-
Mobilarena
Samsung Galaxy S6 Mielőtt felteszed a topikban a kérdésed, kérjük olvasd el az összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
sgeza
veterán
Inkább úgy fogalmazok, hogy én nem nagyon láttam még eddig gáznak az amoledeket, ezért gondolom, hogy ha vannak is gyártási nehézségek, akkor az nem okoz látványos hibákat. Esetleg két amoled kijelző nem tökéletesen egyforma. Itt viszont iszonyat zavaró és látványos, hogy a kijelző harmada csont rózsaszínű! Ez nem csak fehérnél látszik egyébként. Nem minden készülék ilyen természetesen, de sajnos nagyon rossz az arány. Mégegyszer a fő probléma, hogy nem homogén!
-
bounty123
őstag
válasz bandi0000 #10296 üzenetére
Én anno LG G2-vel játszottam el 3x a 14 napon belüli elállást apróbb, számomra zavaró hibák miatt, amit nem fogadtak el garisnak. Működik a dolog, de tényleg kihasználják a 30 napot a visszafizetésnél, érthető, nekik így éri meg és törvény adta joguk van rá, addig kamatozhat náluk az összeg.
Nem tudom én nem látok semmi elváltozást az S6-osomon, lehet előnyös, hogy színtévesztő vagyok picit Mondjuk teljes fényerőn soha nem is használom, kiégetné a retinámat, meg eleve sötét téma van beállítva.
-
sgeza
veterán
válasz bandi0000 #10296 üzenetére
Ha 3 napon belül vagy, akkor inkább vidd most vissza, mert akkor kérhetsz készülékcserét. Ha azon túl vagy, akkor meg csak javítják, aminek az lesz az eredménye, hogy először bénán rakják össze, illesztési gondok és lötyögő kijelző. Ekkor persze nem veszed át, hanem mondod nekik, hogy legyenek szívesek rendesen összerakni! (Ez csak egy eset, nem törvényszerű persze, hogy így legyen.) Ennél egyszerűbb, ha simán cserélteted 3 napon belül a készüléket.
(#10303) Blyan: Lehet, de ilyen mértékű problémát én sosem tapasztaltam még.
[ Szerkesztve ]
-
spider80
őstag
Nincs már ilyen, hogy 3 napon belül simán visszamész,hogy cseréljék ki,mert nem tetszik. Ilyen esetben csak akkor cserélnek,ha a készüléknek a használatot jelentősen befolyásoló hibája van. De látod a Samsung álláspontját: ez nem jelentős hiba. Mivel ő online rendelte,így viszont van 14 napja az elállásra az említett feltételekkel (30 napon belül kapja vissza a pénzt,és rendelhet újat)
Samsung galaxy A5 2017-> Honor 9 Glacier Gray-> iPhone 7 32GB Silver-> Samsung Galaxy S8 black 64 Gb-> iPhone 7 plus Silver 256GB-> Samsung Galaxy S9 coral blue-> Redmi Note 5 64GB Black-> iPhone 7 32GB Silver -> Mi 9 T black 64 GB -> iPhone SE 2020 64GB Black -> Samsung Galaxy A71 128GB Black
-
LaciGSM
aktív tag
Találkozott már valaki olyannal hogy a WIN 10 minden telóra azt írja hogy ismeretlen USB eszköz??? Smart Switch, kies 3, sam driver fent van.... rádugom a kábelt és semmi. Nem tudok ODIN-ozni így, mintha be sem dugnám!
https://www.twitch.tv/lacigsm Kövess be!
-
sgeza
veterán
válasz spider80 #10305 üzenetére
Nem is mondtam ilyet, hogy 3 napon belül minden további nélkül elállhatsz, az csak online rendelésnél van, és akkor 14 nap.
A 3 napot arra írtam, hogy a hibával ne várja meg, míg túllép a 3 napon, mert akkor "csak" javítják, 3 napon belül viszont nem kell kérnie a javítást, hiszen ilyenkor bármilyen hiba esetén új terméket kérhet (nem kell jelentősnek lennie)! Az pont nem érdekelne engem, és ezt is hangsúlyoztam, hogy mit jelent ki a Samsung, ez fogyasztóvédelmi ügy. Én biztos nem hagynám annyiban. Ők azt mondják, hogy nem befolyásolja a működést, én meg azt, hogy igenis befolyásolja. Egyébként nem azt mondja, hogy nem jelentős, hanem egyáltalán nem tekinti hibának.
[ Szerkesztve ]
-
spider80
őstag
Jó,akkor jogszabály szerint akkor cserélnek,ha a használhatóságot befolyásoló hibája van. Ezt meg őt döntik el,mi tartozik bele sajnos. Nekem motorolánál a kijelző alján végig bevilagított a hattérvilágítás. Láttad a ledeket kb. Erre is azt mondták hogy esztétikai hiba, nem cserélik,küldjem szervízbe. Elküldtem,ahonnan visszajött úgy,hogy nem tapasztalták a hibat. Ennyit a szervízekről
Samsung galaxy A5 2017-> Honor 9 Glacier Gray-> iPhone 7 32GB Silver-> Samsung Galaxy S8 black 64 Gb-> iPhone 7 plus Silver 256GB-> Samsung Galaxy S9 coral blue-> Redmi Note 5 64GB Black-> iPhone 7 32GB Silver -> Mi 9 T black 64 GB -> iPhone SE 2020 64GB Black -> Samsung Galaxy A71 128GB Black
-
legenda
az a baj, hogy a 3 napon belüli csere esetén - a jogszabály alapján - a hibának akadályoznia kell a rendeltetésszerű használatot, ez pedig adott esetben nem fogható rá egyértelműen, így inkább az illetékes hozzáállásán múlhat a dolog, hogy cseréli vagy sem.
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
baani59
aktív tag
Érdekes ez a kijelző téma...
Én a "tempered glass" vásárlása után jöttem rá, hogy nem is teljesen sík.
Most rajta a jó kis védelem, de nem valami szép, körben már az aktív kijelzőnél kb. 1,5-2 mm-en nem tapad rá.
Előbb utóbb valószínűleg alámegy majd a por is.Más: nem tudjátok, hogy a Telenor által forgalmazott S6-osok függetlenek-e?
Samsung Galaxy S23 (Android 14) - Pocketbook Inkpad 4 - Samsung Galaxy Watch 4
-
Gedeon31
addikt
válasz LaciGSM #10306 üzenetére
Ezt egy Windows 10 verziónál olvastam ,ha neked is N verzió fent van a gépeden ,akkor ez lehet a gond.
Arra azért érdemes odafigyelni, hogy a multimédiás dolgokat használó programok telepítésekor gondok lehetnek az N verziónál.
Ilyen lehet pl. a Samsung KIES vagy bármely más okostelefon kezelő program. Gond lehet néhány videó konvertáló programnál is.
Erre a win 7 nél egy kiegészítő csomag letöltése volt a megoldás, ami gyakorlatilag felrakta a mediaplayer -t és a hozzávaló dolgokat. -
gaborx07
csendes tag
Sziasztok!
Úgy döntöttem, hogy felteszem az új francia 5.1.1-et, viszont lenne pár kérdésem előtte.
1. A telefon CSC kódja "XEH", a bootloader verziója pedig "G920FXXU1AOE3". Erre fel lehet tenni az új ("BOG8") francia ROM-ot?
2. Csak a SamMobile-ról lehet letölteni a ROM-ot? hihetelenül lassú a letöltés...
3. Ezzel a francia ROM-mal hamarabb fogom megkapni a jövőbeni frissítéseket? Mintha azt írtátok volna, hogy ezt frissítik a leghamarabb.
4. Olvastam az összefoglalóban az ODIN-os frissítési módszert, de valaki mintha azt írta volna, hogy Smart Switch-csel egyszerűbb. Valaki be tudná linkelni azt a módszert?
(5. Ezt csak a biztonság kedvéért: ez akkor nem ugrasztja a KNOX-ot, ugye? )Előre is köszi!
-
sgeza
veterán
válasz spider80 #10308 üzenetére
Nem kell annyiban hagyni. Az esztétikai hiba is hiba. Azt lehet, hogy a gyártó dönti el, hogy a használhatóságot befolyásolja-e, de attól még hiba.
