Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    WoW.

    Bemutatónak nem rossz, de azt hittem részletes leírás lesz a játékról. :)
    Egyébként kellően objektív, szóval ilyen szempontból egy szavam se lehet. :R

    Én ugyanakkor a PC-s verzióhoz hozzátenném:

    +Alapvetően nagyon jól van optimalizálva. Gyengébb gépeken is nagyszerűen elfut (az Ubisoft-féle "lesz@rom a PC kiadást" mentalitástól nagyon eltérő és dícsérendő hozzáállás!).
    +Lehet modolni, jönnek is ki szépen a különféle modok a játékhoz.
    +Látványos bugoktól mentes, kiforrott PC kiadás

    -Nem lehet a billentyűzetet szabadon konfigurálni, a numerikus billentyűzetre semmi sem lehet rárakni.
    -Hiába a szép optimalizáció, a teljesen kiépített Mother Base-n még egy elég erős gépen is durván leesik az FPS, ha "körülnézünk" (és a félelmetes az, hogy a grafikai beállítások ezen igazán nagy mértékben nem változtatnak). Hozzáteszem, csak itt vettem ezt észre.
    -Az online belépést minden egyes indításkor el kell fogadni, vagy el kell utasítani, nincs egy kapcsoló a beállításokban, ahol ezt véglegesen ki vagy be kapcsolhatnánk. Online egyébként PC-n is komolyan belassul az iDroid.

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz oriic #5 üzenetére

    de a portolás minősége a hallottak alapján tökéletes, így azzal kiegészítem a cikket majd.

    Őőő... Az optimalizáció tökéletes. A portolás azért nem mondanám tökéletesnek, mert a szabad billentyűzet konfigurálás hiánya például szerintem eléggé fájó dolog egy PC-s játéknál. Az szép, hogy a konzolos irányítást 1-az-1-ben visszaköszön, még a QTE-knél is azokat látjuk a képernyőn (illetve hibriden, mozgasd a bal oldali kart az irányítón, és az E billentyűt... ;] ), de azért szvsz az elsöprő többség nem kontrollerrel játszik PC-n. :)

    Nem akartam részletekbe menő leírást csinálni a játékról, én inkább azt tanácsolom hogy mindenki maga fedezze fel a benne rejlő lehetőségeket, mert nagyon sok jó dolog van a játékban.

    Izlések és pofonok. Én is alapvetően ennek a híve vagyok, de annyi elrejtett dolog van a játékban, amit átlagos játékos simán átléphet, elmehet mellette, hogy azért nem rossz dolog egy részletesebb leírás. Én is eljutottam oda, hogy finoman rá-rá nézegetek az angol nyelvű Guide-okra, mert idegesített, hogy az egyik specialistát miért nem kapom meg (mint kiderült, a fő küldetésekben nem jártam még ott, ahol megszerezhető). :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz .LnB #12 üzenetére

    Valóban nem guide-ra, hanem inkább leírásra gondoltam. De igen, annyi minden van benne, hogy az brutális erőforrásigényt jelentene.

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    Érdekes, hogy a Fulton rendszer ennyire újdonság sokak számára.

    Láttuk már a Batman-ban, és láttuk már a Battlefield 4-ben, sőt, sokkal korábban, az egyik James Bond filmben is.

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz csizi90 #21 üzenetére

    Kronológiai sorrendben:

    -Metal Gear Solid 3: Snake Eater
    -Metal Gear Solid: Peace Walker
    -Metal Gear Solid: Ground Zero (a The Phantom Pain előzménye)
    -Metal Gear Solid: The Phantom Pain
    -Metal Gear Solid (MGS1)
    -Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty
    -Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

    Persze ezek jó része specifikusan csak bizonyos platformra érkezett (pl. MGS3 csak PS2-re jött ki).

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz haxiboy #48 üzenetére

    Még kismillió dolgot be lehetett volna rakni a játékba, kezdve a fegyverek tűzváltásától (egyes lövés- rögzített sorozatlövés-sorozatlövés) az ellenfél ruhájába való beöltözéséig (a'la Hitman széria). De csodák nincsenek, és végtelen lehetőségekkel rendelkező játék sem. Az OFP/ArmA nagy rajongója vagyok, de a BiS meg tanulhatna optimalizáció terén a Kojima Production-tól. Nem keveset.

    Amit viszont nem teljesen értek, hogy milyen félkegyelmű zsoldos sereg az, ahol az ellenfél megölését büntetik? :DDD

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz haxiboy #61 üzenetére

    A háborúban is számon kérnek minden ölésért, le kell adnod a jelentést és elbírálják jogos volt-e amit tettél,

    Harctéri jelentésnek hívják, és amennyiben ellenséges katonákat öltek, sosincs semmiféle bírálat, se katonák, de pláne nem zsoldosok esetén (lásd még Blackwaters Inc. Al-Faludzsa esetében). Valódi háború esetén, mint Vietnam vagy Afganisztán volt még kevésbé, ott is csak a kirívó, civileket érintő eseteknél volt hadbíróság. Itt meg civilek ellen amúgy sem küld senki...

    A zsoldosok ráadásul a Genfi konvenció 1977-es kiegészítése alapján nem minősülhet katonának, és imigyen hadifogolynak sem (vagyis nem védik őket a Genfi konvencióban megszabott jogok). Szóval egy zsoldost (és zsoldosok elleni bevetéskor meg különösen) nem fog motiválni az, hogy az ellenfelet ne megölje, hanem életben hagyja.

    ráadásul ez csak kis létszámú, beszivárgó csapat, nem a lövöldözés a lényeg.

    A beszivárgás igaz volt mondjuk az MGS1-re, meg a 2-re és a Ground Zero-ra, valamint a 3 és a 4 nagy részére. A The Phantom Pain küldetéseinek (side és main egyaránt) kb. fele pusztítsd el vagy öld meg feladatú. Az ellenség vagy a szovjet hadsereg, vagy különféle zsoldos csapatok. Szóval ezzel a megállapítással sem értek egyet a TPP esetében.

    Ráadásul "kis létszám" viszonylagos. Először is a TPP-ben (eddig legalábbis, ahol én járok) max. 2 fő (quiet és én) lett kiküldve, viszont akár egy T-72-essel is mehetek, légi és tüzérségi támogatást kérhetek. Ez minden, csak nem beszivárgás. Ráadásul hogy könnyebb és tisztább például egy páncélos rajt semlegesíteni? Hát nem úgy, hogy elaltatod a környező katonákat, aztán a 39 tonnás harckocsit Fulton-al elviteted (pláne, hogy a Fulton sose volt ugyebár képes ekkora tömeget elvinni, de még bármelyik C-130-as sem, ami a legnagyobb, Skyhook rendszernél alkalmazott repülőgép volt)... :)

    Szvsz olyan nehézzé tettem volna a játékot amennyire csak lehet, pár lövés a törzsre aztán halál, nemhogy még a helikopter rakétáját vagy egy mortart is túlélsz

    Emmm... "Pár lövés a törzsre", egy IV. védelmi szintű mellényben akár egy fél tárat is belelőhetnek "sima" (nem páncéltörő keményfémmagvas) gépkarabélylőszerből, és az ütésből származó apróbb felszíni sérülést leszámítva nem lesz bajod.

    Csak akkor nagyon kevesen vették volna meg, mert nem lenne sikerélményük.

    Nézőpont kérdése, irtó poénos úgy megoldani a side-ops küldiket, hogy egy légicsapás semlegesíti az összes célpontot, te meg csak páholyból élvezed... :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák