Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • NemMo

    őstag

    válasz INGJOKE #20 üzenetére

    Azért addigis tudtál telefonálni, amíg szervízben volt, ami számomra nem mindegy. Arról nem beszélve, hogy kiragadtak a mondandómból egy dolgot, amibe beleköthetnek ez még nem is lenne baj, de jött a primitív személyeskedés.

  • gippazoid

    senior tag

    válasz INGJOKE #20 üzenetére

    Míg ha nem szolgáltatóhoz viszed be, hanem pl. a MediaMarkt-ba, akkor meg semmilyen kölcsönkészüléket sem kapsz. Az jobb?
    A szolgáltató is spórol a kapitálizmusban. Most már elmúltak azok az idők, amikor csak annyi kellett, hogy legyen a kölcsöntelón térerő. Ezerféle telefon van, annyi kölcsönkészüléket nem lehet tartani, hogy mindenkinek mindenből jusson. De nem is akarnak. Gondolj csak a drágábbnál drágább szifonokra! Az ügyfeleknek meg semmi se jó. Ha van telefon, akkor miért nincs hozzá headset (olyan higiénikus is lenne más fülzsírját a fülébe dugdosni, de erre nem gondol amikor ilyen hülyeséget kérdez)? De neki nagyobb kijelzős kellene, gyorsabb, stb. Semmi se lenne jó.
    Törvény sem kötelez már senkit kölcsönkészülék (TV, mobil, akármi) biztosítására. Még kölcsön autót is ritkán kapsz egy márkaszervizben.

    Megoldás? Elővenni a fiókból a 2 évvel ezelőttit. Úgy is mindenki folyton cserélgeti. Másik lehetőség olyan gyártmány vásárlása, melynek van szervize a lakóhelyeden, és jogosultak akár főpanelt is cserélni. Ez esetemben pl. csak a Samsung, de az viszont bármilyen szintű javítást elvégez és legtöbbször megvárható vagy addig szét lehet nézni a bevásárló központban ahol van az Experience Store.

    Gippazoid Novelties Inc.

Új hozzászólás Aktív témák