- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Készül a Galaxy S24 FE
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Prohardver app (nem hivatalos)
Hirdetés
-
20 ezer új munkást visz Eindhovenbe az ASML
it Hatalmas politikai feszültséget okozott az ASML és a holland kormány nézeteltérése, de most úgy néz ki, hogy jelentős bővítésbe kezdenek Eindhovenben.
-
MG4 menetpróba
ma Mindenképpen van fantázia az MG4-ben, az alapfeladatokat olcsón kipipálja, de többet akar nyújtani, mint amire képes.
-
Megjelenési dátumot kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A tervek szerint a végső kiadás októberben lesz elérhető PC-re és konzolokra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
A jobboldali csaj nem is olyan boldog...
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
dish17
csendes tag
Telenornál a hívásértesítő szolgáltatás télleg hibás! Ráadásul ahogy más is írta elég nevetséges, hogy fizetni kell érte, szerintem nekik sem lenne baj, ha mondjuk visszakapcsolás után az ember visszahívná azt aki közben kereste, de sztem sokan nem szánják rá a 125 ft-ot, én rászántam, de még szinte sosem kaptam smst, ami azért gyanús, ugyanez a tnél elég jól meg van oldva.
A netes egyenleginfók, különösen a t-nél nem túl felhasználóbarátok, ahogy már más is írta, a a telenorról is eltűnt pl az adatforgalom. De az igazán szörnyű a T-é, egy db egyenleget mutat, amibe mindent belead, hívást (aztis ami mondjuk 0 ft) ingyen smsek árát, netforgalmat (teljesen az alap kb 10 ft/10kb áron, még akkor is ha egyébként van mondjuk egy 500 megás csomagom) szóval semmi értelme az egésznek. Emellett lelehet kérdezni külön néhány dolgot, pl hívás forgalmat, hívásirányonként, csakhogy az már asszem 56 ft, lekérdezésenként..
-
róland
veterán
Már sokszor leírtam a vonatkozó jogszabályokat garancia ügyben. (Ennek ellenére rázott már le fogyasztóvédő is.)
Itt most röviden:
- a vásárló elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést kérhet;
- a vásárlástól számított 3 munkanapon belül az eladó nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre a vevő garanciaigényével szembenhttp://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
Mr Kiss
csendes tag
Köszi. Az EHT-val is lehet tiltani, de a legelőször felvetett ötletem igazából az lenne, hogy akkor mindegyik szolgáltatónál legyen lemondható a meglévő emeltdíjas szolgáltatás, továbbá szerzikötéskor legyen aktív az emeltdíjas szolgáltatás tiltás, hogy később le kelljen mondani, hogy tudjon igénybe venni ilyen szolgáltatásokat.
Mr Kiss
Mr Kiss
-
róland
veterán
Ez szerintem is javítandó. (Én is mobiltv-s díjcsomagot használok, s mikor váltottam rá figyelmeztettek, ha nem használom akkor deaktiválódik.) 2011-ben ez azért kicsit gáz.
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
nyunyu
félisten
-
guest666
aktív tag
Szerintem ezek közül egyik sem "véletlenül, régről" bennt maradt tétel (szabályozás), hanem teljesen tudatos lehúzás.
-
guest666
aktív tag
Szerintem ezek közül egyik sem "véletlenül, régről" bennt maradt tétel (szabályozás), hanem teljesen tudatos lehúzás.
-
Lotusomega
senior tag
Én csak azt kérdezném, hogy a leírtak hatására lesz is valamilyen változás, vagy ez megitn csak egy kezdeményezés a jónép megnyugtatására, és a szolgáltatók felé pacsizásra?
-
gabe8719
senior tag
Azt hiszem, megtaláltam azt a cikket, ahová a leginkább illik a sztorim - az adott készülék topikjában már leírtam a problémát, de igazából ide való, bocsánat a terjedelemért előre is.
