Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Reggie0

    félisten

    válasz GhanBuri Ghan #666 üzenetére

    i3 futomuve semmi extra, berlos autokent barmikor kiprobalhatod, emlekeim szerint mol-os flottaban van.

    "...vagy éppenséggel csiphiány van, ami leginkább az őskövület IC-ket használókat sújtja, mert ők nem tudják polcról levehető általános alkatrésszel kiváltani azt."
    Egyaltalan nem igy van.

    [ Szerkesztve ]

  • 7Heads Drago

    veterán

    válasz GhanBuri Ghan #666 üzenetére

    Az I3 sose volt prémium. Jó erős képzelőerő kell hozzá. Mellesleg a prémium autók ára nem is 15 millánál kezdődik szerintem.
    axioma: Ez a prémium védjegye náluk. :DD

    Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

  • Shadowbull

    addikt

    válasz GhanBuri Ghan #666 üzenetére

    " ötven éve sokkal több futómű alkatrész volt"

    Jaj dehogy volt. Hol voltak otven eve a mai szintszabalyozos, adaptiv csillapitasu, esetleg aktiv hatsokerek-kormanyzasu rendszerek? Ne rohogtess mar. Mellesleg az a futomutechnologia, ami ma egy premiumautoban elerheto, szinten fenyevekkel a Tesla futomujenek a szinvonala folott van.

    "Amerikai piacon így is visszaesett a német trió eladása a Tesla miatt. "

    Nem igaz, nem tortent ilyen.

    "Így sem tudnak annyit gyártani, amennyit meg akarnak venni."

    Hat, ez erosen vitathato kijelentes.

    "hogy oldanád meg máshogy azt, hogy olyan funkciók kerüljenek később az autóba, amik jelenleg még ötlet szinten sem léteznek? "

    Eleg szar lenne ha olyan alap dolgok, mint a futes/szellozes, klimatizalas, vezetestamogato rendszerek alapfunkcioi, mediaeleres, stb, amit gyakorlatilag mindig hasznalsz, nem lennenek benne alapbol egy autoban. A fizikai gombok meglete nem zarja ki azt hogy kesobb szoftveres funkciok jojjenek, csak eppen sokkal biztonsagosabba teszi a vezetest. De ahogy mar irtam korabban: a Tesla teljesen elrontotta a kozvelemeny beallitottsagat, mar az a meno, ha egy szaros ulesfutest vagy ablaktorlot is 3 szintu menuben kell kiturkalni. Ez igy szar. Akarki csinalja.

    "Oké, hogy a régi gyártóknál a menüpontok generációváltásnál és faceliftnél bővülnek,"

    Mar regen nem, de mindegy.

    "i a Model 3, Y, Taycan kapcsán lelkendezett a futómű miatt"

    A Taycan kapcsan lehet, az Ynal nemigen, abban eleg vacak futomu van. De amugy a nedves uton valo hatekony teljesitmenyleadas nem a futomutol fugg, hanem a kiporgesgatlas szinvonalatol es gyorsasagatol.

    "Ráadásul még az ID.4, Mach-e-ben szinte alig van ECU egy régivágású belsőégésűhöz képest."

    Hulyeseg. Klasszikus motorvezerlo nincs bennuk, meg esetleg kulon menetstabilizalo elektronika, mert az a villanymotor vezerlojebe van integralva. Aztan ennyi.

    "éppenséggel csiphiány van, ami leginkább az őskövület IC-ket használókat sújtja, mert ők nem tudják polcról levehető általános alkatrésszel kiváltani azt."

    Persze hogy nem. A polcrol leveheto altalanos alkatreszek nem alkalmasak erre a feladatra.

    "Így beszél egy igazi teslahater "

    Attol meg hogy valaki nem kedveli kulonosebben Muskot meg a Teslat, es kifejezetten ruhelli a rajongoit,es ezert kritikus vele szemben, meg ne valik hater-re. Az elvakult tesla-dzsihadistak dobaloznak ezzel, es vadolnak meg barkit, aki nincs bokaig Musk seggeben, es nem csung vallasos ahitattal a sok baromsagon, amit kitolnak magukbol.

    Pazarol a világ, én meg segítek neki.

Új hozzászólás Aktív témák