- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
j-cool
tag
Telenoros iPhone user vagyok és iOS 4.2-től felfelé nem működik a facetime, mert valamiért nem tudja a telefon elküldeni az aktiváló sms-t.
Ez szerintem apróság lehet a Telenornak, de sok embert érinthet.Hatékony, online, gyors autós szerviz program, ami ráadásul ügyfeleket hoz? ---> http://szerviz7.hu ugyanez elérhető általános célú (minden szerviznek megfelelő) átalakítható verzióban is, érdeklődni privátban.
-
Valentino K.
senior tag
Szakmai ártalom, de én azt mondom, hogy "trükkös" csomag vagy szolgáltatás nincs, csak lusta ügyfél, aki képtelen utánanézni a dolgoknak. Ha aláír egy nyomorult szerződést, akkor olvassa el, hogy mit ír alá, olvassa el a csomagra\szolgáltatásra vonatkozó szerződési feltételeket. Aki nem így tesz, s utána panasza van (ha technikai jellegű, az persze más), az vessen magára. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a szolgáltatóknál minden eladó minden esetben 100%-osan tájékoztatja az ügyfeleket, mert emberek ők is, előfordulnak hibák.
Egyébként ez a felvetésem nem csak a telco szektorra igaz, hanem pl a pénzügyi szegmensre is vonatkozik. Aki úgy vesz fel hitelt, hogy nem néz utána a feltételeknek, az meg is érdemli...Tehát a tanulság: olvass ÁSZF-et és\vagy részvételi feltételeket minden esetben, s akkor nem érhet meglepetés. S nem utolsó sorban kérdezz, ha valami nem világos!
[ Szerkesztve ]
Nikon D500 / Sigma 18-35 F1.8 / Nikon 300mm F4 PF / Asus ROG
-
Sanzaa
senior tag
Nem tudom írta-e már valaki, de az automatikusan aktivált Vodafone Start internet opciót igazán elfelejthetnék. Főleg azért, mert az új készülékek érvényényes internetbeállításokkal érkeznek és még egy mezei mobil is (pl SE Cedar) összeszinkronizálgat szép summájú számlát az új ügyfeleknek. A többi szolgáltató is természetesen, nem csak a Vodafone.
Lenovo Vibe Z2 Pro
-
Bocha
HÁZIGAZDA
válasz aDM|RaL^ #154 üzenetére
Nem véletlenül nem mondja; ezer dolgot el lehet a gépen keresztül is intézni, de ha mindenkinek tiszta lenne, hogy egyből lehet emberhez is jutni, mindenki ezt választaná, holott nem biztos, hogy ez a hatékony. Én ezzel a felépítéssel egyetértek, mindenhol a világon így van.
Szenzor minden csütörtökön 15 és 16 óra között a Trend FM-en (Budapesten 94,2 MHz). / Game On minden szerdán 15 és 16 óra között a Radiocafé 98.0-n
-
nyunyu
félisten
válasz Depression #134 üzenetére
Ha nekem ingyenes a hívás, akkor teljesen feleslegesen terhelem a hálózatot és az idegeimet is, ahelyett hogy kérhetném a visszahívásomat.
Pl. ha a várakozási idő több, mint 5 perc, felajánlhatná. Nekik ez nem kerülne többe, és az ügyintézés sem lenne hosszabb.~1 honapja letezik ilyen funkcio a 1220-on, csak nem mindig+nem minden ugyfel tipusnak van bekapcsolva az automatikus visszahivas lehetosege.
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nyunyu
félisten
válasz hurrikan #147 üzenetére
Ha hívod a központjukat mélyre be kell menned a menükbe hogy ügyintézőt kapcsoltathass, jó lenne ha a hívás elejétől élne a 0-ás gomb
Erre volt par nemzetkozi tanulmany, meg a mi adataink is azt mutattak, hogy amig letezett a fomenu nullas gomb, addig az ugyfelszolgalatot hivok donto tobbsege egybol azt nyomta, meg se hallgatta az automata lehetosegeket.
Holott az automata sokkal alkalmasabb arra, hogy egy nap szazadszor is vegigmondja mittudomen az uj tarifacsomag adatait.