T-nél nézegettem a kínálatot, meg is tetszett egy Blade, mondom kifizetem Dominosan, az előfizu már úgyis megvan, a készülékváltás egyelőre kilőve, új előfizetést meg nem akartam a meglévő mellé. Végül rászántam magam, megvettem, hazavittem, a készülékem hibás volt. Visszavittem, a szolgáltató ráállt a garanciális cserére, de az első, majd a második cserekészülék is hibás volt, el sem tudtam vinni a boltból, mert az egyiken térerő nem volt semmilyen SIMmel, a másikon a kijelző szállt el. Zárásképpen kaptam egy "Felvásárlási lap"-ot, hogy vásároljam le az árát. A készülék Domino csomagban 43ezer forint volt, a lapomon pedig 40ezer forint szerepelt, mondván, hogy a készüléket vásárolom le. Mondom rendben, akkor választok egy másikat. Mikor átmentem a másik T-pontba, lobogtatom büszkén a papíromat, erre közlik, hogy nem "Levásárlási", hanem "Felvásárlási" lap, ergo visszakapom a pénzem, annak fizetőértéke nincs, majd ők pénzre váltják nekem. Ki is csengették a 40ezret, majd miután válogattam a kínálatban, leesett, hogy a következő készülékhez, bármi is legyen az, vennem kell még egy domino csomagot, mert SIM nélkül nem lehet készüléket vásárolni. Szumma szummárum, garanciában lerövidítettek 3ezer forinttal, mert felvásárlási lapot kaptam levásárlási helyett. Mindegy, telefonom nem volt, de egy felesleges SIM kártyám igen, amit amúgy is kényszerből vettem meg... De sebaj, vegyek egy következőt, ha telefont is szeretnék mellé a garanciáztatás után. Röhej!
A felvásárlási laphoz meg kellett mutatnom a számlát. Végül elgondolkodtam azon a mókás helyzeten, hogy mi történik, ha történetesen nem dominosan, hanem előfizetéssel veszem meg a készüléket, mondjuk 20ezerért, és azt a számlát mutatom be. Ez esetben 20ezer forintot kapok vissza, és ha szeretnék egy másik készüléket a hibás helyett amit garanciában ők elrendeztek, akkor ugyanennyiért köthetnék MÉG EGY előfizetést, vagy fizethetnék rá 23ezret, hogy dominoval, hűség nélkül hozzájuthassak, és beledughassam az előfizetéses kártyámat..Szvsz. ez minden, csak nem korrekt, egyszerűen szándékos lehúzás ez a fajta garanciáztatás. Ők pénzt adnak, amiből aztán rákényszerítenek, hogy még egy SIMet vegyél, amit soha nem fogsz használni.
Hát, én nem vettem. 9 éve vagyok T-s, ha lejár a hűségem, biztosan továbbállok.
[ Szerkesztve ]
-
mitulabattyi
aktív tag
A Vodkafonnál vagyok (feltöltőkártyás).
Azt nem tudom, hogy még most is így van-e, de régebben nem lehetett csakúgy kikapcsolni a hangpostát. Mindíg automatikusan visszakapcsolt. Felhívtam az ügyfélszolgálatot a századik idegesítő alkalommal, amikor térerőhiány miatt a hangposta vette föl, és ott mondták, hogy egy SMS-t kell küldeni valami Xblabla szöveggel egy számra és akkor végleg törlik a hangpostámat, amit előtte soha nem használtam.A másik, hogy ha 300 forint alatt van az egyenlegem, minden átkozott hívás előtt jó 30 másodpercig arról okít a gép, hogy szinte bárhonnan feltölthetem a kártyám! Ezt elég lenne naponta egyszer, vagy összesen egyszer elmondani.
Arról nem is beszélve, hogy ha 50 forint alá csökken az egyenlegem, 50másodperc is eltelik míg lejár a mondóka és sikerül telefonálnom, minden híváskezdeményezés után /akkor is, ha csak megcsörgetek valakit, pl hogy a főnök hívjon vissza cégesről/ küld egy SMS-t hogy ejj de kevés pénz van a kártyámon, de bárhol feltölthetem, amikor csak akarom. -
Daniel D.
csendes tag
Pont most történt: elrontottam a pin-t, puk kód kell. Régi a kártya, nincs sehol. Telenor telefonos ügyfélszolgálat nem tudta megoldani mert nem volt jelszó a kártyához, menjek be személyesen egy partnerhez.
