Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Odin89

    csendes tag

    válasz Odin89 #44865 üzenetére

    Üdv!
    Ma voltam a samsung szervizben, mert bármit csináltam a telefonnal a hibajelenség megmaradt.
    A következő infót kaptam: a Samsung Galaxy S Advance telefonokat tömegesen viszik a szervizbe, mert.
    x
    x

    -*- Az utolsó automatikus frissítéskor (2015. okt. eleje) olyan szoftver került az S Advance telefonokra amely az alaplapon nem javítható hibát okozott. -*-

    x
    x
    .
    A szervizes nem közölte hogy a JB-t és GB-t is érinti, illetve hogy milyen szoftver okozza. Mindkét készülékemen JB van fenn. Nem használtam adatkapcsolatot csak épp okt. elején USB megosztás miatt.
    Aki még nem frissített (szerintem ez automatikus) az ne kapcsolja be a wifi-t sem az adatkapcsolatot.
    Állítólag még nincs Samsung állásfoglalás vagy közlemény, és a szervizes azt sem tudja, hogy a frissítést javították vagy sem. És elvileg csak az S Advandce készülékeket érinti a probléma.
    .
    Hibajelenség: Ha Wifi vagy Adatkapcsolat aktív akkor garantáltan jön a fagyás és/vagy újraindulás 1 percen belül.
    Másodlagos hibajelenség: Kikapcsolt WiFi és adatkapcsolat mellett a kimenő és bejövő hívások alatt is gyakran kifagy a telefon, kb 10 secnél, de újraindulásig még lehet vele beszélni.
    .
    Javítási költség: alaplap cserével 40.000 Ft.
    Az egyik készülékem még garis, azt javítják számla és garlevél bemutatása után.
    Illetve nem biztos hogy javítják, lehet más készülékre cserélik 1-2 hét alatt.

Új hozzászólás Aktív témák