Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • prolad

    őstag

    válasz Badboys #25 üzenetére

    A kérdés az, hogy a Huawei jelezte-e a vásárlás előtt, hogy nincs magyar nyelv. Mert ha igen, akkor a felhasználónak kell eldöntenie, hogy érti-e annyira a támogatott nyelvek bármelyikét, hogy az adtt terméket vásárolja. Ha meg nem nézett utána és vásárlás után jön rá, akkor arra ott az elállás, ez nem igazán a fogyasztóvédelem dolga. Az más kérdés, hogy mit ír elő a jogszabály ilyen esetekre, azaz a gyártónak pontosan mit kell biztosítania a Magyaroszágon hivatalosan forgalmaztt termékeihez. Pl. egy magyar nyelvű leírás akár online formában általános szinten valószínűleg kötelező (vagy a közeljövőben kötelező lesz, mintha mostanában lenne valami ilyesmi változás).
    De az, hogy a rendszer nelve angol és a magyarok nem tudnak angolul a kutyát se érdekli, ennyi tudatosság a fogyasztó felelőssége (feltéve, ha a fentebb írt tájékoztatás megvan és a gyártó vállal segítségnyújtást). Az meg hogy mennyibe kerül és hogy egy eléggé hülyebiztos rendszer, amit a felhasználó elég hamar kiismerne minimális nyelvi ismerettel szintén teljesen lényegtelen. Téged továbbra sem ért kár, amivel a fogyasztóvédelemhez fordulhatnál.

Új hozzászólás Aktív témák