- iOS alkalmazások
- iPhone topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
azbest
félisten
Ez valami tudatlanságból fakadó összeesküvéselmélet?
Az mp4 alatt aac-t értenek. És ahogy látom 2010 utáni verzióknál alap. [link]
Még azt is leírják, hogy a régi powerpoint és oprendszer verziók mellett milyen alternatív codec telepítésével lehet a lejátszást támogatni. A 32 bites verzióknál van szükség külső segítségre, amihez a quicktime playert ajánlják.[ Szerkesztve ]
-
Jim Tonic
nagyúr
Nem skálázódik jól az ARM nagyobb fogyasztáson. Az pont az X86 területe. Alacsony fogyasztáson meg az X86 nem jó.
Nem gondolom úgy, hogy az elkövetkező 10 évben akár csak meg tudná közelíteni az ARM az X86-ot teljesítményben. Optimalizálással sok mindent el lehet rejteni, de tapasztalatom szerint ez csak egy darabig működik.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
r3dsnake
nagyúr
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Auratech #193 üzenetére
Azert ez biztos nem igy fog menni. Az iPadra irt appok iPadon mukodnek jol es sok nem irhato at billentyuzetes, egeres vezerlesre elmeny, hasznalhatosag vesztes nelkul. Van ami persze jobban is fog mukodni Mac-en, pl. egy irodai szoftver, ami pont tableten bena. Van aminek meg nem lesz ertelme Mac-en, mint pl. egy rajzprogram. Amugy meg az sem biztos hogy automatikusan megkapunk minden magvasarolt iOS app portjat Macre ingyen.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Auratech #205 üzenetére
Remelem, hogy nem lesz erintokijelzo a Mac-ben, max opcionalisan ha lesz Surface Studio szeru gepuk. Ez felesleges is lenne hiszen ott van az iPad Pro, felesleges ujra feltalalniuk.
Azt el kell fogadni, hogy a nagyon jo tabletes appok tabletre keszultek es nem kell feltetlenul elvarni, hogy laptopra, desktopra atirva is azt az elmenyt hozzak majd.
A touchpad nagyon jo dolog, de nem valtja ki az erintokijelzot. Mar az is eg es fold ha magara a kijelzore rajzolsz vagy egy nagy meretu rajztablara.
Arrol meg felesleges is almodozni, hogy megkapod ingyen a megvasarolt fizetos iOS appok Mac-es verziojat. Az komoly penzbe kerul a fejlesztonek, es az Apple sem jotekonysagi szervezet. Egy-egy kivetel lehet.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Auratech #223 üzenetére
Az iOS eseten a fejlesztok nem csak elfogadtak, de valaszthattak is, hogy telefonra es/vagy tabletre, sot minden az account ala tartozo keszulekre szol a vetel, hasznalati jog. Itt ez kulon fejezet, ami extra fejleszesi idot jelent, aminek koltsege van. Az Apple meg nem donthet onalloan, hogy ingyen adja masok alkalmazasat. Minden egyedileg dol el. Valoszinuleg meg ahhoz sincs joga az Applenek, hogy Mac-en elerhetove tegyek az iOS appokat valtozatlan formaban, mert nem arra szolt a szerzodes.
Az Apple vezetesenel csak az uzleti logika letezik, vagyis csak abba az iranyba mennek ami tobb bevetellel kecsegtet.
Az iPad Pro biztos veszit nemi usert, de annak is megvan a helye. Mindig lesz nekik egy olcsobb egy egy dragabb tabletjuk. Vannak akinek pont az iPad az idealis, a mac meg nem.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Auratech #292 üzenetére
A Big Sur biztos hogy nem, sot az utodjai sem, viszont a Logic Pro X par even belul megerkezhet ra, ha mar ugyis lesz kompatibilis verzioja. Persze az iPad kevesebb memoriaja beleszolhat a dologba.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
VirsLee
őstag
válasz Auratech #457 üzenetére
Szerintem itt a probléma főleg azzal van, hogy a legtöbb eladott iPad-nek 2 vagy 3 GB memóriája van. Az én 2 GB-os iPad-em is gyors, de párhuzamos futtatásoknál, hamar elkezd újratölteni böngészőlapokat, vagy eljut oda hogy-hogy egy-egy alkalmazás már újraindítás nélkül el se indul.