Plane, hogy ha mar a fomenuben kotelezoen ki kell valasztani egy menupontot, akkor mar nagyjabol beloheto, hogy milyen temakorhoz erto ugyintezot kapcsoljon neked a rendszer (pl. biztositoknal te eletbiztositast akarsz kotni, akkor ne KGFB szakertot adjon), mig a fomenu nullas gombnal ilyen informacioval egyaltalan nem rendelkezik a rendszer.
Mindenki mindenhez meg nem erthet.
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
nagyúr
válasz Valentino K. #158 üzenetére
Én szerencsére 1 MB-nál észleltem a problémát, de aljas húzás, az biztos. Ez eléggé a nem egyértelmű tájékoztatás témaköre.
-
GinJoe
csendes tag
Nekem csak annyi észrevételem lenne, hogy T-mobile-nál miért kapcsolják be alapból a Netsart szolgáltatást minden új előfizetőnél, az ő tudta nélkül? Mindegy milyen díjcsomag, és milyen számlázási mód. Közben meg az emberek többsége nem is tudja, hogy a telefonja szépen lassan szipkázza a számláját és hóvégén jön a 30-40 ezres csekk, vagy prepaidnél eltünik az egyenleg 1-2 óra alatt.
Ja és ha kérem a kikapcsolását, valahogy mindig visszakapcsolódik magától a következő hónapbanEzen kívül csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz (inkább csak a T-mobile-lal kapcsolatban, mert vele vannak tapasztalataim):
- hívószámkijelzésért fizetni kell előfizetésben ??!!!
- nincs SMS értesítő a netes korlát lejártáról !!
- nem lenne rossz SMS értesítő a csomagom tarifáinak változásáról, mert nem nézem minden nap a T oldalát
- és a szoftver belenyúkálásokat is közölhetnék a telefon adatlapján mondjuk, vagy mégjobb: bele se kellene nyúlni -
tcsfm
tag
Telenor;
Havi előfizetési díj lehúzása, kártyás csomag esetén. 10 éves kártyán mobilnetre előfizet, teljes hónap kifizet, 3 nap múlva szolgáltatás megszűnik. Mert akkor van a fordulónap, ami természetesen nincs benne az akkori szerződésben, amúgy kártyánként más.
Előfizetéses telefont ellopják, kártyásról ingyenes ügyfélszolgálat felhív. Ha gyorsan embert kérsz a menüben találgatás helyett, nem ingyenes a hívás! Erre közben természetes semmi sem figyelmeztet.
Bármilyen havi csomag megrendelése. Megjön az sms hogy megrendelted. Utána, akár két nap múlva az hogy aktív. Alapból sokat lehet bukni azon, ha ezt pl mobilnettel játsza meg az ember, mert addig x forint/MB a kaland. Akár két napig. De már az elsőnél nyilván lehúzza a pénzt, illetve kérdem én, hogy kapok én így egész hónapot a fordulónapjukkal kombinálva?
Two great European narcotics, Alcohol and Christianity, I know which one I prefer...
-
MIstván
csendes tag
Vodafone-nál nem lehet kikapcsolni a külföldi mobilnet opciókat.
Ez alatt azt értem, hogy ha az ember elmegy külföldre, akkor imádkozhat, hogy a telefonja ne lépjen a netre (ugyanis nem minden készüléknél lehet kikapcsolni a roaming netet). Az ügyfélszolgálattal beszéltem a dologról, megoldási javaslatok:
1, kompletten letiltják az ügyfélnek a GPRS hozzáférést
2, hívja fel az ügyfélszolgálatot, mielőtt külföldre megy, meg amikor hazajött és akkor ők ki, meg visszakacsolják
3, rontsa el a beállításokat, mielőtt külföldre megy.
Az első opció azért értelmezhetetlen, mert ha valaki történetesen Surf, vagy Smart tarifákat használ, amik kötelezően internet opcióval ellátottak, akkor feleslegesen fizeti az opciója díját. A második és harmadik lehetőségtől meg tutira megőrül az összes ingázó. Nem értem, miért nincs egy Roaming net letiltó SMS kód, ezt szerintem megoldhatnák, mert e jelenlegi külföldi internet árak mellett szerintem marginális azon ügyfelek száma, akik ténylegesen használnának internetet határainkon kívül.
