Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz allein #6505 üzenetére

    A forgalmazó felé legközelebb jelzed, hogy elállási jogoddal szeretnél élni, mert a sokadik kijavítás/-cserélés után is probléma adódott és nem bízol már a kijavítás és kicserélés eredményességében, megrendült a bizalmad meghatározott típusú készülékben, továbbá sok kelletlenséget és anyagi kiadást okozott (rászánt idő, utazási költség...stb.) a megannyi garanciális (jótállás/szavatosság) ügyintézés és attól is szeretnéd megkímélni magad a későbbiekben.
    Hatványozottan igaz ez, ha egy adott hiba nem csak egy, hanem a kijavított/-cserélt készüléknél is jelentkezett.
    Amennyiben a forgalmazó nem akar belemenni a dologba, úgy irány a felügyeleti szerv, igazat fognak neked adni.

Új hozzászólás Aktív témák