-
#54625216
törölt tag
válasz Auratech #476 üzenetére
"Szerintem az gyakori hiba, hogy nem tudatosul, hogy a naprakész, profi produkciós szoftvereknek inkább a naprakész gamer pc-k gépigénye dukál, nem pedig egy jobb irodai gép."
Ez windows ökoszisztémában nagyjából így van, de a Mac referencia hardver, azaz a fejlesztő vagy támogatja vagy nem, de ha bevállalja, akkor kénytelen az adott erőforrásokhoz optimalizálni.
Kb. olyan ez, mintha a PC-re fejlesztett játékot konzolra is ki kellene adni: PC-n belefér, hogy ha szarul van megírva a kód, akkor növelnek a hardverigényen, de konzolon fix erőforrásokkal kell gazdálkodni, azaz a fejlesztő vagy optimalizál, vagy bele se kezd. -
#54625216
törölt tag
válasz Auratech #493 üzenetére
Normál esetben a 8 bites képeket is van értelme 16 vagy 32 bites színmélységben szerkeszteni. Ha több effektet pakolsz egymásra és mondjuk az egyik 1 fölé tolja a fényességet (kiégeti a képet), a másik pedig azt korrigálja (mondjuk egy maszkkal), akkor a 8 biten a kiégett részek helyén nem jönnek vissza a részletek, hanem szürke paca lesz, mert az 1 fölötti értékek a műveletek során elvesznek. 32 bites színmélységnél viszont a program képes az 1 fölötti értékeket is kezelni, így tetszőlegesen tolhatsz bármit 1 fölé (vagy akár negatív tartományba).
Csakhogy a PS CC-nél csak a kép bitmélységén módosítottak, az eszközökön semmit, azaz a 8 bites képeken ugyanúgy csak a 8 bites effekteket lehetett használni, így a 32 bitre konvertálásnak az égvilágon semmi értelme nem volt: minden 8 bit mellé írtak még 16 nullát, a műveleteket meg csak az első 8 biten végezték, a plusz 16-ot meg ignorálták. Ezzel nőtt az erőforrás igény, a funkcionalitás meg nem változott.
Azaz vagy maradtak volna 8 bites ábrázolásnál vagy írták volna át az összes eszközt rendesen 32 bitre.Persze az Adobe-nál pontosan tudták, hogy mit csinálnak: a fejlesztők megírták a 32 bites PS-t majd jött a marketing team és szétcincálta, hogy ez a feature megy majd a következő verziókba, ez meg az utána következőkbe, az erőforrás optimalizálás meg az utolsó a prioritások között.
Ilyen az, amikor egy cég erőfölényből diktál egy iparágnak. -
dabadab
titán
-
kalimist
aktív tag
válasz Auratech #581 üzenetére
Az A13-ban főként a 4 Thunder mag teljesítménye nőtt jelentősen a Tempest-hez képest ezért is annyi a különbség GB-ben amennyit írtál mert az összes mag megy egyszerre nem csak a teljesítmény centrikusak. Összehasonlítva pl. egy Arm A55-tel (elavult őskövület) 3x gyorsabb fele akkora energia fogyasztással.
Az A13 és az A12Z közti órajelkülönbség nem "párszáz Mhz" hanem 2.66 Ghz vs 2.5 Ghz de az A13 Lighning magoknak kicsit megugrott a fogyasztásuk a Vortex-hez képest és szerintem ezért sincs A13X hanem majd 5nm-en A14X lesz. A GPU viszont nagyon komolyat lépett előre az A12/A13 viszonylatában, Qualcomm szégyellheti magát.