(#10309) kali: Biztos vagy benne, hogy így van? Mert szerintem 3 napon belül ha meghibásodik a telefonod, akkor újat kérhetsz, nem gondolnám, hogy ki van kötve a hiba szintje. Persze ennyire nem néztem utána, így pontosan nem tudom megmondani, lehet, hogy úgy van, ahogy mondod. Bár jelen esetben tényleg mindegy is, mert online vette, ezért a másik megoldással élhet.
(#10310) baani59: erős tipp, hogy nem. Én úgy gondolom, hogy minden szolgáltató többnyire függően adja a telefonjait.
Nem emlékszik véletlenül valaki arra, hogy a legutóbb a francia 5.1.1 után mennyivel jött ki a magyar vodafone-os verzió?
[ Szerkesztve ]
-
legenda
igen, teljesen biztos vagyok benne, elég sűrűn leírom a jogszabályt, illetve futottam már néhány ilyen kört;
7. § Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
forrás: linkettől persze volt már rá példa, hogy kicseréltek készüléket kapcsolódó hiba miatt, mert úgy állt hozzá az illetékes, megértette, hogy a vásárló nem egy számára problémásnak tartott telefont szeretne használni az első pillanattól a vásárlást követően, de ha valaki nemet mond rá, akkor a kapcsolódó jogszabály alapján nem olyan egyszerű rákényszeríteni, de még akár a felügyeleti szerv sem nyújt benne amiatt segítséget.
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
sgeza
veterán
válasz gaborx07 #10312 üzenetére
2. Használd ezt! Most néztem meg, a francia rommal szerintem megy. Miután lejött, anélkül, hogy kilépnél, nyomj egy decryptet! Bár szerintem már feltették mások ide-oda.
4. Az csak akkor, ha nem más romra akarsz áttérni, hanem maradsz a sajátodnál normál felhasználóként, és például azt akarod frissíteni, vagy újrarakni.
(#10314) kali: Ok, nincs vita! Mondjuk érdekelne, hogy mit értünk rendeltetésszerű használatnak? Tehát ha nem működik egyáltalán mondjuk, akkor cserélik, ha viszont pl. pixelhibás a kijelző, de egyébként tudom használni, akkor vigyem szervizbe? Tehát a nem rendeltetésszerű hiba is lehet hiba, amit viszont "csak" javítanak?
[ Szerkesztve ]
-
baani59
aktív tag
Többnyire igen, de volt nekem kb. 2,5 éve egy t-mobilos HTC One X-em, amit telenoros kártyával használtam. Köztudott volt, hogy az első széria ami a t-nél forgalomba került belőle, független maradt.
Ezt az S6-ost pedig függetlenként árulták (és független is), de utóbb kiderült, hogy a Telenortól származik.
(Végül is nem lehetetlen a függetlenítés sem.)Samsung Galaxy S23 (Android 14) - Pocketbook Inkpad 4 - Samsung Galaxy Watch 4
-
legenda
amely hiba/meghibásodás ténylegesen akadályozza a meghibásodást.
a pixelhiba kezelése korrekt a samsung esetén, 3 napon belül bármilyen hiba esetén intézkedik - sok gyártó nem tesz így, hanem az első pillanattól ragaszkodik a kapcsolódó szabványhoz.
az akadályozás akkor egyértelmű, ha valami ténylegesen nem működik, olyankor vitatni sem lehet a dolgot.
újonnan vásárolt készülék esetén a házon színhibák voltak - láttam, szerintem is csúnya volt -, a vásárló cseréltetni szerette volna, amit elutasítottak, ezért felügyeleti szerv lett belőle és ott is azt mondták, hogy nem akadályozza a rendeltetésszerű használatot - neten lett rendelve, így elállás lett a vége.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
sgeza
veterán
Nem így értettem a rendeltetésszerű használatot:
Kétféle hiba van? Az egyik akadályozza a rendeltetésszerű használatot, míg a másik nem, ami azonban szintén hiba, azaz garanciálisan javítandó? VAGY ami nem akadályozza a rendeltetésszerű használatot, az nem is hiba, tehát nem is csinál vele semmit a gyártó? Ez utóbbi hülyeség lenne, ezért gondolnék az általad linkelt cikkből az elsőre. De a többi hiba, ami ugyan nem akadályozza a rendeltetésszerű használatot, de attól még hiba (például esztétikai), az attól még garanciálisan javítandó! Így?
