Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • axioma

    veterán

    válasz mjani1172 #153 üzenetére

    Nem alltam beled, csak azt kertem, ne allits valotlant (a hsz szoveget ertekeltem, fgtl attol hogy ki mondja, nick-et nem szoktam nezni hogy oszinte legyek...).
    Azt allithatod, hogy 7-8 eves elektromos _neked_ nem tetszik, nem kellene vagy barmi, de azt nem hogy hasznalati targy helyett akadaly. Mert egy valid kozlekedesi eszkoz - a megfelelo celokra. Peldaul az ion valoban, kb. csak ingazni. Az Alto-nal jobb, azt valtotta, en ennyit allitottam (kispolszki, cinquecento utan meg az volt jo). Masreszt meg te a corsa-e-rol mondtad hogy akadaly lesz, en csak peldanak hoztam fel az ionomat, mert az tapasztalatilag mege'lte ezt a kort, joval korabbi technologiaval is ertelmes jarmu me'g. Es minden benzinest (na jo, egy sportkocsi volt ami dontetlen es o volt jo savban) siman lehagy zold lampanal, konnyen valtok savot olyankor... mar ez is elony.
    Mondjuk eleve nem egy hullamhosszon vagyunk ha az autonak a kinezete komoly tenyezo a megiteleseben.
    A velemenyek kozul egyetlennel vitatkoznek: hutes/futes. Mert az akkor igaz (es valoban rosszul nez ki), amikor bekapcsolod es rogton levesz 20km-t a hatotavbol -- arra szamolva hogy vegig maxon hutenel vagy futenel, mint a bekapcsolas pillanataban. De eleg egyszer par perc jaratassal befuteni, aztan lehet vele menni nelkule, par km minuszbol mar kenyelmes tud lenni. A tobbi igaz, de csak akkor negativ, ha tobbet vartal tole. Az enyem 70% akku, 85km nyaron. Es? Melohely kb. 17 km, tolto otthon a garazsban, nagyon a varos tulvegere (Gyal kornyeke volt) kell ahhoz menni hogy ne ferjek bele utcai toltes nelkul. Ha muszaj elokerul az Ampera, ennyi.

Új hozzászólás Aktív témák