Alapszolgáltatások variálása a Vodafonnál megdöbbentő
Javaslom minden Vodásnak, ellenőrizze külfölre lépés előtt, hogy nincs-e bekapcsolva Passport, Connect Roaming (egy rossz mozdulat és 3200Ft/24 óra), vagy társai.
Egyéb alapszolgáltatások voltak: Internet Start (12Ft/10kb), Internet Napijegy (150Ft/nap@10Mb)
Az egyenleglekérdezés a Vodánál is fizetős
Bár az való igaz, hogy a feltöltősök hetente kapnak egyet ingyen, meg hangbemondásuk is van x összegek alatt. Az előfizetéses ügyfelek viszont nem kapnak semmit. Felhasználható keretek elfogyása esetén nem jön semmilyen SMS.Marketing kommunikáció nagyon egyoldalú
Persze, tudjuk, mire valók a reklámok, de az azért elég gáz, hogy az ember annyit lát, hogy X telefon 1Ft, aztán az üzletben meg szembesül a feltételek, szabályok, nyilatkozatok, kivételek, kizárások és kivételek kivételeinek erdejével.Hálózaton belüli átirányítás a Vodánál sem ingyenes.
-
hekmi
tag
válasz aDM|RaL^ #154 üzenetére
Már úgy nem azért, de legutóbb, amikor netproblémával felhívtuk a tré-s ügyfélszolgálatot, 1 percbe telt körülbelül, míg ügyintézőhöz jutottunk.. szóval azt hiszem, azért nem olyan lehetetlen Az viszont már egy más kérdés, hogy a másik két szolgáltatónál mennyi időbe telik, vagy milyen mélységű az IVR rendszer. Na meg, hogy a saját szolgáltatómat hívom, vagy a másikét "kék tarifával". Akkor már nem biztos, hogy végighallgatnám a dolgokat
[ Szerkesztve ]
-
zsirfecske
addikt
ha független telefonom van, de új havidíjas előfizetés kötök a t-nél, akkor miért röhögnek ki mikor megkérdem hogy telefon nélküli előfizura miért nincs valami kedvezmény (persze ugyanúgy 1-2 év hűség vállalásával)?
azt hittem a szolgáltató bukik azon ha 0 ft-ért ad pl egy x8-at a 2 év hűséges médiamánia s mellé. ő is jobban járna ha adna 500 ft havidíj kedvezményt mert odakötne magához és még pénzben mindig beljebb lenne, nekem pedig nem kéne az akcijós ingyé gagyi telefont árulgatnom...
-
róland
veterán
Azért a k800i megbízható készülék volt a maga korában. (Én egy Nokia 6280-ast cseréltem le rá, s nem volt vele bajom 2 évig. Akkor sajnos saját hibámból sikerült eláztatnom, de még utána is használtam egy éven át.) Mostanra eljárt felette az idő, így új készülékre váltottam.
http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
pcnet
addikt
Sziasztok!
Nekem mindhárom szolgáltatóval volt már bajom, szerintem a három rossz közül kell kiválasztanunk a kevésbé rosszat.
Vodafone:
Olyan opciót számláztak ki ami nem is választható az alap tarifacsomagom mellé. Reklamáltam, újra megállapították az összeget, +10e ft-al lett több. 3 éven át egyetlen hónap nem volt, hogy számla kézhez kapása után ne hívtam volna az ügyfélszolgálatot. 3 év alatt kb 120e ft-al húztak le. Ennyit fizettem a semmiért (az alap havidíjon és percdíjon felül). Fenyegetőztem fogyasztóvédelemmel, Voda valami jogásza felhívott, hogy nem kéne, mi lenne ha megegyeznénk abban, hogy 3 hónapig nem kell fizetnem az alap 1000ft-os havidíjat. Csekket persze a normál díjjal küldték, nem az 1000ft-al csökkentett összegről. Újra ügyfélszolgálat, mondják menjek be egy Voda üzletbe, kérjek csekket, töltsem ki és azt fizessem be. Ok, letelt a 3 hónap, lassan lejárt a szerződésem is, máris mentem Voda üzletbe szerződést bontani, ahol közölték velem, hogy nem bonthatok szerződést, mert 5400ft számlatartozásom van. Megint telefon ügyfélszolgálatra, kapcsolgattak ide-oda, számlázási osztály stb. Kiderült, hogy a 3x1000 ft-ot amit "elengedtek" most kamatostul követelik. Bíróságra vihetem a dolgot, de az fél év, plusz úgyis elvesztem a pert, utánnajárás stb... Úgy döntöttem inkább befizetem és végre bontom a szerződést. Azóta nagy ívben kerülöm a Vodafone-t.
