Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Timer

    veterán

    válasz NemMo #10 üzenetére

    "kínából kell megrendelni a telefont és, ha bármi baj lenne, akkor kínába kell visszaküldeni gariztatni. "

    Gratulálok, elérted a "KIVÁLÓ PREKONCEPCIÓ ÉS TUDATLANSÁG" badge-et. Lózungok puffogtatása helyett javaslom a tájékozódást, gyakran beválik.

    [ Szerkesztve ]

  • kcsa

    veterán

    válasz NemMo #12 üzenetére

    Ha elromlik az LG/Nokia/Huawei/stb. telefonod, akkor a helyszínen javítják neked? Ja nem. El kell vinni, vagy el kell küldeni valahova.

    EU raktárból küldik ezt is, és EU-ba szól a hozom-viszem garancia (Csehország).

    Mégis a tiéd az a badge :D

  • CptAdamica

    veterán

    válasz NemMo #10 üzenetére

    www.oneplus.com EU-ból jön, futárt küldenek, ha garis baj van.

    Megyen!

  • tixem

    addikt

    válasz NemMo #16 üzenetére

    "ha baj van, akkor beviszem az üzletbe és nem húzódik hetekig az ügyintézés."

    Bátyám Hauwei P10-e rajtam keresztül volt garis, 3 hétig ültek rajta. Semmivel sem vagy előrébb ha boltba viszed, mint a futáros garancia. Amazonon nekem 1 hét alatt körbeért a csereigényem, igaz ott egy egér volt a panasz tárgya, de a lényegen nem változtat. 1 héten belül írd és mondd megjött az új egér és az utalás is megtörtént.

    Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)

  • INGJOKE

    veterán

    válasz NemMo #16 üzenetére

    Nem akarok beszólni, de ha beviszed egy szolgáltatóhoz, vagy egy szervizbe akkor is húzódhat az ügy hetekig és addig kapsz egy eldobható jó esetben okos telefont, de a készüléked kategóriájától igen messze esőt. Szóval a prémium csak addig prémium, amíg megveszed ha már szervizbe adod akkor a szolgáltatás pont ugyan az, mintha belépő kategóriás telefonod lenne. Akkor szoktam le a szolgáltatótól való telefonvásárlásról mikor a pár hónapos I6-t amit megjelenés után 1 hónappal vettem elromlott és kibúrított a csávó az asztalra két belépő kategóriás samut és egy Sony-ericson-t.(!!!)
    Kabaré...

    [ Szerkesztve ]

  • CptAdamica

    veterán

    válasz NemMo #17 üzenetére

    Akkor nem neked találták ki ezt a telefont. Amúgy álomvilágban élsz, ha azt hiszed, hogy ha egy üzletbe beviszed, akkor nem ülnek rajta hetekig. Nagyon is szeretik elhúzni 1 hónapig a garanciáztatást minden termék esetében. (És ezt elég szép tapasztalatok alapján állítom)

    Megyen!

  • Shyciii

    veterán

    válasz NemMo #17 üzenetére

    Ahogy írják egyre jobban beszaladsz a f.szerdőbe, és magadnak rugod az öngolókat. A Oneplus már a legelső telefonjánál a Oneplus One-nál úgy intézte nekem a garit, hogy leadtam a hibát, a megadott címre kijött a DHL, másfél nap alatt kínában volt náluk a cucc (DHL Express), fél nap alatt elbírálták, hogy mehet a cseretelefon, majd DHL Expressel visszaküldték ami szintán másfél nap, és már a vadi új készüléket nyüstöltem. No ez hogy is működik Mo. garis készüléknél? Jó esetben jön futár aki elviszi a kijelölt szervízbe (jó esetben, de inkább neked kell rohanbgálnod), majd a szervízben alsó hangon 1 hetet ülnek rajta, de van az simán 3 hét is, majd jön vissza a készülék javítva, ami sokszor rosszabb, mint volt, ezért újra eljátszod ezt a kört. No ezekután ritka nagy f.sz, aki a Oneplus garanciáztatását szídja.
    jah és mielőtt azt mondod, hogy Oneplus fan vagyok, akkor csak közlöm, hogy az uccsó Oneplus telóm a Oneplus 2-es volt, úgyhogy eléggé messze vagyok én ettől. A különbség kettőnk között az, hogy nem magyarázok tudatlanul baromságokat sokadjára, hanem van tapasztalatom, de minimum tájékozódom, ha nincsen...

