- Azonnali mobilos kérdések órája
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
kecsawi
senior tag
válasz tomszli11 #720 üzenetére
Olvasd a GY.I.K.-ukat is: "Alapszolgáltatásban 2 év garanciát adunk, ahol megjavítjuk az esetlegesen elromló készülékeket, míg a prémium (+10% befizetéssel érhető el) ügyfeleknek 2 éven át új terméket adunk meghibásodás esetén, két kivétellel amit szervizvizsgálat előz meg (100%-os beszámítással). További előny a 30 napos pénz-visszafizetési intervallum. (Ha pedig nem használja fel a csere-lehetőséget 2 éven át, lejáratkor a +10%-os befizetést beforgatjuk egy esetleges új megrendelés összegébe.)"