- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iOS alkalmazások
- Digitális detox a Nokiától
- Yettel topik
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
llax
senior tag
A középsőt tudtommal középsőnek kell gyártani, ott nincs meg az az oda-vissza átalakíthatóság, mint a szélsőknél.
Az 1240km-es leszállási kísérlet már igen forró és kockázatos lehetett, szerintem siker esetén is kérdéses lett volna bármilyen újrahasznosítás. Feszegetik már egy ideje a határokat, nem hivatalos helyeken a teherbírás értékek is egyre bizonytalanabbak, "nagyobb vagy egyenlő" mint a hivatalos adat (egyelőre az F9-nél, de az az FH-ra is hatással lesz). Különösen a Starlink indítás óta vannak érdekes kérdések (16,8t LEO alól leszállt a booster).
Elértek most egy jelentős sikert, ennek talán jobban örülnek, mint amennyire a (siker esetén is bizonytalan sorsú) center core miatt bánkódnak: először sikerült hálóval elkapni az egyik orrkúp egyik felét (közvetítésben T+1:13:50). Lehet építeni a 2. "elfogó" hajót???