Azért nem kellene ezt csinálniuk, ennyire hülyének nézni az ügyfelet. Azért fizessek kamatos hátralékot, mert ők olyan opciót kapcsoltak be ami alapból nem is vehető igénybe az előfizetésemmel.
Másik sztori szintén Vodával. Bemegyek Vodához (még kártyás voltam, ez az előfizetéses sztori előtt volt) Érdeklődtem egy tarifacsomagról amit láttam a TVben. A kiscsaj elklezd vitatkozni, hogy náluk nincs ilyen tarifacsomag, biztosan Vodás reklám volt, nem valamelyik másik szolgáltatóé? Rávettem, hogy legalább nézze meg neten legyen szíves és nyomtassa ki. Hát azt meg ő nem tudja, menjek be a pult mögé és nézzem meg a monitoron. Ááááááááá!
Ahányszor bementem az üzletbe valami problémával mindig csak váll vonogatás volt és azt szajkózta: "Forduljon bizalommal a telefonos ügyfélszolgálathoz!" Ezért üzleteket fenntartani és alkalmazottakat fizetni? Ennyi erővel hírdetőtáblára felírhatnák: "Vodafone: Ha bármi kérdése van, hívja bizalommal az 1270es telefonszámot." Mindjárt kevesebb lenne Vodának is az üzlet bérleti díja és az alkalmazottaknak kifizetett zsé is náluk maradna és költhetnék hálózat fejlesztésre és szolgáltatás színvonalának javítására.T-mobile:
Vettem egy Ericcson W200i-t. Alapból egy 64 megás M2 kártya votl bene, arra ugye nem sok MP3 fér, ezért beszerezem anno 5e ft-ért egy 1 gigás kártyát. Haverom W200i-je alapból játszotta róla a zenéket, enyém kiakadt olvasási hibával. Vissza vittem T-hez, mondja a kiscsaj, semmi gond, felküldi szervízbe, vegyem ki a kártyát, az nem kell, majd hív ha vissza érkezik a készülék. Vártam 3 hete, semmi. Épp arra jártam, benéztem és érdeklődtem mi újság a telefonnal. Hozza ki a kiscsaj, hogy már 2 hete visszaküldték, mert nincs benne kártya és nem tudják kipróbálni. Ok, haza jöttem kártyáért, vissza küldtük kártyával. Újabb 3 hét, jön a telefon, hogy mehetek a telóért, elkészült. Haza hozom, bekapcsolom, ébresztő, dátum, idő, háttérkép stimmel. Nem csináltak vele semmit, pedig a lapon szoftverfrissítés és hangszóró csere (!!!) volt. Újra vissza küldtem, 3 hét hallgatás, majd visszajött. Az üzletbe bele tettem a SIM kártyámat, PIN kód kérésnél megfagyott. Újra vissza küldték. 2 hét múlva visszakaptam, haza hoztam, rákötöm gépre, hogy másolok rá MP3-akat és kipróbálom, 128 megás kártya van benne az 1 GB helyett. Felhívom T-t, azt mondja kiscsaj felhívja a szervízt és visszahív mit tudott intézni. Azt mondta szervízes nem érti mi a bajom, hisz a probléma megoldódott, simán játszik MP3-at. Ja mondom, csak épp lenyulták az 1 gigás kártyát és egy 128 megásat adtak heylette. Végül addig jártam T-sek nyakára, hogy kaptam egy 1 gigás M2 kártyát, amivel szintén nem működött a telefon. Telefont eladtam, T-s kártyát ketté jahtottam.
