Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Surfym@n

    senior tag

    Eddig a Telenor online-on követhető volt az igénybevett internet forgalom
    Jól lehetett látni, mennyi van még vissza x MB-os keretből (igaz mindig naponta csak egyszer frisítették az állapotot).
    Ezt vmiért már 5 hónapja nem tudom lekérdezni...

    Jeleztem üsz-on a hibát, azt közölték javítani fogják...

    Azóta is javítják...

    Hívásértesítő:
    megrendeltem 3 hónapja... nem küldtek egy árva sms-t sem, mondtam akkor szeretném letiltani a szolgáltatást, s kérem vissza a pár hónap × 125 ft-ot, már csak azért is.

    Beszélgetés után vki keresett de nem tudtam felvenni, utána jött az sms!!! :DDD

    Azóta nem szlázzák ki a 125 ft-ot, de hol kapok sms-t hol nem... ki érti ezt :))

    [ Szerkesztve ]

    28 év és 2.8-as rekesz felett már nincs mese...

Új hozzászólás Aktív témák