"újonnan vásárolt készülék esetén a házon színhibák voltak" - beküldhette volna garanciális javításra attól még? Mert ha nem, az elég nagy gond lenne, és én tuti nem hagynám annyiban.
[ Szerkesztve ]
-
bounty123
őstag
Az előbbi, tehát 1-féle hiba van, amivel bármit is kezdeni fognak. Ami garanciális hibának minősül, azt 3 napon belül szó nélkül cserélik is új készülékre - ami meg nem, azzal később se fognak foglalkozni. Nincs külön hiba-jelleg az első 3 napra és az azt követőkre, pusztán az eljárás különbözik.
Ahogy már említettem, esztétikai hibával engem is elküldtek 3 napon belül, nekem G2-vel az értesítési led világított be rendellenesen, ezt a "rendeltetésszerű használatot nem befolyásolónak" minősítették, bár látszott rajtuk, hogy sajnálják a dolgot, ki van adva nekik direktívákban, hogy milyen jellegű hibát vehetnek be és mit nem.
[ Szerkesztve ]
-
gaborx07
csendes tag
Köszönöm, most sikerült letölteni! Akkor ezt fel tudom tenni minden gond nélkül a mostani firmwaremre is, ugye? Bocsi a sok kérdésért, de még nem csináltam ilyet
-
sgeza
veterán
válasz bounty123 #10322 üzenetére
Ha nincs hiba és hiba között különbség, akkor bármilyen hibával (persze amit nem mi okoztunk, azaz garanciális) cserélni kell 3 napon belül. Tehát ami hiba, akkor az befolyásolja a rendeltetésszerű használatot. Ily módon a rózsaszín kijelző is a rendeltetésszerű használatot befolyásoló hiba, azaz az én megfogalmazásomban egyszerűen csak hiba! Tehát erre is áll a 3 napon belüli csere. Köszi, csak erre voltam kíváncsi. Ami hiba, az hiba, ennyi.
(#10323) gaborx07: elvileg igen felteheted, bár én nem tettem még fel romot Odinnel, így tapasztalatból nem tudok nyilatkozni. Rányomtál a Decryptre is? Ez után lesz normális ziped.
[ Szerkesztve ]
-
gaborx07
csendes tag
Igen, megvan a zip, köszi! Azért kérdezem, hogy jó-e, hogy vannak-e megkötések, hogy valamilyen CSC-jű vagy firmware-ű modellről nem lehet frissíteni, vagy ez mindegy?
-
spider80
őstag
Most 1 ember leírta neked hogy a hiba az hiba, ketten meg leírtuk, hogy ők bírálják el, melyik hibánál cserélik, te meg akkor elkönyveled, hogy akkor minden hibánál cserélik, csak erre voltál kiváncsi.