    [ Szerkesztve ]

  • Cifu

    nagyúr

    válasz NemMo #17 üzenetére

    Egen, a helyzet az, hogy te vagy a villamos.

    Először is halvány segédfogalmad sem volt arról, hogy hosszú évek óta EU-n belülről érkezik a Oneplus.net hivatalos oldalról megrendelt telefon, és nem kínából. Vagy az amazonról.

    Másodszor a Oneplus ügyfélszolgálata nagyjából a legjobb, ami a piacon van. Honlapon ticketet nyitsz, megbeszéled az ügyfélszolgálattal, hogy mi a bajod, majd futár jön a telefonodért és futár hozza vissza. Függően a körülményektől, 3-5 nap alatt általában megvan a javítattás. Mindezért nem kérnek horror árat, egy aksicsere egy Oneplus 3T-ben 30 euró a gari lejárta után. Élő gari esetén ingyenes volt. Volt dolgom LG és Samsung telefon gariztatással, egyik sem volt egy sima ügy, és pláne nem gyors...

    Harmadszor, ha neked Huawei vagy Samsung kell, mert bemehetsz egy boltba megvenni, akkor vegyél olyan telefont. A Oneplus nem erre az üzleti modellre épült.

    De itt konkrétan Te voltál az, aki ostobaságokat hadoválsz össze-vissza nulla, ismétlem, 0 tudással, majd miután felhívták a figyelmedet, hogy hülyeségeket írkálsz, még Te vagy megsértődve... :U

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • tixem

    addikt

    válasz NemMo #22 üzenetére

    Azt ne mondd már, hogy neked kizárólag az a telefonod van amit leadsz garanciába. Nem hiszem el, hogy nem lapul a szekrényben/fiókban egy régi levetett darab amit senki nem használ és ilyenkor pont jól jön. Nehogymár attól kelljen hasra esni, hogy kiszúrja a szemed a szolgáltató a szerviz idejére egy 10 éves feature phone-nal basszus :DDD Kilószámra áll a bárszekrényben itthon az antennás tollkabáttól kezdve 4 féle Alcatelen át a Lumiáig bezárólag mindenféle telefon.

    A külföldi garancia meg megvan egy hét alatt. Ennyi idő alatt itthon max annyira futja a sok agyonsikolázottnak, hogy felküldjék a szervizbe a telefonokat. Értsd: Szegedről Pestig a telemaxhoz, ahol újabb 2-3 hétig taknyolják majd visszakapod karcosan, olyan hibákkal amik nem is voltak mikor leadtad. Lejátszottam már pár meccset idehaza mindenféle üzlettel (vidéki kis PC üzlettől a Tescoig bezárólag), minden esetben a belem kifordult az egész hajcihőtől amit garanciáztatás néven műveltek. Okádék ami ebben az országban megy.

    Érdekes módon amint valami külföldi kötőtésű garanciális ügyem van, vagy valami refund igényem van, megszűnik ez a szarrágás. Amazon, ebay, aliexpress. Soha a büdös életben nem kellett még senkivel sem veszekednem egyik felületen sem. Pedig az ali erősen kínai jószág és még így is korrektebbek, mint bármelyik magyar üzlet.

    A Oneplus féle garit meg már leírtuk vagy ötször. Vagy megérted, vagy nem. Ez már a te bajod.

    [ Szerkesztve ]

    Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)

  • Shyciii

    veterán

    válasz NemMo #27 üzenetére

    Nem. A f.szerdőzés akkor jött már miután felhívták a figyelmedet, hogy baromságokat mesélsz, és te továbbra is hajtottad a hülyeségedet, mint most is. Más már rág csendben meghúzná magát te pedig még mindig rázod azt a bizonyos fát...

  • Divinity

    őstag

    válasz NemMo #22 üzenetére

    Csak mert pont egy olyan dologba kötöttél bele ami rohadtul nem igaz. Gariztatásban sokkal jobb a support OnePlus oldalon mint bárhol máshol még ha az országban nincs is képviselete.

    return Mono.fromCompletionStage(client::resolve).map { it.sign }

  • Cifu

    nagyúr

    válasz NemMo #35 üzenetére

    Tévedtél abban, hogy honnan hogyan érkezik a telefon. (Nem Kínából)
    Tévedtél a gariztatásban. (Nem kínába megy gariba a telefon, és nem neked kell intézni)
    Tévedtél abban, hogy honnan lehet hivatalosan hozzájutni.

