- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- iPhone topik
- Honor Magic V2 - origami
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Mobilarena
Realme GT 2 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
ferob
Topikgazda
válasz pècsimunkás #662 üzenetére
Értelemszerűen nem kell visszaküldeni a tabletet, ezt úgy kell elképzelni, mintha egyszerre vettél volna két eszközt a boltban.
De ezeken nem igazán van mit javítani, mert nem hardveres probléma, az NFC működik és tudod használni máshol, a bluetooth működik és szintén használható, a szoftver pedig pontosan ugyanaz nálad is, mint másoknál, így mikor a szervizben megnézik és sikeresen lefut a teszt, akkor maximum újra felrakják a gyári szoftvert, és lényegében más nem is történik, így pedig nem lesz javíthatatlan és nem fognak tudni segíteni.
Amit tehetsz a bluetooth esetében, hogy visszaállítod a gyári beállításokat, de lehet, hogy semmiben nem fog segíteni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen