Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • konyi79

    addikt

    válasz emev #2731 üzenetére

    Nem kérdezel egyszerűt, ezért kapsz nehezen választ. Mintha már mondta volna valaki itt ahol nem forgalmazzák nem foglalkoznak garanciával sem. Ez ha belegondolsz logikus is, hisz a megfelelő szervízháttérhez oktatás, alkatrész készlet stb kell, ami minek ha ott nincs ilyen telefon, és ott nincs "honosítva". Én úgy gondolom (jogi háttér ismerete nélkül) nyugodtan elhajthatnak vele. Ettől függetlenül ha nem is kell lehet foglalkoznak vele, mert a Nokia ad magára, az itthoniakból kiindulva a szervizek is nagyon segítőkészek és többet nyerhetnek egy alkalmon erkölcsileg. Ezt persze megint befolyásolhatja a hiba jellege.
    Na persze sokkal többet és hitelesebbet tudsz meg ha felhívod a Nokia care-t, ott megmondják a hivatalos álláspontot. Csak arra kérlek írd meg mit mondanak, kíváncsivá tettél.
    Papírt pedig kérték, nélküle is ment voona, de jobb a béke. Igaz enyém t-mobos és csak update-re vittem és be is jegyezték a t ne köthessen bele ha hozzájuk kerülne legközelebb.

Új hozzászólás Aktív témák