Samsung galaxy A5 2017-> Honor 9 Glacier Gray-> iPhone 7 32GB Silver-> Samsung Galaxy S8 black 64 Gb-> iPhone 7 plus Silver 256GB-> Samsung Galaxy S9 coral blue-> Redmi Note 5 64GB Black-> iPhone 7 32GB Silver -> Mi 9 T black 64 GB -> iPhone SE 2020 64GB Black -> Samsung Galaxy A71 128GB Black
-
sgeza
veterán
válasz spider80 #10326 üzenetére
Ebben igazad van, de tulajdonképpen sosem kaptam teljes értékű választ. A kérdésem az volt, hogy van-e rendeltetésszerű működést akadályozó és azt nem akadályozó hiba, de egyébként mindkettő garanciális hiba? Erre jött olyan válasz, hogy nincs kétféle hiba. Olyan viszont nem, hogy de igen, van kétféle hiba. Ez volt a kérdésem. De nem volt egészen egyértelmű egyszer sem a válasz. Tehát az egyik típusú hibánál cserélik 3 napon belül, a másiknál meg csak javítják, és nem érvényes rá a 3 nap? De félmondatos válaszok voltak csak. Az számomra teljesen egyértelmű, hogy például egy harmadában rózsaszín kijelző az olyan hiba, amit garanciálisan cserélniük kell, és pont nem érdekel, hogy a gyártó mire mondja, hogy ilyen vagy olyan hiba. Itt az elnevezésekben beszélünk el egymás mellett. Számomra minden hiba hiba! Tehát javítandó/cserélendő. Végső soron arra lennék kiváncsi, hogy amire azt mondják, hogy a rendeltetésszerű használatot nem akadályozó hiba, akkor az nem egy garanciális probléma, tehát nem javítják? Mert mondjuk ott van a nevében, hogy hiba. Ezért nem értem. Ezért kérdeztem, hogy van-e kétféle hiba. Amire egyértelmű válaszként azt kaptam, hogy nincs kétféle hiba. Engem alapvetően ez érdekelt, mert ebből viszont az következne, hogy ha bármilyen jellegű garanciális problémád van a telefonnal, amit egyébként javítanának garanciában mondjuk egy fél éves telefonnál is, akkor ugyanezzel a hibával cserélik-e, ha a vásárlástól 3 napon belül viszed vissza? Érthető, amire kíváncsi vagyok?
[ Szerkesztve ]
-
#13908480
törölt tag
Sziasztok, ehhez a kijelzo temahoz hozzaszolva. Sokan panaszkodnak a rozsaszines kijelzore, kivancsisagbol lefutattam egy kijelzo tesztet es mit ad isten? Kijelzo felso fele rozsaszines, eddig fel se tunt az egy het alatt. Na mar most velemenyem szerint ez elegge bosszanto ennyi penzert es igy, hogy tudom, hogy van kicsit szembetuno, DE, mivel eleg sok ember panaszkodik erre, illetve szerviz se az igazi (illesztesi hibak, karcos telefon, ugyan olyan rossz kijelzo) arra jutottam, hogy ezen nem eri meg bosszankodni, mert elegge gyakori jelenseg. (Emlekszem egybol a kijelzot neztem mikor meg jott a telefon es nem talaltam a hibat, egeszen mostanaig.) Szoval csak leirtam ehhez a velemenyem, es egyetertek a haborgasokkal de sajnos mivel ennyire gyakori, akinek jelen van a hiba proballja meg figyelmen kivul hagyni es hasznalni a telefonjat!
[ Szerkesztve ]
-
spider80
őstag
Persze, értem. De mivel nem voltam ott minden ilyen csereigénynél, így csak a saját tapasztalataim tudom leírni, plusz van a jogszabály, ami elég pongyolán fogalmaz. Mert ezzel, hogy odaírták, hogy csak akkor cserélendő, ha a rendeltetésszerű használatot akadályozza, ezzel szabad kezet adtak a szolgáltatóknak, kereskedőknek,mert véleményem szerint az ilyen kisebb hibákra azt mondanak,amit akarnak. Ha be sem kapcsol,nem jó a mikrofon,vaqy valamelyik hangszóró, akkor természetesen cserélik. Szerintem így nézve nem egyforma a garanciális ügyintézés, és a 3 napon belüli csereigény ügye, garanciában simán javíthatják azt,amivel a 3 napon belül elhajtanak. Mivel engem ezzel így egyszer már megszivattak, így annyit értek el vele, hogy ezentúl mindent netről rendelek, és 14 napon belül elállhatok, ha akarok. Amilyen szerencsétlen vagyok, élnem is kellett vele egy lg tabletnél, mert sárga volt a kijelző. Nem tudom ahhoz is mit szóltak volna, megcsinálták volna garanciában, vagy sem. Így inkább visszaadtam,és 2 hét múlva utalták is vissza a pénzt. így volt a legtisztább.