Ott átírtuk a nevemre a kártyát stb., de helyben nem tudtam visszakapcsolni a telefont, mert fel kellett hívni a 1220-at ismét, ott tudják csak megmondani a puk kódot. Mivel csak egy telefont használok és a boltban sem ajánlotta fel az ügyintéző a cég telefonját, így csak itthoról tudtam intézni, újabb hívással. De mivan ha nincs másik telefon? Ez felesleges, lehessen egyszerre az üzletben letudni mindent.Ez a cikkben is említve volt, de leírtam énis:
ha lejárt az ingyenesen nyújtott szolgáltatás próbaideje, akkor ne nekem kelljen azt visszamondani, mert különben számlázzák, hanem szűnjön is meg. Lejárati idő előtt kapjak figyelmeztető smseket, hogyha szeretném meghosszabbítani, akkor van lehetőségem rá, különben nincs tovább. -
aranyalma222
csendes tag
Én csak azt nem értem, hogy T-Mobilenál a havidíjas előfizetőknek miért kell 60 forintot fizetni azért, hogy megtudhassa, hogy hány percet beszélt már az adott hónapban, miközben a Dominós ingyen kérdezi le, hogy mennyi pénze maradt... -.-'
Másik, hogy Nekem MédiaMániás díjcsomagom van, és nem értem, hogy az egyenleglekérdezős SMS-be miért nem tudják a felhasznált perceim mellé odaírni, hogy mennyit neteztem, mobiltévéztem meg hogy hány darab SMS-t küldtem el... EZ NONSZENSZ :/
És mindezt 2011-ben...
-
addikt
válasz aranyalma222 #116 üzenetére
Már ne haragudj, de a My-T-Mobile-ba belépve egy viszonylag jól használható egyenleginformáció fogad, amely nem ad ugyan fillérre pontos képet az adott hónap forgalmairól, de azért csak tudod nagyjából, hogy a rendelkezésedre álló keretből mennyit használtál már fel! De továbbmenve, néhány hónap használat után azért megszokja az ember, hogy hol tart.
Jó szerencsét!
-
sid87
senior tag
Telenornál miért nincs olyan hogy ha nincs kess a telón, akkor tudjak visszahívós sms-t küldeni? Elég gáz..
iPhone 12 Pro Max (Telenor) | Apple Watch S6 | iPad Pro 10.5 | MacBook Air M1 16Gb | Pana Lumix LX100II | burgerem.blog.hu
-
aimettirlz
tag
válasz aranyalma222 #116 üzenetére
Na de a dominós többet fizet percenként általában nem?
® aimeTTi atticuS ™
-
aimettirlz
tag
én mostanában hallottam (láttam is), sőt át is éltem egy ilyet hogy 20as számról kaptam egy vissza hívó sms-t melynek szövege nm egy ezett meg a T-s ével hanem csak röviden Az SMS feladója visszahívást kér. KB ennyi.. és nekem is jött egy ilyen hogy hogy azt nm tudom...
® aimeTTi atticuS ™
-
aranyalma222
csendes tag
Persze, hogy megszokja, nincs ezzel semmi baj, de ha már fizetek valamiért, akk az legyen teljes értékű (perc, SMS, net, mobilTV)
Amúgy meg egyszerűbb eltolni üzenetbe az R betűt vagy bepötyögni a *102#-et mint My T-Mobileozni.
Amúgy meg hidd el, hogy Nokia 5310-ről nem épp My T-Mobileről álmodik az ember.
És amúgy meg nem azzal van a bajom, hogy nem filléres kimutatást kapok, hanem hogy előfizusnak miért kell fizetnie olyanért, aminek a Dominós megfelelője ingyen van.
[ Szerkesztve ]
-
Franklin
addikt
Telenoros vagyok, a telefonom (Samu C3050) jobb gombja megváltoztathatalanul a WAP-ra visz. Semmi gond, a wap-beállításoknál átírom az APN-t "online"-ról "onlin"-ra. Így ha véletlenül megnyomódna a gomb, akkor sem fog plusz forgalmat generálni nekem, mert nem tud felcsatlakozni, de ha mégis szükségem lenne a netre (kb. szökőévente), akkor csak gyorsan visszaírom és használható.