Azért jó lenne ha T megnézné kikkel szervizeltet és nem ártana, ha nem nyulnák le az ügyfél kártyáját ami a magántulajdona. Más a helyzet ha azt mondják, adnak egy 128 megás kártyát, térítsem meg, az 1 gigásat meg vissza kapom. T-nek is az elégedett ügyfél lenne a célja, nem?Telenor:
1 hete vettem Samsung Galaxy Tab-ot. Gondoltam vásárlás előtt benézek Telenorhoz, hátha van kiállított darab és kipróbálom élőben is. A kiscsaj nagyon szépen tud mosolyogni, szó se róla, de egyetlen kérdésemre nem tudott válaszolni. Sem Tabbal sem szolgáltatásokkal kapcsolatban. Még előfizetés kötéssel kapcsolatban sem ami szerintem alap. Ok, kérdeztem Djuice-al kapcsolatban is, azt még elnézi az ember, hogy nem tud válaszolni, mert nemrég foglalkoznak még vele. De miért vesznek fel olyan embert értékesítőnek akit hót nem érdekel a szakma??? Vagy ha már úgyis ott ül egy munkaidőt a laptopja előtt, legalbb Telenor oldalán olvasson utána a dolgoknak, ne a szomszédos üzlet eladójával trécseljen és az üzlet előtt napozzon. Ok, utána nézhettem volna neten, igazatok van, de gondoltam kevésbé félreérthető ha ő mondja el a dolgokat és meg tudom kérdezni ami nem tiszta számomra. Szóval nem annak kellene lenni az elsődleges célnak, hogy az ügyintéső/értékesítő szépen tudjon mosolyogni, hanem nem ártana a szaktudásra is kicsit rágyúrni.Az ÁSZF változásról meg annyit, nem hiszem, hogy költségesebb lenne, ha minden ügyfélnek küldenek egy SMS-t, mint napilapban hírdetni. És több ügyfélhez is jutna el (mindenkihez) és megintcsak kevesebb lenne a panasz és elégedettek lennének az ügyfelek, nem válltanának szolgáltatót a kellemetlenségek miatt.
[ Szerkesztve ]
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
csab2
veterán
A Telenor oldalán sehol sem írják, hogy a Páratlan szám és a Praktikum "hálón belüli" opció együtt nem vehető igénybe. Szerintem ez egy apróság, és még sem szerepel sehol. Még az ÁSZF-ben sem volt benne. Nekem ez ügyben volt egy kis nézeteltérésem a szolgáltatóval. A kárt jóvá is írták, de erre az általam többször is kihangsúlyozott hibára - miszerint ez nincs benne az ÁSZF-ben és az internetes oldalukon sem szerpel - egyszer sem reagáltak. Pedig írtam, hogy ez a cég érdeke lenne.
A másik problémám, hogy gyakran rosszul/pontatlanul szerepelnek a honlapon az akciós telefonok árai. Ezt már nem egyszer jeleztem is emailben. Volt, hogy a jelzésem ellenére még hetekig rosszul volt kint az info. Arra lennék kíváncsi, hogy valóban olyan nehéz dolog az, hogy helyesen/pontosan szerepeljenek kint az árak?
Köszönöm, ha utána jártok a dolgoknak. Jó ötletnek tartom ezt a kezdeményezést.
Asus Vivobook 14 X413EA, iPhone 13 mini, LG 50LF652V, PS4 slim
-
addikt
- nincs SMS értesítő a netes korlát lejártáról
Elvileg levélben vagy sms-ben kapnod kellett egy napot, ami a fordulónap!
- nincs SMS értesítő a netes korlát lejártáról
De van...
nem lenne rossz SMS értesítő a csomagom tarifáinak változásáról, mert nem nézem minden nap a T oldalát
Mert naponta változik igaz? Meg különben is nehéz havonta egyszer megnézni azt, mi fog változni következő hónaptól!
a szoftver belenyúkálásokat is közölhetnék a telefon adatlapján mondjuk, vagy mégjobb: bele se kellene nyúlni
Egyetértünk!
Jó szerencsét!
-
-Süsüke-
csendes tag
Sziasztok!
A T-Mobile-nál miért kell azért fizetni havi 200 ft-ot hogy a számomat kiírja ha hívok valakit?
A Vodafone-nál miért kell fizetni azért hogy lekérdezzem az aktuális számla egyenlegem (feltöltő kártya és előfizetés esetén is) ?
