Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bone123

    HÁZIGAZDA

    válasz joey04 #316 üzenetére

    Elméletileg ugye minden robottechnológiával gyártott alkatrésznek hibátlanul kellene lejönnie a sorról, az igazság azonban az, hogy sosem készül teljesen hibátlan termék, ezért a minőségi limitet, lásd pl. pixelhibák kijelézőknél, némi hibaszázalék fölött húzzák meg.

    Na már most ha ötből négy UltraPixel elem kuka, vajon az ötödik simán átment a minőségellenőrzésen, vagy csak neccesen? Ugye hány iPhone 5 házat csomagoltak dudorokkal, karcosan vagy Újpest FC kamerával nagy felháborodásra, de házon belül is bőven volt problémás termék (Sensation), amelynek alkatrészei persze mind átmentek a minőségellenőrzésen, mégis vihetted szervízbe. :K

    Na most ennek tükrében 200.000 forintos készüléket vásárolni, amelynek bizonyos elemei 20% illetve 30%-ban mennek csak át a minősítésen (emiatt a sok hetes késés), mindez brutálisan egyberagasztva ami miatt nem lehet a ház hazavágása nélkül javítani bizony rossz szervízélményt vetít előre garancia alatt vagy után.

    Lehet mondani, hogy nem érdekel a szervíztéma, de kérdezd meg a Sansation-ös kollégákat, hogy őket érdekele-e amíg nem került ki a készülék a kezük közül újra meg újra, aztán lejárt a gari és hoppá... De mi erre a válasz itt, az iFixit saját topicjában? Az iFixit szakportál meg a KGI korporációs cég kamuzik, bulvár, marhaságot ír... nem is értem ezek az illetők minek írnak az iFixit cikke alá? :)

    Vedd meg, ha tetszik, pofás, nagy tudású telefon, de tudjál róla, hogy egyelőre nagyon kérdősjeles a minőség és sajnos rossz a szerelhetőség. Jó telefonod lesz, de jó eséllyel szervízúttal, de hiába egy ilyen vélemény, jön majd a hater, fanboy, iditóa, személyeskedés, mivel a fentiekkel nem lehet vitázni, ugyanis nem én írtam a cikkeket. Hanem szakértők.

Új hozzászólás Aktív témák