Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ulkesh

    őstag

    válasz >-48-< #17 üzenetére

    "De minden egyéb csak hype. Amihez az apple jobban ért mint a konkurencia, az nem a telefon gyártás, hanem a marketing stratégia."

    A jó bornak nem kell cégér elvet követi az Apple.
    Mindenki azzal jön, hogy milyen nagyszerű marketingstratégiát folytat az Apple.
    Nos az iPhone esetében legyártottak a 3 év alatt, ha jól tévedek 15-20 reklámfilmet, elkészítettek hozzá egy valóban jó weboldalt és kész, ennyi.

    A további reklámozást a velük szerződésben álló partnerek végezik (T-Mobile és a többi forgalmazó szolgáltató).

    Ami viszont más gyártónál nincs, az az, hogy maguk a felhasználók reklámozzák a készüléket, mert elégedettek vele és ez a nagy eladási számok miatt olyan erő, amivel egyetlen másik gyártó sem rendelkezik. Hiába költött 35 millió dollárt a Nokia az N95 bevezetésére, ha megjelenés után az összes fórum a készülék hibáiról írt és a csalódott felhasználók panaszaitól volt hangos (illesztési , mechanikai, szoftveres problémák).
    Az Apple csak kis lépésekben adagolja a készülék tudását, viszont amit tud, azt úgy tudja, hogy az 5 évestől a 90 évesig mindenki elsőre tudja kezelni és nem fagy, nem akadozik.

    Ők már felismerték, hogy az elégedett vásárlónál nem kell jobb hirdetés.

    [ Szerkesztve ]

    "a mobil hardverek mióta is rendelkeznek olyan erőforrással, hogy egyáltalán szóba jöhessen a Flash?" moonman

  • geri|

    aktív tag

    válasz >-48-< #17 üzenetére

    Offtopic-előre bocsátom-

    Drága jóember...

    Nem tudom, hogy neked mi a foglalkozásod, de hogy halvány lila segédfogalmad sincs arról, hogy mi az a marketing stratégia, abban biztos vagyok. Amennyiben mégis közgazdász vagy, esetleg szakirányú a végzettséged, mars vissza a könyvekhez a gyorsabbikból...
    Kérve könyörgök, hogy ne használjon mindenki olyan szavakat, hogy :

    "marketing stratégia"

    Ugyanis tényleg nem tudod, hogy mit jelent, meg mi az, amit az apple csinál. Amit csinál nem marketing stratégia. Tudományágak foglalkoznak azokkal a fogalmakkal, amiket Te abban a boldog tudatban használsz, hogy marhára jól hangzik, plusz olyan nagyon szakszónak tűnik és ha ilyet írok akkor tuti leoltom a másikat...Tudom, hogy ez csak egy sima fórum, meg nem publikáció, tudományos kutatás, de a cipész maradjon a kaptafánál. Ti IT-sok vitatkozzatok a sok kütyün meg ilyen olyan procin-meg hogy jó-e az oled vagy nem...
    Én sem dobálózom olyan fogalmakkal, amiket nem ismerek, szerintem te se tedd...
    De komolyan mondom, amikor olvasom, hogy hivatkoztok rá (marketing meg stratégia)... hát nem is tudom. Sírva kaparom a falat.
    Basszus még egyetemi tanárok- meg szakemberek vigyázva használnak egyes fogalmakat, te meg ezzel akarsz vitát nyeri, jobb híján...
    Kérve kérlek...ne! :)

    [ Szerkesztve ]

    LiveStrong

Új hozzászólás Aktív témák