Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • >-48-<

    aktív tag

    válasz Ulkesh #19 üzenetére

    Nem is fogok neked ellent mondani, hiszen nem a reklám, hanem a marketing stratégia kifejezést használtam, nem véletlenül. Én azt gondolom, hogy igenis a jó bornak is kell a cégér. Tízenmillió eszközt nem lehet szájhagyomány útján értékesíteni. Nyílván ismered a marketing mix és a 4P fogalmát. A jó eszköz csak egy komponens a siker felé vezető úton.

    A telefon majdnem tökéletes, ez tény. De az átlag felhasználó azt sem tudja, hogy mitől jobb, ez mint más készülék. Egyszerűen azért kell neki, mert "menő". Neked a színmélység miatt és a kiválló memória felhasználás miatt, nekik meg azért, mert a diszkóban a csajok számát ezzel "zsír" elkérni.
    Mindenki az ára miatt nyafog. De dirrekt kerül ennyibe, hogy státusz szimbólum legyen(ehhez persze elengedhetetlen a minőségi anyaghasználat). Az apple zsenialitása abban áll, hogy valójában bárki hozzájuthat viszonylag jó áron a szolgáltatóknál. Ergo a gazdagság szimbólumát bárki álltal hozzáférhetővé teszik, annélkül, hogy az elvesztené szimbólumi mivoltát.

    Ez igenis átgondolt marketing stratégia.

    #!

Új hozzászólás Aktív témák