Samsung galaxy A5 2017-> Honor 9 Glacier Gray-> iPhone 7 32GB Silver-> Samsung Galaxy S8 black 64 Gb-> iPhone 7 plus Silver 256GB-> Samsung Galaxy S9 coral blue-> Redmi Note 5 64GB Black-> iPhone 7 32GB Silver -> Mi 9 T black 64 GB -> iPhone SE 2020 64GB Black -> Samsung Galaxy A71 128GB Black
-
#67656192
törölt tag
Miért nem várjátok meg a Prémium szervízt? Majd azok megmondják, hogy kijönnek e rá.
Megjegyezném erre a hibára, hogy teljesen jogos, és ne legyen elszíneződés egy felületen sem, a kijelzőn sem.
Kíváncsi vagyok, hogy a Samsung hogy rendezi ezt a helyzetet. Bár az enyémmel nincs ilyen, sőt semmilyen gond, de remélem a dolgokat a megszokott nagyvonalú hozzáállással, prémiumhoz méltóan rendezik. Ha nem, annak rossz híre megy,sok vevőt veszíthetnek.[ Szerkesztve ]
-
-
Kasya
nagyúr
válasz #13908480 #10328 üzenetére
kivancsisagbol lefutattam....eddig fel se tunt az egy het alatt.
Lehet tovabbra se tunt volna fel, ha nem tesztelgeted es a forumot olvasgatod. Akkora hiba azert nem lehet ha egy het, figyelem felhivas es teszt kornyezet kellett hozzaAmugy nem is ertem a problematokat. Nekem mar be is egett a kijelzo Eltorpul mellette a rozsaszinezodes, ami mellesleg a technologiabol fakadoan elkerulhetetlen.
Ugyhogy megosztanam veletek a beegessel kapcsolatos tapasztalataimat:
- Sokat javult az elozo kijelzotipusokhoz kepest. Kozel se olyan feltuno es olyan vaskos karakteru, mint a korabbi modelleken. Ez gondolom a felbontasnak koszonheto. Legjobban a szurke hatterszinnel lathato es 30-60% fenyero kozott. A felett/alatt szinte lathatatlan. Akinek nem mondom, eszre se veszi.
Aktiv GPS hasznalat kell hozza. Nekem 3 honap, heti 5 nap, atlag napi 2 orat volt hasznalva Waze alatt. Tolton, max fenyeron. Tehat a kijelzo forrosodott. Tovabba a Waze also es felso ablaka egett be, tehat a sotet/vilagos hatarvonalakon.
Olyannyira nem szembetuno, hogy alig lehet lefenykepezni...de Chrome (vajfeher) es mas programok alatt kozepes fenyeron gyengen, de eszreveheto...ha keresi az ember.
Ezzel be se merek menni a Samsungba, mert ok lehet nem is latnak meg (amilyen vaksik a szervizesek). Ambar egy ket honap mulva lehet erosenbb lesz a vonal, de addigra talan lesz premium garancia is.
Csinaltam azert kepet, majd toltok fel.
[ Szerkesztve ]
-
sgeza
veterán
Többféle mértékű a rózsaszínesedés különböző készülékeken. Van az a szint, ami nem fogható rá a gyártás technológiájára. Ha meg igen, akkor kijelenthetjük, hogy nem tudnak kijelzőt gyártani! Nálunk a cégnél nem egy készüléken igen zavaró mértékű volt a rózsaszínesedés, felesleges azt felhozni magyarázatként, hogy törődjenek bele az emberek ebbe. Engem borzasztóan zavart, mivel ez egy kijelző, és azt nézem. Visszavittem, kicserélték. Ennyi. Kollégám visszavitte, nem akarták kicserélni, kiverte a balhét, erre kicserélték (nem egyből ott persze, készített egy 2-3 oldalas irományt ipari minőségellenőrző kamerával történt mérésekkel alátámasztva). Szóval akinek nem tetszik, és nem tudja elviselni, én azt mondom, nem kell beletörődni!
-
Kasya
nagyúr
Inkabb a minosegellenorzesre kennem a hibat. Ettol fuggetlenul nyilvan menni kell es reklamalni, mert zavaro tenyezo lehet. De azt nem ertem, hogy ha valaki magatol nem veszi eszre, csak ha ramutatnak a hibara...es ugy kell eloideznie bizonyos korulmenyek kozt hogy lassa, annak miert is problema. Ezt a gondot az isocell/sony alatt se ertettem...