    Ezekkel kapcsolatban kaptad az ívet, és nagyjából ez volt az első megnyilvánulásod arról, hogy esetleg a #10 és #12-es hsz.-ben (diplomatikusan szólva) teljes valótlanságokat állítottál.

    Ha annyit írtál volna, hogy ennyiért drága ez a telefon, nagyjából senki sem reagált volna hozzászólásodra.

    De mivel teljes valótlanságokat hordtál össze, és amikor erre felhívták a figyelmedet, újfent tévedésektől hemzsegő dolgokkal reagáltál... szóval teljes joggal osztottak ki, már megbocsáss...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Timer

    veterán

    válasz NemMo #12 üzenetére

    Már megválaszolták előttem, de még egyszer leírom, és ezek tények, nem lózung. Háztól-házig garancia van rá 2 évig, azaz a megrendelést követően 1 héten belül megkapod a készüléket, 15 napig elállhatsz a vásárlástól (ezt is kipróbáltam, megy, visszakapod a pénzed, nem kérnek semmi különösebb indokot), és NEM kell küldened semmit sehová, ugyanis mind garanciáztatás, mind vásárlástól elállás esetén érkezik a DHL/UPS futár, felveszi a csomagodat, és elviszi. INGYEN! A javíttatás nem Kínában zajlik, hanem Csehországban, vagy Lengyelországban, most nem rémlik, de OP3 idejében gyakori volt a hangszóró elhalás, amit minden érintett fórumtagnak ingyen cseréltek garanciában, mégpedig úgy, hogy nem egészen 1 hetet voltak oda a készülékek, a legdurvább eset talán az volt, amikor hétfőn vitte a futár, csütörtökön pedig hozta a javított készüléket. Magyarán, nem a voltban kell döntened, hanem megveszed, használod két hétig, aztán ha nem jön be, visszaküldöd, és visszakapod a pénzed kábé 10 napon belül. Szerintem ez jóval jobb, mint bemenni a márkaboltba, ahol épp hogy nem felszop az eladó, csak hogy kiadjak egy raklap pénzt valamire, amit rendesen megnézni sem tudok.

    Na akkor, ezek után az első hozzászólásod melyik része miatt nem érdemelted meg az alkalmazott hangvételt, hmm? A tököm ki van már azzal, hogy mindenki csak baromságokat írogat ahelyett, hogy kettő perc google kereséssel utánajárna!

    Másik kérdésem: hogy miért ezt válaszd, és ne egy Samsungot vagy bármi mást helyből? Hát válaszd azt, ki mondta, hogy kötelező OnePlus-t venni?! Szerintem senki.

    Szintén hiba, hogy a Pro árát nézed a már piacon lévő S10e árához nagyjából. Inkább a klasszik S10-zel lesz ez pariban, sőt, több tekintetben (RAM, SoC, akku, töltés) meg is előzi azt. Miért kellene olcsóbban adniuk? Csak mert korábban olcsók voltak? Itt is az a jó hírem van, hogy nem kell megvenni, lehet 100k-val drágábban Samsungot is választani, vagy ugyanennyiért S10e-t, ami a közelében sincs. Vagy, netán nem a Próban kell gondolkodni, és akkor lehet, hogy idén is sikerül 200k környékén abszolút csúcshardvert vásárolni.

    Végül, csak egy észrevétel: ilyen garanciát nem nagyon kapsz sehol, még boltban személyes átvéve sem, de ha Neked kell a csilli-villi és a máz, akkor tessék, csomó helyről választhatsz, ez a cég "csak" ennyit tud.

    [ Szerkesztve ]

  • Timer

    veterán

    válasz NemMo #51 üzenetére

    Aha, a többire nincs reakció jó magyar szokás szerint, ugye? De tudod mit, legyen.
    Mikor ad a XIAOMI és a Samsung 260 ezer forint környékén 256 GB tárhelyet, 12 GB RAM-ot, S855-öt, 30 wattos töltést? Ja, hogy almát hasonlítunk körtével, és csak az árcédula a lényeg, meg hogy vásárlás előtt megnézhesd! Ja, az más. Ettől még amit én írtam, azok zöme objektív tény, amit meg Te, az szubjektív sirám.

    Az ingyenes házhozszállítást és elszállítást, a megkötésektől mentes 15 napos próba lehetőséget pedig továbbra sem nevezném fapados üzleti modellnek, de ha neked a luxi frencsájz kell, az is érthető. Amíg a garanciát ilyen szépen és kényelmesen lehet intézni, pont teszek rá, hány márkabolt van. Amíg visszaküldhetem úgy, hogy két hétig használtam, teszek rá, hogy megfoghatom-e vásárlás előtt.

    Tudod, ilyenkor kellene annyit írni, hogy "oké fiúk, benéztem, bocs". De ne tedd, bizonygasd csak estig az igazad, amit azóta vagy hatan cáfoltunk tapasztalatok és a hivatalos gyártói weboldalon is megtalálható információk alapján.

    [ Szerkesztve ]

  • pècsimunkás

    addikt

    válasz NemMo #17 üzenetére

    Össze tört az OP 3 kijelzője . Magyarországon vetettem a telefont , az oneplus.net - en át írtam a címet a nèmet munkahelyem címère , futár jött èrte , át utaltam a 90 eurót , futár vissza hozta . Asszem 10 nap volt , mert hètvègèn nem ment el az utalás . Ez azt hiszem nem rossz . A város ügyek is kb egy hèten belül megoldódnak .

    Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

  • Cifu

    nagyúr

    válasz NemMo #48 üzenetére

    Hivatalosan az amazonról és a oneplus honlapjáról lehet nem? Ebben mi a tévedés?

    Annyi, hogy az Amazon nem hivatalos eladó. Az Amazonon van egy csomó viszonteladó, akik árulnak Oneplus telefonokat, ha mondjuk megnézed ezt a példát, akkor jobb oldalt ott látod, hogy "Ships from and sold by NGP STORE USA."

    A maximum, amit találsz, az a 'Fullifiled by Amazon', mint például ez az adott példa. A Fullifiled by Amazon azt jelenti, hogy a viszonteladó számára az Amazon végzi a raktározást, csomagolást és a szállítást.

    De az Amazon maga nem árul Oneplus telefonokat, nem fogsz olyat találni például, hogy "Ships from and sold by Amazon Global Store UK.". Mert ez jelentené azt, hogy az Amazon hivatalos eladó.

    Amúgy a kifogásom lényege nem az volt, hogy kínából vagy üzbegisztánból, hanem hogy csak rendelni lehet tökmindegy honnan és nem tudok bemenni egy üzletbe megvenni.

    A #10-es hsz.-ben pontosan azt írtad le, hogy "260ezer lesz a pro és kínából kell megrendelni a telefont és, ha bármi baj lenne, akkor kínába kell visszaküldeni gariztatni".

    Szóval ezzel kezdted, ez volt a lényege. Ebbe kötöttek bele többen is, és teljesen jogosan...

    Ha te meg akarod tapogatni a telefont megvétel előtt, mindezt Magyarországon, akkor ez nem a te telefonod, ennyi. Ebbe senki sem köt bele, senki sem fogja kommentálni...

    Te még mindig azon vagy besértődve, hogy hatalmas tévedéseket írtál le nagy mellénnyel, majd elég nehezen viseled, hogy márpedig tényleg tévedtél.

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz NemMo #55 üzenetére

    Sacc per kábé utoljára veszem a fáradtságot, hogy ugyanazokat a köröket lefussam veled...

    Amúgy meg nem tudom mivel lenne rosszabb kínába küldeni, mint csehországba vagy hol van a hivatalos szervíz itt a küldésen volt a lényeg (igen egy tárgyi tévedéssel megfűszerezve).

    Ha én mondjuk Érden leadom garis javításba a Samsung telefont, azt sem helyben fogják megjavítani, hanem elküldik a központi szervízbe. Hogy az merre van, az téged pont, hogy nem kell érdekeljen.

    A különbség tehát annyi, hogy az egyiknél Te besétálsz egy boltba, vagy ügyfélszolgálathoz, ahol van garis ügyintézés, a másik az, hogy eljön egy futár az általad megadott helyre, általában egy héten belül visszahozza a kijavított telefont.

    Izlések és pofonok, kinek mi jön be, de akárhogy nézem, a Oneplus szolgáltatása eléggé prémium szint...

    Arra pedig, hogy nem kötelező ilyet venni, akkor csak dícsérni lehet? Véleményemet nem írhatom le?

