- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 14 - tavalyi termésből főzve
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom mobilszolgáltatások
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Sacc per kábé utoljára veszem a fáradtságot, hogy ugyanazokat a köröket lefussam veled...
Amúgy meg nem tudom mivel lenne rosszabb kínába küldeni, mint csehországba vagy hol van a hivatalos szervíz itt a küldésen volt a lényeg (igen egy tárgyi tévedéssel megfűszerezve).
Ha én mondjuk Érden leadom garis javításba a Samsung telefont, azt sem helyben fogják megjavítani, hanem elküldik a központi szervízbe. Hogy az merre van, az téged pont, hogy nem kell érdekeljen.A különbség tehát annyi, hogy az egyiknél Te besétálsz egy boltba, vagy ügyfélszolgálathoz, ahol van garis ügyintézés, a másik az, hogy eljön egy futár az általad megadott helyre, általában egy héten belül visszahozza a kijavított telefont.
Izlések és pofonok, kinek mi jön be, de akárhogy nézem, a Oneplus szolgáltatása eléggé prémium szint...
Arra pedig, hogy nem kötelező ilyet venni, akkor csak dícsérni lehet? Véleményemet nem írhatom le?
Akkor sokadszorra: senkinek sem az volt a baja, hogy drágálod a telefont ilyen vásárlási feltételek mellett. Ami miatt mindenki rajtad élezte a nyelvét az az általad "tárgyi tévedések" kategóriájába eső marhaságok voltak.Hiába próbálod összemosni a kettőt, senki sem amiatt élcelődött rajtad, mert neked nem tetszik az, hogy nem tudod megtapizni a készüléket megvétel előtt.
Azt is leírtam már többször, hogy ha a "tárgyi tévedéseidet" nem írod le, akkor kb. semmiféle reakciót nem váltott volna ki a hozzászólásod.
Kérjek bocsánatot, mert tévedtem kínával kapcsolatban
Érdekes kettőség látok abban, ahogy amikor Timer felhívta a figyelmedet, a "Tárgyi tévedésedre", akkor ilyeneket engedsz meg magadnak, hogy idézem "Talán a beszólogatás helyett érvelni kéne, már ha képes vagy a kultúrált kommunikációra.", most meg azon lamentálsz, hogy ha már tévedtél, akkor vajon bocsánatot kellene-e kérned ezért.Ha már a kulturált kommunikácóról beszélünk, én mondjuk személy szerint azt tartom gerinces és korrekt hozzáállásnak, hogy ha hibázunk, akkor azt beísmerjük.
Hogy Te hogy állsz ezzel a kérdéskörrel azt a hozzászólásaidból én csak annyit veszek le, hogy megpróbálsz terelni és másra kenni a felelősséget (ismét tőled: "Abban a bizonyos erdőben nem én rohangálok, de az igaz, hogy én vagyok hülye, hogy fanokkal próbálok beszélgetni és érveket ütköztetni. " vagy "Jó a gariztatásban tévedtem, de ez a mondandóm 30% volt a többi 70ről mélyen hallgatott mindenki. Dióhéjban 260ezer szerintem drága ezért a telefonért."). Mert ha másoktól elvárod a "kulturált kommunikációt", akkor neked sem ártana gyakorolni.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
veterán
"Kérjek bocsánatot, mert tévedtem kínával kapcsolatban, majd írjam le, hogy engem zavar, hogy az eu-n belülről megrendelve tudom, csak megvenni és zavar, ha baj van, akkor az eun belülre kell futárral elküldeni javítani, amit kiváló minőségben végeznek (de attól nekem kényelmetlen igazodni a futárhoz). Így jó és elfér a véleményem?"
Kezdetnek megteszi, nagyjából ennyit kellett volna írni elsőre is. Hiába kéred számon a stílust és a hangnemet, amíg lényegi tévedésekkel operálsz aOnePlus-szal kapcsolatban egy OnePlus hírhez kapcsolódó topikban, addig a kritika jogos marad. Te vagy a héten (legalább) a második, aki az aktuális OP7 hír alá megérkezik, állít valami ordas f@szságot, majd amikor szembesítik vele, ahelyett, hogy beismerné a tévedését azonnal, vagy elkullogna csendben, még osztja az észt, és kikéri magának.
Vicces, hogy ebben nem találsz problémát, a válaszok mikéntjét viszont már kifogásolod. Van az a szittya ősi magyar mondás: "Amilyen az adjon Isten, olyan a fogadj is...". Jelen esetben tökéletesen fennáll. Nagyon sokan a hozzászólók közül már a sokadik OnePlus telefonunkat koptatjuk, aktív topik életet élünk, segítünk egymásnak, és néha bizony kritizálunk. A kamerát például rendre mindenki köpködi még közülünk is, mások pedig védik. Biztosíthatlak, hogy normális kérdésre soha senki nem ad gyík, nagyképű választ. A reakciómat tudd be a kérdésed minőségének és jellegének. Részemről befejeztem.
@Zsoltiz: a 12 GB RAM, az UFS3, illetve a nagyon jól optimalizált OOS elég jó kombó, és tudtommal nincs más S855-ös telefonban meg ez így egyben. Ha tévedek, akkor bocs, minden készüléket én sem ismerek, de elsőre (és most így másodikra sem) ugrik be ilyen.
[ Szerkesztve ]