(#10340) bandi0000: sajat hiba, mi? Az kene meg
[ Szerkesztve ]
-
sgeza
veterán
Persze, ez igaz, ezért is írtam, hogy kisebb nagyobb mértékben látszódnak különböző készülékeken. Nálam nagyon látszott.
Csak egy apróság: mivel véleményem szerint nagy arányban fordul elő ez a hiba, ezért ez már nem csak a minőségellenőrzés hibája, hogy átmennek, hanem a gyártásé is, hogy nem képesek normális kijelzőket készíteni.Egyébként nehogy bárki azt gondolja, hogy szidnám a telefont, mert így, hogy nekem kicserélték, nagyjából elégedett vagyok vele, amúgy nagyon jó telefon. Azért csak nagyjából, mert khmm...nézte már valaki, hogy a SIM-kártya fiókja mennyire van megfelelő pozícióban? Elég sok S6 volt a kezemben, hát hagy ne mondjam illesztési gondok is igen erősen vannak vele. De ezt már elnézem, mert nem annyira vészes, de azért mégis. Csomó készüléknél nincs síkban a fémprofil középső felületén, hanem a trapéz alakból egy kissé kilóg. Egyik jó, másik nem...na most mindenki ezt fogja nézegetni!
[ Szerkesztve ]
-
-
sgeza
veterán
Valami ilyesmikről beszélek, és ezeket ráadásul a Samsung honlapjáról töltöttem le, ennél durvább különbségek is vannak. Persze, ez nem gáz, el lehet viselni, de azért mégis...nem lehet mm-nél pontosabban megmunkálni egy fémkeretet???
Az egyik jó, a másik nem annyira...
Nézzétek meg nagyban!
[ Szerkesztve ]
-
sgeza
veterán
Ez nem a döntögetésből fakadó. Már volt ilyen felvetés. Ha látod a saját szemeddel, akkor rájössz, hogy tényleg gáz.
(#10345) Littlecar: Nem akartam újabb problémát indítani, írtam is, hogy ez kibírható, de azért nem vicces? A mai technológia bőven lehetővé teszi, hogy mindegyik ugyanolyan legyen. Azért amikor kilóg a síkból - mert kilóg - az elég béna. Mint annak idején, amikor a gyártásból kijövő Trabanton kicsit hajtani kellett lábbal egyet, mert nem csukódott a motorháztető...azért ezen kicsit már túl vagyunk. Továbbra is nem szidom, csak nem értem, hogy ilyenek miért kellenek. Ez számomra simán azt hozza, hogy következőnek nem akarnék Samsungot.
[ Szerkesztve ]
-
PcForCe
tag
Sziasztok!
Boldog tulaja lettem egy ilyen telefonnak(t-mobil).
1.Olyan kérdésem lenne hogy az 5.1.1-et kiadta már a t-mobil?
2.Az intelligens kezelőbe azt írja a ram-nál kb 300-400-500mb szabad. Alkalmazkezelőbe a "futás" alatt szabad ram-nak majdnem 1gigát ír, akkor most melyik valós?Samsung Galaxy S9+
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Autós topik
- Felgyorsítaná a futárokat egy okosszemüveggel az Amazon
- iOS alkalmazások
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Politika
- HDD probléma (nem adatmentés)
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
- Apple iPhone 16 Pro 256GB Black Titanium, Bontatlan, 1 Év Apple Garancia
- iPhone XR 64GB Black Refurbished
- Apple Iphone 13 PRO MAX/Sierra Blue/256GB/KÁRTYAFÜGGETLEN/AKKU 88%/Patika állapot
- SAMSUNG FLIP3 8GB/128GB FEKETE, ÜZLETBŐL, GARANCIÁVAL
- SAMSUNG Z FLIP4 8GB/128GB GOLD (Fóliás, mindene ÚJ), 2025.DEC-ig GARANCIÁS, ÜZLETBŐL, BESZÁMITÁS
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest