3-mal járhatna, nem azt keresné hogy van e rajta esetleg valami illesztési hiba.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz SyMbioTe #170 üzenetére
Igen, a sokszázezer autóból. Elmondom neked, a többinél is minimum ennyi az arány. Csak arra a kutya sem kíváncsi és meg sem írják. Kivétel talán a bmw, de ott is csak kigyulladó motorra kíváncsi a nép.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz #72042496 #172 üzenetére
Értem tehát azért - mert "pontatlanok az illesztések" meg "nem korrekt anyagokból készülnek" meg "nem kellemes dizájnnal készülnek", ezért lehet szarozni?
Tulajdonképpen minden autót lehet szarozni, mert egyik sem tökéletes. De csak a teslát lehet jogosan szarozni, értem.
És persze senki nem mondta hogy a kritika nem jogos! De az. Csak az autó vásárlás pont olyan kompromisszum, mint bármi más. A negatívumok mellett vannak pozitív dolgok ám. Csak ugye akkor kiderülne hogy nem is olyan rossz autó a tesla, és hát az embernek mindig igaza van mint tudjuk, ha nincs akkor is[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz #72042496 #176 üzenetére
Milyen teslában ültél és meddig? Csak mert teljesen mások a tapasztalataim.
Nem kell ezt túlragozni, ha neked elsődleges prioritást élvez az anyaghasználat akkor nem a tesla a te autód. Attól még nem szar, csak nem neked való.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS ROG Ally
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- TCL LCD és LED TV-k
- Filmvilág
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sweet.tv - internetes TV
- Yettel topik
- Aliexpress tapasztalatok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...