- Vodafone mobilszolgáltatások
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 5G - ez lenne az ász?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rolly
veterán
válasz mjani1172 #144 üzenetére
azért kíváncsi lennék egy 300e km körüli mai motorra, hogy nem használódott el részt hogy érted - nekem is van dieselem modern szeretem meg minden, de üzemeltetése 150-200 e km után jelentősen nő... ahogy az akkus autók akku kapacitása folyamatosan csökken de cirka 300e km-t a mai folyadékhűtéses akkuk kibírnak ... Sajnos jobbat nem találtam... de ezt esetleg nézegetheted ha van rá időd, hogy hozzávetőlegesen márkákon belül milyen akku degradációt tapasztaltak
https://www.geotab.com/blog/ev-battery-health/
Segítek, hogy ne kelljen olvasnod:
- Leaf 5-6 éves autók átllag 75% körül vannak (itt súgok valamit új autóknál 70% alá kerül az akku 160e km vagy 8 éven belül gariban cserélik az akkut tehát ennyit tuti kibír... tehát 50%-os akku kb 300e km-nél után várható. Ha ma egy elektromos autó bír 300 km-t akkor 150-et fog bírni 50%-kal, s az átlag magyar 40km az átlag német 60km-t megy naponta
#143-as postodra meg nem nagyon lehet mit reagálni (szerencsére nem nekem szólt) de ha nem vagy velünk egy szinten akkor lehet Hanula Barnával kellene társalognod