A A Vodafone-nál ha Mobilweb opciót használok a telefonomon miért nem értesít ha át lépem az adatforgalmi határt, úgy ahogy a vezeték nélküli interneténél teszi?Egyenlőre ennyi jutott eszembe, ha ihlet lesz írok:-)
Üdv
Süsüke
-
molnarpeter
nagyúr
T-Mobile: MobilTV-nél nincsen értesítés, ha elfogyasztottam a keretet. Tudom, ez nem hiba, hanem lehúzás...
mp
-
fl4nder
csendes tag
Samsung Wave telefon, kb fél éve kijött az 1.2-es szoftver, t-mobilenál azóta is 1000 éves van csak. Vagy kapkodják magukat a friss szoftverek kiadásával, vagy ne pakolják rá a sajátjukat, mert kicsit sem érdekel, hogy bekapcsoláskor milyen logó van, vagy hogy milyen ikonnal lehet elindítani az internetet. Tisztában vagyok vele, hogy melyik szolgáltatónál vagyok, nem kell rá emlékeztetni.
-
addikt
A szolgáltatótól vett készülékkel sajnos fel kell vállalni azt, hogy van, amit megváltoztatnak a készülék szoftverében.
Gondolom azért, hogy bizonyos saját tartalmak, amelyeket a szolgáltató fontosnak tart, egyből megjelenjenek a Kedves Előfizetőnek, ne kelljen keresgélnie, ne adj' isten mást találnia!Jó szerencsét!
-
fl4nder
csendes tag
Én a fent említett 2 dolgon kívül (bejelentkezési animáció és internet ikon) mást nem találtam. Tisztában vagyok vele, hogy megváltoztathatja a szoftvert, csak értelmét nem látom. Ha viszont megváltoztatja, akkor illene követni a frissítéseket is, nem hiszem, hogy hatalmas munka lenne megcsinálni.
Ezzel csak annyit érnek el, hogy nekem kell szenvedni vele és a másik oldalon, nem látom az előnyeit. -
MODERÁTOR
Vodafone:
Valaki már említett hasonlót, én is megjártam ezzel. Ha kötök/módosítok/hozzáadok egy szerződés(hez)t, akkor minden probléma nélkül törthavi számlát küldenek róla. Lemondásnál ez nagyon nem megy. A 2 év hűségem pár nappal számlazárás előtt járt le. Egyből küldtem is a kérvényt, de a 8 napos bontási határidővel persze hogy belecsúsztattak a következő hónapba. Így 1-2 napom lett még, amit ki kellett fizetnem. Aprópénz. De nem, kifizettették velem az egész havi számlát, majd azzal kaptam egy kérvényt, ha a túlfizetést vissza szeretném kérni küldjem el. Mivel 5k+ volt, nyilván szerettem volna.. Ezt elküldtem, így visszakaptam 1 hónap késéssel a befizetett összeg 98%-át. Ez a hercehurca most kinek jó?
Már nem vodás vagyok, de mikor az voltam, engem roppantul idegesített, hogy minden egyes hívásom előtt 10 percig azt hallgattam, hogy 300 alatt van az egyenlegem, így és így tölthetem. Eleinte a *-al át lehetett ugrani, később kénytelen voltál végighallgatni, ha hívni szerettél volna, mert ezt is kivették. Teljesen felesleges dolog. Elsőre is felfogja az ember, pláne, hogy a hívás után még sms-ben is 6x leküldik..
Arról bezzeg egy nyamvadt sms-t nem küldtek, hogy a percdíjaim időközben 10-20Ft-ot ugrottak felfele..
Everybody lies.
-
Zirowe
nagyúr
válasz Barthezz2 #186 üzenetére
Örülj, hogy visszakaptad, én telenornál nem.
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
nyunyu
félisten
Mikor akarja megcsinalni a Vodafone, hogy ne lehessen veletlenul 12 (vagy tobb) jegyu V-s mobilszamot hivni?
Tobbi szolgaltato trilazik, es bemondja, hogy ilyen szamon elofizeto nem kapcsolhato.
V veszi az orszaghivo+korzetszammal egyutt elso 11-et, es tarcsazza...Persze a hivott oldalnak meg a teljes bepotyogott szamot tovabbitja.
