Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Amos17

    tag

    válasz bulikavagyok #9601 üzenetére

    Ha jól tudom akkor ez a prémium szervíz csak kis hazánkban van szóval ez egy teszt. Így evidens, hogy nem minden mobilhoz jár (és ezt fel is tüntetik a honlapon, első bekezdés végén a csillagozott rész [link]). Ha vásárlás előtt valaki kapott ígéretet, hogy lesz ilyen szolgáltatás (természetesen írásban vagy egyéb utólag is igazolható módon) akkor erre hivatkozva a vásárlástól utólag is el lehet állni mivel megtévesztés történt ("Megyek a fogyasztóvédelemhez" szlogen segít ilyenkor). De ha nincs ilyen igazolható bizonyíték akkor szevasz, így jártunk/jártál (én németben vettem így nem érint). Viszont csak azért megvenni ezt a mobilt mert ilyen garanciája van azért az egy kicsit túlzás szerintem... A többi márka szervizében sem jobb a helyzet, és többi telefon esetében sem kisebb a hibás darabszám..
    Egyébként szerintem tök logikus, hogy nem azonnal vezetik be ezt a szolgáltatást. Emlékszem még a S3 topikban nagyban ment a házhozjövös szerviz hívogatás olyan "banális" dolog miatt, mint például, hogy ha a budiban (vagy egyéb könnyen és nagy mértékben elsötétíthető helyen), sötétben, homogén fekete háttér mellett, max fényerőn nézed a kijelzőt akkor foltokat lehet látni (ragasztó volt az, hétköznapi használat során nem lehetett látni) és cseréltették a kijelzőket egymás után többször is.. És azután volt még 2 Galaxy S telefon bevezetés. Ebből kiindulva ne várjátok, hogy rögtön bevezessék... Ők se hülyék, nem kevés pénzbe kerül nekik ez a szolgáltatás és figyelembe vennék a korábbi szériák magyar szerviztapasztalatait is akkor nem 230e-ről indult volna a telefon hanem 300e-ről...
    (#9600) Littlecar: a garancia nincs benne az árban, csak abban az esetben ha garanciakiterjesztés történik (ergó többet fizetsz hosszabb garanciális időtartamért, mint pl Media Marktban)

Új hozzászólás Aktív témák