Igen ám, de újabban, ha megnyomódik a gomb (véletlenül persze), akkor pár perc múlva kapok egy sms-t, hogy hello, hibás csatlakozási kísérletet érzékeltünk, elküldjük a helyes beállításokat! És az APN-t szépen visszaírják. Bosszantó!
Azt már meg sem említem, hogy a telefonom szerint én még pannon-os vagyok, pedig már mióta is Telenor? :-)
-
zoli62
addikt
Jó a topik.
Régi westeles örökség a díjköteles hívószámkijelzés. Hosszú évek óta nem akarnak ezen változtani. Azt a hamis kommunikációt terjesztik ezzel kapcsolatban.hogy vannak előfizetők, akik nem igénylik a hívószámkijelzést.. Abszolút nem ügyfélbarát- Ez a hívószámkijelzési díj egyébként átlagosan évi kb. 5M Ft bevételt biztosít a T-Mobile-nak. -
zoli62
addikt
válasz aranyalma222 #116 üzenetére
ismerős Ez szintén régi T-Mobile-os hozzállás. Még My T-Mobile felületen levő lekérdezés sem ingyenes. Médiamánia és Ikon díjcsomagoknál régóta kértem, hogy legyen feltüntve külön-külön a hanghívás, adathívás netto egyenlege és a havi limitből felhasznált SMS-ek száma. Természetesen technikailag meg lehetne oldani, de a T-Mobile nem akarja. A My T-Mobile-ból hiányzik a My T-Home-ban megszokott számlakép. Elektronikus hóközi számlarészletezőt a Telenoron kívül egyetlen szolgáltató sem képes biztosítani. Ugyanakkor megoldható lenne, mert például bármelyik T-Pontban ki tudják ezt nyomtatni a belső rendszerükből.
-
Mac!
aktív tag
válasz Franklin #124 üzenetére
A Telenoros bosszantó sms-eket meg tudom erősíteni... Én androidos telefonon (SGS) szoktam kapcsolgatni az adatforgalm és akku merülés elkerülése végett az APN-t, és naponta több sms is érkezik emiatt, ami engem idegesít, nekik pedig felesleges adatforgalom.
A másik szolgáltató, akikhez némi közöm van jelenleg, a Djuice. Náluk a holnap frissítés, ami megoldhatatlan problémának tűnik. Többször említettem már olyannak is, aki tehetett volna ellene, de ezek szerint neki ez így megfelelő... Csak, hogy konkrétumokat is említsek, egyes hirdetmények jóval a lejártuk után is megtalálhatók, ami még megbocsátható bűn, hadd tudja a kedves látogató, miről maradt le a "közelmúltban". De nagyobb problémának tartom, hogy a készülékkínálatuk, ami a fiatalokat talán jobban is érdekli, mint a tarifáik (egyébként egész jók), is hasonló rendszerességgel kerül frissítésre. Fél éve érdeklődöm az Alcatel OT-808 iránt kb kéthavonta, de mindhiába, a cafékban már lassan egy éve nem láttak, de a telefonos kislányok szerint sincs sehol készleten. Ez a példa a bosszantó megtévesztés kategóriája, ami számukra "csak" a potenciális vevők csalódottsága végett lehet hátrányos, de tapasztaltam a fordítottját is már náluk, miszerint az egyébként forgalmazott készülék nem szerepelt a listán... Mivel egy deklaráltan fiatalokkal foglalkozó brand-ről van szó, így érthetetlen, hogy pont erre miért sz@rnak...
Szerencsére egyéb mobilszolgáltatóhoz nincs közöm jelenleg, mert a vodával is volt problémám bőven a múltban, a T-vel viszonylag rövid ideig voltam szerződéses kapcsolatban, de a cégcsoportról megvan a véleményem net és Tv érintettség végett...
Amit hosszú idő alatt saját káromra sikerült kitapasztalni, hogy a telekom cégek telefonos ügyfélszolgálata semmivel sem tud többet, mint amit én magam is ki tudok deríteni az internetről (többnyire saját honlapjukról), sajnos néha még azt sem. Tehát lényegében olvasórobotok ülnek a vonal másik végén, de jártam már úgy, hogy nekem kellett a netről felvilágosítani a telefonos ügyfélszolgálatot... Értem én, hogy ez a költséghatékony, de lehetne egy olvasni tudók számára fenntartott részleg is az ügyfélszolgálaton, akik érdemi válaszokat is képesek adni (esetlegesen egy fejtörő helyes megoldása után ).