    Akkor sokadszorra: senkinek sem az volt a baja, hogy drágálod a telefont ilyen vásárlási feltételek mellett. Ami miatt mindenki rajtad élezte a nyelvét az az általad "tárgyi tévedések" kategóriájába eső marhaságok voltak.

    Hiába próbálod összemosni a kettőt, senki sem amiatt élcelődött rajtad, mert neked nem tetszik az, hogy nem tudod megtapizni a készüléket megvétel előtt.

    Azt is leírtam már többször, hogy ha a "tárgyi tévedéseidet" nem írod le, akkor kb. semmiféle reakciót nem váltott volna ki a hozzászólásod.

    Kérjek bocsánatot, mert tévedtem kínával kapcsolatban

    Érdekes kettőség látok abban, ahogy amikor Timer felhívta a figyelmedet, a "Tárgyi tévedésedre", akkor ilyeneket engedsz meg magadnak, hogy idézem "Talán a beszólogatás helyett érvelni kéne, már ha képes vagy a kultúrált kommunikációra.", most meg azon lamentálsz, hogy ha már tévedtél, akkor vajon bocsánatot kellene-e kérned ezért.

    Ha már a kulturált kommunikácóról beszélünk, én mondjuk személy szerint azt tartom gerinces és korrekt hozzáállásnak, hogy ha hibázunk, akkor azt beísmerjük.

    Hogy Te hogy állsz ezzel a kérdéskörrel azt a hozzászólásaidból én csak annyit veszek le, hogy megpróbálsz terelni és másra kenni a felelősséget (ismét tőled: "Abban a bizonyos erdőben nem én rohangálok, de az igaz, hogy én vagyok hülye, hogy fanokkal próbálok beszélgetni és érveket ütköztetni. " vagy "Jó a gariztatásban tévedtem, de ez a mondandóm 30% volt a többi 70ről mélyen hallgatott mindenki. Dióhéjban 260ezer szerintem drága ezért a telefonért."). Mert ha másoktól elvárod a "kulturált kommunikációt", akkor neked sem ártana gyakorolni.

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Timer

    veterán

    válasz NemMo #55 üzenetére

    "Kérjek bocsánatot, mert tévedtem kínával kapcsolatban, majd írjam le, hogy engem zavar, hogy az eu-n belülről megrendelve tudom, csak megvenni és zavar, ha baj van, akkor az eun belülre kell futárral elküldeni javítani, amit kiváló minőségben végeznek (de attól nekem kényelmetlen igazodni a futárhoz). Így jó és elfér a véleményem?"

    Kezdetnek megteszi, nagyjából ennyit kellett volna írni elsőre is. Hiába kéred számon a stílust és a hangnemet, amíg lényegi tévedésekkel operálsz aOnePlus-szal kapcsolatban egy OnePlus hírhez kapcsolódó topikban, addig a kritika jogos marad. Te vagy a héten (legalább) a második, aki az aktuális OP7 hír alá megérkezik, állít valami ordas f@szságot, majd amikor szembesítik vele, ahelyett, hogy beismerné a tévedését azonnal, vagy elkullogna csendben, még osztja az észt, és kikéri magának.

    Vicces, hogy ebben nem találsz problémát, a válaszok mikéntjét viszont már kifogásolod. Van az a szittya ősi magyar mondás: "Amilyen az adjon Isten, olyan a fogadj is...". Jelen esetben tökéletesen fennáll. Nagyon sokan a hozzászólók közül már a sokadik OnePlus telefonunkat koptatjuk, aktív topik életet élünk, segítünk egymásnak, és néha bizony kritizálunk. A kamerát például rendre mindenki köpködi még közülünk is, mások pedig védik. Biztosíthatlak, hogy normális kérdésre soha senki nem ad gyík, nagyképű választ. A reakciómat tudd be a kérdésed minőségének és jellegének. Részemről befejeztem.

    @Zsoltiz: a 12 GB RAM, az UFS3, illetve a nagyon jól optimalizált OOS elég jó kombó, és tudtommal nincs más S855-ös telefonban meg ez így egyben. Ha tévedek, akkor bocs, minden készüléket én sem ismerek, de elsőre (és most így másodikra sem) ugrik be ilyen.

    [ Szerkesztve ]

  • Timer

    veterán

    válasz NemMo #60 üzenetére

    Amennyiben lényegi tévedésekkel operálsz egy szakmai (mondom, szakmai!) fórumon, akkor csak éppen annyira túlzás, mint amennyire nem vagy hajlandó sokadjára sem elismerni ezeket, csak a hangnemen pörögsz. Beírtál, cáfoltunk, tereltél, cáfoltunk, tereltél tovább, cáfoltunk, majd elővetted a hangnem kérdését. Csakhogy, ez még mindig nem az NLCafé.

