- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
axioma
veterán
Szerintem jelenleg ketfajta autos szakerto van: az autoert magaert autobuzi, benzingoz-fuggo, motorboges elott tisztelgo, premium "erzet" megmagyarazo, meg az akit ezek nem erdekelnek (= eddig nem volt helye a szakmaban), de ha most a sajat szempontjaival kiall az elektromos autok mellett, akkor nem tekintik elegge szakinak.
Innentol kezdve nehez lesz fuggetlen szamokat latni, mert valoban, kis hazugsag, nagy hazugsag, statisztika (kedvencem mikor 10 eve keszult nemet energiamixszel jonnek, mert az van csak meg... ja meg mert abban sok a szeneromu).
Attol hogy auto mindketto, nem azonos az elonye es hatranya. Ez kb. a tegla-konnyuszerkezet vagy windows-linux vitahoz hasonlit. Mindenki azt keresi benne, ami neki jo, es persze aztan talal "cafolatokat" a masik oldalrol is.
Nem lehet azt mondani az e-autora hogy rosszabb mint a fustos zold-segileg, ahhoz mar rohadt sokat kellhazudniferditeni, de azt senki nem allitotta hogy e-kamionok nulla CO2-vel kozlekedve egy valos jelenideju alternativa. A ketto kozott van az igazsag.