Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mumtaz

    senior tag

    Nekem is valahogy mindig meggyűlt a bajom a futárszolgálatokkal.
    Volt, amelyik rendelésemnél az eladónak mondtam, ha még azon a héten megjön a cucc, akkor a munkahelyemre küldje, de ha csak a következő héten, akkor az otthoni címemre, mert szabadságon leszek.
    Nem jött a cucc. Mikor már szabin voltam, akkor jött egy SMS egyik nap 10:58-kor, hogy aznap 12 és 14 óra között jön a futár. Épp ezt az SMS-t olvastam és csörgött a telefon. A futár volt: "Itt állok a ház előtt". Kérdeztem, hogy hol. Mondta is, hogy a munkahelyemen. Hát köszi szépen. Mondtam, hogy direkt kértem a feladót, hogy azon a héten az otthoni címemre küldje.
    A futár normális volt ettől függetlenül. Mondta, ha nekem közelebb van, akkor a logisztikai központjukban is átvehetem másnap. Be is mentem. 2 órába tellett, mire sikerült kikönyörögnöm, hogy kiadják a csomagot.

    Ez a DPD volt

    -=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

  • mumtaz

    senior tag

    Mondjuk nem csak a futárszolgálatok a rosszak.
    Más téma, de a Konzolvilághoz kapcsolódik, hogy most két terméket is "vettem" tőlük. Az egyik egy tápegység, a másik egy PC-s játék kódja. Egyik sem ment simán.
    A tápot tegnapelőtt akartam megrendelni online az oldalukon online bankkártyás fizetéssel. A SimplePay oldala nem jött be, mikor rányomtam a fizetésre, de a konzolvilág oldala minden próbálkozásomat regisztrálta a nap folyamán és összesen 6 élő megrendelésem lett, ami ugyebár nem lett kifizetve. A hetedik és egyben sikeres rendelés végül mobilapp segítségével megtörtént, de a visszaigazoló oldal a fizetés után ott is hibásan jelent meg, de legalább érvényes a rendelés.

    A másik móka tegnap volt egy játék kódjával. Elfelejtve a SimplePay problémát megint böngészőben próbáltam rendelést leadni, ami ugyanúgy nem sikerült, mint a tápegységnél. Aztán megint a mobilos alkalmazásukban adtam le a rendelést, ami sikerült is. Fizettem és vártam a kódot. Kiírta, hogy mivel először rendeltem tőlük aktiváló kódot, ezért beletelhet némi időbe (max 12 óra), mire megkapom a kódot e-mailben. Na azt azóta is várom. Tegnap délelőtt 10 óta.

    -=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

  • mumtaz

    senior tag

    válasz mumtaz #15 üzenetére

    Egyébként még mindig nem kaptam meg az aktiváló kódot. A rendeléseimnél ott van, hogy "Kód újraküldése e-mailben", de hát semmi.
    Ugyanakkor azt sem értem, hogy a rendeléseket miért nem lehet törölni náluk. Miért nincs erre lehetőség. Tiszta gáz, hogy külön e-mailt kell küldeni nekik, hogy töröljék. Mármint itt most arról a rendelésről beszélek, ami egyébként még nem is lett kifizetve. Nyilván a kifizetett megrendeléseket törölni kicsit kacifántosabb lenne törölni (visszautalás/jóváírás, stb...).

    [ Szerkesztve ]

    -=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

Új hozzászólás Aktív témák