    Az viszont, hogy beismerd, hogy nagyjából MINDENBEN tévedtél az első kommentedben, amiben meg nem, az szubjektív érték maximum, nem tény, az bezzeg továbbra sem megy. Vicces, hogy sokadjára kéred ki magadnak mindezek ellenére. Sebaj, csak így az illemtan leckéd létjogosultsága erősen megkérdőjelezhető, már ha nem haragszol.

    Egyébként pedig az, amit írtam, távol állt a személyeskedéstől, szvsz.

    [ Szerkesztve ]

  • Timer

    veterán

    válasz NemMo #62 üzenetére

    Tévedni lehet. Hosszú hozzászólásokon át mantrázni ugyanazt a baromságot már kevésbé. Ami a személyeskedést illeti, olvasd már vissza az utolsó hozzászólásodat. Most sértődjek meg én is? Ja várj, nekem nem kell, mert nem én tévedtem tényszerű dolgokban.

  • tom_87

    tag

    válasz NemMo #64 üzenetére

    Szerintem erre gondolt a kolléga:

    "Attól, hogy szakmai fórum itt nem csak tévedhetetlen emberek vannak én legalábbis nem vagyok az, de te lehet másképp látod magad."

    OnePlus 7 Pro (12/256)

  • Timer

    veterán

    válasz NemMo #64 üzenetére

    "én legalábbis nem vagyok az, de te lehet másképp látod magad"

    Mondjuk itt. Ennél többet Te sem kaptál tőlem, cserébe a tárgyi tévedésekért. Azt pedig külön köszönöm, hogy aggódsz a lelki békémért de nyugodj meg, én hasonló helyzetben már az első kiigazítás után utánaolvastam volna mindennek, amiért kaptam a savat, és ha tévednék, azonnal menne is a bocsbenéztem'.

    Látom, más is érezte az élét a mondatodnak, ezek szerint nem tévedtem...

    [ Szerkesztve ]

  • Atus85

    aktív tag

    válasz NemMo #64 üzenetére

    Én meg zárásképp javaslom , hogy ne kommentelj olyan topikba , amiről fogalmad sincs. Szerintem itt kb. 70-80%-ban mindenki tudta, hogy tévedsz (és még élő is adtad) csak nem volt mindenkinek kedve leírni neked. Ja és ne válaszolj, köszi.

  • kolle128

    csendes tag

    válasz NemMo #48 üzenetére

    Nem tudom miert annyira jo az az uzlet. Itt van Pl a Samsung. A sajat uzletukben 340k ert aruljak a 128GB-s note 9-et. Szerintem kb annyiert, mint amikor kijott. Csak majnem 2x annyi mintha mashonnan venned. Valami paradox modon ha a gyartotol vasarolsz az tobbe szokott kerulni.

  • kolle128

    csendes tag

    válasz NemMo #73 üzenetére

    A Xiaomi valamivel normalisabb, de ott is vannak erdekes dolgok. Pl a Kek Mi 9 dragabb mint a fekete mashol mind1 milyet szeretnel, es honapokig nem is arultak csak feketet, pedig mas uzletben volt. Ahhoz kepest, hogy Ok a gyarto erdekes...

  • zsoltiz

    aktív tag

    válasz NemMo #48 üzenetére

    "fapados üzleti modell"
    "és nem tudok bemenni egy üzletbe megvenni"

    Ez mitől fapados? Ez inkább extra. Ki sem kell mozdulnod, nem kell boltot keresned (ilyen-olyan viszonteladók), stb. Megrendeled, kihozzák, ha nem tetszik visszaküldöd (15 napig kipróbálhatod!). Ha garis problémád van, akkor küldik a futárt, elviszik a telót és visszahozzák ha elkészült. A futárt ők fizetik. A szolgáltatásokat, ügyintézést egyenesen a gyártótól kapod. Ha valamiben, akkor ebben pont hogy prémium a szolgáltatásuk.
    (nekem más bajom van velük, konkrétan az árazásuk elszállt, ahhoz képest már maguk a készülékek nem olyan jók -pl kamerákban le vannak maradva-, de majd kiderül)

Új hozzászólás Aktív témák