Milliók vágynak halhatatlanságra, de fogalmuk sincs, mit kezdjenek magukkal egy esős vasárnapon.
-
Rickazoid
addikt
Ez tavaly már megszűnt. Amikor először érdeklődtem, hogy mi ez a marhaság, azt mondták ez van, két fényképes igazolvány kötelező, de hamarosan módosulások várhatók, lehet megszüntetik. Nyáron lett meg az előfizetésem, akkor már elég volt csak a személyi, talán még az adókártya kellett, ezt nem tudom már.
Erkölcstelen csíkot húzni a másik krumplifőzelékébe csak azért, hogy legyen egy szünet.
-
S73V3
tag
Sziasztok!
Nekem Vodához lennének észrevételeim:
Blackberry Internetet szerettem volna megrendelni, de se ilyen menupontot, se kezelot nem sikerult találnom telefonon... Bementem a vodába, és mondták, hogy hivjam fel a 1270-et.
Sztem ezen lehetne változtatni.
Szintén idevág az ára :S
T-mob: ~2k 100mb
telenor: ~2k 150mb
Voda: ~3k 50mbRemélem sikerül ezt elintézni
-
KaoszTom
aktív tag
T-mobile
2011
200 Ft FELÁR ha látni szeretnéd ki hív
Nincs több mondanivalóm. -
JoeYi
őstag
A Telenor hálózata mostanában elég instabil. Jó volna, ha egy tudatos rendszer újraindítás előtt, vagy után küldenének elnéző SMS-t, hogy neakarjám már kettétörni a telómat dühömben. Volt, hogy csak az MMS nem működött, volt, hogy csak a mobilnet, de van amikor a város közepén (jászai) eltűnik a térerő. Tudom, hogy nem tudják megállapítani pontosan, hogy kik az érintett felhasználók, de ha már úgy döntöttek hogy olcsó de ismeretlen ZTE-re váltanak, akkor szánjanak egy picit egy ingyenes információ csatornára a felhasználók tájékoztatására.
Tudom hogy vérciki belátni, hogy most lefogunk állni, vagy le voltunk állva (sőt szerződéses ügyfelek esetében gondolom kártérítés is járna), de nem az a megoldás, hogy kussolunk, úgyis elfelejtik
-
.bableWes
őstag
kb 3 éve egyszer muszáj alapon kértünk "részletes" számlát ami ugye az elsö ingyenes a többiért fizetni kell. na 2 év mulva a sok telefonálás és üzletbe járás na meg 1270 után végre nem küldték és nem vonták a pénzt.
kitaláltátok, vodafonerol van szo. több bajunk nem volt vele 10 éve.töltöm lefele a torrentet döpirétbéj-rü. csak gondoltam kiirom, hátha kibanolnak..
-
Depression
veterán
Telenor ügyfélszolgálat: Miért kell folyamatosan hallgatni azt a förtelmes zenét? Nagyon hosszúak a várakozási idők, ezt megértem, de akkor miért kell nekem akár 20 percen keresztül tartanom telefont, és közben semmit nem tudok csinálni, mert lutri számba megy, hogy mikor jelentkezik az ügyfélszolgálatos. Ha nekem ingyenes a hívás, akkor teljesen feleslegesen terhelem a hálózatot és az idegeimet is, ahelyett hogy kérhetném a visszahívásomat.
Pl. ha a várakozási idő több, mint 5 perc, felajánlhatná. Nekik ez nem kerülne többe, és az ügyintézés sem lenne hosszabb.Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
peter e.s.
csendes tag
Engem baromira zavar hogy az angol bemondásokat nem tudják angol anyanyelvű emberrel felmondatni. Vodafone és T-Mobile szolgáltatóknál "a hívott szám nem kapcsolható" szöveg angol megfelelője olyan fülsértően magyaros. Főleg a Vodafone. Az valami bortány. Bár a T-Mobile sem kutya, a Telenort nem tudom.
-
oalex
senior tag
Ugyan már emberek!!!
Senki sem érti, hogy miről van szó???
Így nem lesz az egészből semmi.
