- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Honor 50 - apám nevében
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- iPhone topik
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- MIUI / HyperOS topik
- Motorola Edge 30 Ultra - a 200 megapixeles kérdés
- Bemutatkozott a Motorola Edge 50 Pro
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
ph A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
-
Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
ma Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
janeszgol
félisten
Nem gondoltam volna, hogy ők ennyire balfékek.
-
razorka777
veterán
Én már csak olyan helyről rendelek, ahol van Foxpost automatás átvét.
Nagyon szeretem, mert gyors és kényelmes.
A futárokat meg kerülöm, mint macska a forró kását.Samsung Galaxy A52s 5G&A72
-
-
félisten
Kérd postán maradó/ csomagpont/ etc.
De a legjobb, ha megkapod reggel a GLS emailt, akkor felhívod a futárt és odamész ahol ő van, neki -1 cím, neked meg kézben van a lomod.
-
-
-
-
-
mumtaz
senior tag
Nekem is valahogy mindig meggyűlt a bajom a futárszolgálatokkal.
Volt, amelyik rendelésemnél az eladónak mondtam, ha még azon a héten megjön a cucc, akkor a munkahelyemre küldje, de ha csak a következő héten, akkor az otthoni címemre, mert szabadságon leszek.
Nem jött a cucc. Mikor már szabin voltam, akkor jött egy SMS egyik nap 10:58-kor, hogy aznap 12 és 14 óra között jön a futár. Épp ezt az SMS-t olvastam és csörgött a telefon. A futár volt: "Itt állok a ház előtt". Kérdeztem, hogy hol. Mondta is, hogy a munkahelyemen. Hát köszi szépen. Mondtam, hogy direkt kértem a feladót, hogy azon a héten az otthoni címemre küldje.
A futár normális volt ettől függetlenül. Mondta, ha nekem közelebb van, akkor a logisztikai központjukban is átvehetem másnap. Be is mentem. 2 órába tellett, mire sikerült kikönyörögnöm, hogy kiadják a csomagot.Ez a DPD volt
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Oldman2
veterán
Most futó "kalandom"...
Egy mobil meghirdetve a Jó Fogáson. Második nap jön egy üzenet, hogy egy érdeklődő Háztól Házig szolgáltatással megvenné. Gőzöm se volt mi ez, soha nem használtam.
No lássuk. Pár adat megadása, csomagméret, súly (még be sem volt csomagolva), majd másnap jön a GLS és elviszi a csomagot a vevőnek aki utánvéttel fizet. Ez volt 1. hét csütörtökön.
Kaptam egy csomagkövetés linket is, ami 2 nap után el kezdett működni.
A 2. hét csütörtökén előbányásztam a Jó Fogás üzenetét, amiben a "vevő" adatai voltak és felhívtam őt, mi van már, mert azt látom hogy semmi nem történik.
Ő nem kapott semmiféle üzenetet eddig. Hát akkor iziben hívd a GLS-t!
Ahogy most is látom nem hívta, szerintem a 3. héten visszakapom a csomagot.
De ki fogja fizetni a GLS-t? Mer én biztosan nem...Részemről viszont soha többet Háztól Házig! A poen az, hogy azóta volt több érdeklődő, akiket a történtek miatt szerintem elvesztettem.
-
mumtaz
senior tag
Mondjuk nem csak a futárszolgálatok a rosszak.
Más téma, de a Konzolvilághoz kapcsolódik, hogy most két terméket is "vettem" tőlük. Az egyik egy tápegység, a másik egy PC-s játék kódja. Egyik sem ment simán.
A tápot tegnapelőtt akartam megrendelni online az oldalukon online bankkártyás fizetéssel. A SimplePay oldala nem jött be, mikor rányomtam a fizetésre, de a konzolvilág oldala minden próbálkozásomat regisztrálta a nap folyamán és összesen 6 élő megrendelésem lett, ami ugyebár nem lett kifizetve. A hetedik és egyben sikeres rendelés végül mobilapp segítségével megtörtént, de a visszaigazoló oldal a fizetés után ott is hibásan jelent meg, de legalább érvényes a rendelés.
A másik móka tegnap volt egy játék kódjával. Elfelejtve a SimplePay problémát megint böngészőben próbáltam rendelést leadni, ami ugyanúgy nem sikerült, mint a tápegységnél. Aztán megint a mobilos alkalmazásukban adtam le a rendelést, ami sikerült is. Fizettem és vártam a kódot. Kiírta, hogy mivel először rendeltem tőlük aktiváló kódot, ezért beletelhet némi időbe (max 12 óra), mire megkapom a kódot e-mailben. Na azt azóta is várom. Tegnap délelőtt 10 óta.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
Egyébként még mindig nem kaptam meg az aktiváló kódot. A rendeléseimnél ott van, hogy "Kód újraküldése e-mailben", de hát semmi.
Ugyanakkor azt sem értem, hogy a rendeléseket miért nem lehet törölni náluk. Miért nincs erre lehetőség. Tiszta gáz, hogy külön e-mailt kell küldeni nekik, hogy töröljék. Mármint itt most arról a rendelésről beszélek, ami egyébként még nem is lett kifizetve. Nyilván a kifizetett megrendeléseket törölni kicsit kacifántosabb lenne törölni (visszautalás/jóváírás, stb...).[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
Új hozzászólás Aktív témák
- Máris megrendelték a Fallout TV sorozat második szezonját
- ASUS ROG Ally
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Futás, futópályák
- Autós topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- XPEnology
- Honor 50 - apám nevében
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...