- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
>-48-<
aktív tag
Nem is fogok neked ellent mondani, hiszen nem a reklám, hanem a marketing stratégia kifejezést használtam, nem véletlenül. Én azt gondolom, hogy igenis a jó bornak is kell a cégér. Tízenmillió eszközt nem lehet szájhagyomány útján értékesíteni. Nyílván ismered a marketing mix és a 4P fogalmát. A jó eszköz csak egy komponens a siker felé vezető úton.
A telefon majdnem tökéletes, ez tény. De az átlag felhasználó azt sem tudja, hogy mitől jobb, ez mint más készülék. Egyszerűen azért kell neki, mert "menő". Neked a színmélység miatt és a kiválló memória felhasználás miatt, nekik meg azért, mert a diszkóban a csajok számát ezzel "zsír" elkérni.
Mindenki az ára miatt nyafog. De dirrekt kerül ennyibe, hogy státusz szimbólum legyen(ehhez persze elengedhetetlen a minőségi anyaghasználat). Az apple zsenialitása abban áll, hogy valójában bárki hozzájuthat viszonylag jó áron a szolgáltatóknál. Ergo a gazdagság szimbólumát bárki álltal hozzáférhetővé teszik, annélkül, hogy az elvesztené szimbólumi mivoltát.Ez igenis átgondolt marketing stratégia.
#!