A hozzászólások fele ilyen-olyan "reklamációs" sztori:
Pld.: hülye volt az ügyfél szolgálatos, 1 évig nem tudta kikapcsolni a szolgáltatás amire kértem.
Az egy negyede pedig olyan javaslat amitől bevételtől esik el a szolgáltató.
Pld.: Miért nem szüntetik meg a havi díjat annak, hogy hívőszám kijelzés be legyen kapcsolva?
Az én olvasatom szerint egyik sem fedi az eredeti kezdeményezés. Nem hiszem, hogy az MA le szeretné bokszolni az egyéni reklamációs ügyeket a szolgáltatokkal. Annak szintén kevés esélye van, hogy "mert szépen kérik" a szolgáltató el állna, ilyen-olyan bevételtő. Komolyan, hol élte?
A Cél az volt (és ezt világosan ki is fejtették), hogy olyan nüanszokat azonosítsatok be nekik, amiről valamilyen listát tudnak készíteni és azzal megkeresik a szolgáltatokat. Értelemszerűen olyan dolgokról van szó, ami nem befolyásolja a szolgáltató év végi profitját (ezek nem szeretett szolgáltatok), hanem nagy valószínűséggel idejétmúlt bürokrácia, ami egyik félnek sem igazán szükséges, csak a gond van vele (pld.: papír munka /adminisztráció).
Itt a 130+ hozzászólásból, csak 1-2 ilyet olvastam.Jó példák a következő:
A felhasználó kitudja kapcsolni, a T- esetében azt, hogy a hangposta hívás jelszót kérjen tőle. Azaz simán hívható legyen a hangposta és egyből lehessen az üzeneteket halhatni. Természetesen opcionálisan, akinek szüksége van a jelszó védettségre az továbbra is úgy használhassa.Valaki írta, hogy (híváshoz hasonlóan) SMS átirányítás is lehetséges legyen. (bár nem tudom, hogy ez milyen mennyiségű technikai háttér munkát igényelne).
De az előttem lévő hozzászólás is ide tartozik. Nem tétel és senkinek sem át, ha korrigálják.
[ Szerkesztve ]
!!!Légy jó mindhalálig!!!
-
flaki
csendes tag
Mindhárom szolgáltató:
Adat-roaming díjak. 2011-ben, 1 megabájtért, 500-600 Ft-ot kell fizetni külföldön, bődületesen drága.
Az okostelefonoknak pont az lenne a legnagyobb előnye, hogy nyaralás közben, a tengerparton, egy erdőben, vagy akár a sivatag közepén is meg tudom nézni az otthoni híreket, tudjak netezni, képeket feltölteni fb-ra, stb. A jelenlegi díjszabással ez hatalmas költségekkel járna.
Itthon meg nem használom annyit a telefont. Munkahelyen is van számítógép, otthon is, persze hogy nem a telefonról fogok netezni 4 collos képen, mikor ott a 24 collos monitor.
Ott, ahol igazán előnyös lenne, meg nem tudom használni, mert a fél nyaralás árát ki kéne fizetni a szolgáltatónak, ha mondjuk letöltöm az index.hu-t és pár percig netezek... -
Bocha
HÁZIGAZDA
válasz Lotusomega #111 üzenetére
Már önmagában az is nagy pacsizás a szolgáltatók felé, hogy egy nyilvános fórumban gyűjtjük össze a hibáikat és olyan dolgaikat, melyekre elég sok felhasználó ráfizet. Valószínű, hogy reklámok tömkelegével fogják meghálálni.
Egyébként mit értesz az alatt, hogy "megint"?
Szenzor minden csütörtökön 15 és 16 óra között a Trend FM-en (Budapesten 94,2 MHz). / Game On minden szerdán 15 és 16 óra között a Radiocafé 98.0-n
-
b4rn3y
csendes tag
Gondolom nem sok embert érint az alábbi téma, de szerintem lenne helye.
T-nél vagyok régóta, végig dominós voltam, de nemrég átálltam előfizetésre, viszont nem vettem náluk telefont (mert akkor azt mondták a pultnál, hogy utólag bármikor vehetek a meglévő előfizetésemhez telefont, részletfizetésre is, ahogy hirdetik, csak akkor újra kezdődik a hűségidő). Eljött a pillanat, bemegyek, hogy veszek az előfizetéshez telefont részletre, de nem lehet (csak ha új, függetlent veszek, ami többe kerül, mint gsm boltban, tehát nem opció). Akkor sem lehetne, ha platinakártyás lennék, tehát most elvileg várhatok addig, amíg lejár az előfizetésem hűségideje, és akkor majd vehetek náluk telót előfizetéssel.
Ne értsétek félre, ez most nem reklamáció, csak azért írtam le ilyen hosszan, hogy érthető legyen a javaslatom, hogy ha már egyszer náluk szeretném elkölteni a pénzemet, akkor legyen arra lehetőség, hogy ha új előfizetéshez nem vettem az elején telefont, akkor a hűségidő meghosszabbításával vehessek egy készüléket később. Szerintem nekik is jó lenne, mert tovább lennék odakötve, és a telefon ára is náluk landolna. -
LouiS22
veterán
Sziasztok!
Nekem egy javaslatom lenne, igaz, ehhez nagy valószínűséggel törvényi szabályozást kellene módosítani. Miről is van szó?
az ÁSZF változásokat a mostani szabályozás szerint a cégeknek elég a honlapjukon és két országos napilapban megjelentetniük. Szerintem minimálisan elvárható lenne, hogy a változásokról postai levélben, illetve - hozzájárulás esetén - e-mailben tájékoztassák az ügyfelet. Tegye fel a kezét, aki napi szinten bújja a honlapot, illetve végigbogarássza a napilapokat? Utána meg megy mindenki anyázni, hogy de miért drágább az, ami adott esetben olcsóbb volt.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
NorBEE300
csendes tag
válasz aimettirlz #122 üzenetére
+1 Az elmúlt egy hónapban ez a jelenség nálam is mutatkozott. A saját (30) számom volt egy párszor átirányítva a céges (20) számra, DE amikor jött az az sms, akkor nem volt érvényben átirányítás...
Ki fog törődni az alsókategóriás Nokiákkal, ha megszűnik az OVI? :)
-
hurrikan
addikt
T-mobile:
-Ha hívod a központjukat mélyre be kell menned a menükbe hogy ügyintézőt kapcsoltathass, jó lenne ha a hívás elejétől élne a 0-ás gomb. És nem ártana csiszolni a rendszeren, a várakozási időn és a szakértelmen is.
-Mobil TV, sokszor előfordul hogy csak T-mobile-nál vett készülékeken működik, ugyanazon telefonnál, ha független szoftver van rajta azt írja hogy a készülék nem alkalmas, pedig az internet beállítások ugyan azok. Úgy kéne megoldani hogy a szoftvert ne figyelje csak a telefon típusát. Hiszen nekik ebből bevételük van, az ő érdekük is hogy akik függetlenül vették de szeretnék használni a Mobil TV-t megtehessék.
-Készülékvásárlásnál sokszor elfelejtenek bekapcsolni alap dolgokat is( pl Médiamánia díjcsomagot veszel de nem aktiválják neked az internetet és/vagy a Mobil TV-t, neked kell utána telefonálgatni)Huawei P9 Grey + SONY MDR-10RBT + Gyári tok + 64GB Sony microSD 94MBps
-
Dreadloord
senior tag
Nekem olyan meglátásom van, hogy kényelmetlen az, hogy a T-mobilnál nem mondhatok olyat, hogy ha túllépem a havidíjban foglalt netet, akkor pl nem lehet azt kérni h korlátozzanak le, de azt sem, h tiltsanak le, és így mindig attól félek nehogy túllépjem, vagy úgy maradjon a netem, vagy bármi, mert +1 giga net 10K Ft. És az azért nem játék
Illetve a másik, hogy havidíjnál nem tudom a kedvezményekkel számított valós fizetendő összeget lekérni hónap közben, csak a kedvezmények nélkülit, amivel semmire nem mék...
Új hozzászólás Aktív témák
- Androidos tablet topic
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Milyen routert?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Készül a Galaxy S24 FE
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Amazon Fire TV stick/box
- Azonnali informatikai kérdések órája
- 20 ezer új munkást visz Eindhovenbe az ASML
- További aktív témák...
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD
- PS4/PS5/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!