Egyik ugyfelunk anyazott egy kort, mert ez alapjan nem tudta azonositani, melyik hirdetesukben szereplo szamot hivta a (leendo) ugyfeluk.
Azota mindig raeresztenek egy left(hivott_szam, 11)-et a megkapott hivasadatokra...[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
tildy
nagyúr
Telenornal a mobilemail annak idejen szamlazott adatforgalmat, ha a szervert nem tudta a telo elerni, holott a rendszer ingyenes volt. Erdemes volt 5 percre raknia levelek ellenorzeset. Nem tudom azota javitottak-e.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
zoli62
addikt
Telenornál nincs lehetőség hóközi tarifacsomagváltásra és az ezzel együtt járó részarányos számlázásra csak készülékváltás esetén. Ez főleg mobilnetnél érdekes. Nem ingyenes az interneten a tarifacsomagváltás sőt a Telenor Online-on nemrég mgszüntették ezt a lehetőséget. sok mindenben hasznos. Hóközi elektronikus számlarészletezőt egyedül a Telenor tud biztosítani. Ez jó lenne a a T-Mobile-nál és a Vodafone-nál is. Utóbbinál van E-Care, amivel különböző hívásstatisztikákat lehet készíteni, egy nagyon sokoldalú program, de ez meg nem elérhető a lakossági előfizetők számára.
Nets tartot az ügyfelek megkérdezése nélkül egy új előfizetés vásárlásánál automatikusan aktiválják. Mivel ennek elég magas díja van, ezért könnyen el lehet érni nagy összegű százezres számlát. Létezik ugyan úgynevezett magas forgalom figyelés, de ez nem az ügyfelek érdekében van, hanem egyértelműen szolgáltatóknak kedvez. Ez alapján tudnak hóközi számlaelőleget kállítani. és kiküldeni. Az adatforgalom nincs klimitálva, csak 50000 Ft elérése után csökken az adatforgalmi díj. Reklamációk esetén egyedi méltányosság keretében bizonyos összeget elnegednek a szolgáltatók, de z az eljárás nem általános. Az Európai Únióban roaming adatforgalom esetén 60 euró elérése után letiltják a mobilnet szolgáltatást Ez mégiscsak alacsonyabb összeg, mint amit nálunk alkalmaznak a szolgáltatók. Mostanában a Vodafone az új előfizetésekena Napijegyet aktiváljá, illetve náluk mégis létezik egy határ, melynek összege 15000 Ft, efelett a többit jóváírják. Ez körülbelül az úniós limitnek felel meg. Így fentebb a netstartról írtak főleg a T-Mobile-ra és a Telenorra vonatkoznakT-mobile-nál van egy érdekesség a hanpostával kapcsolatban, ezt máshol nem vettem észre. Amikor egy új előfizetés vásárlásakor ezt aktiválják, akkor azt nem teljes körűen teszik, mint a többi szolgáltatónál. Azaz az átirányítást csak a nem elérhető és nem válaszol esetére kapcsolják be. Tehát, ha valaki foglalt éppen, és hívják, akkor a hívó nem fog sípszót hallani. Erre az esetre a T-Mobile nem kapcsolja be az átirányítást, ami egyébként a másik két szolgáltatónál magátólértetődő dolog.
-
MittuDomain_
őstag
Bocsi, nem nyálaztam végig minden kommentet, de talán itt nem is baj, mert ha visszatérő a probléma, legalább látszik hogy gyakoribb.
8 éve (részemről a kezdetek óta) vagyok Westeles ( ), és nemrég futottam bele egy díjcsomagváltós galibába...
Engem is elért az okostelefon-őrület, viszont feltöltővel egy vagyon volt akkor még, prepaidről tehát a legalapabb előfizura váltottam. (ECO)
Az egy dolog, hogy a hívószám kijelzés nem ingyenes, tudomásul vettem, ez van. (Nem szép dolog, teszem hozzá)Viszont kitaláltam, hogy milyen szép és jó lenne ECO-ról MediaMania XS-re váltani. Elvileg lehet, nincs ezzel semmi gond, de a telefonos ügyintézéstől herótom van, a webes felület pedig nem hagyja. Igen, van még egy év hátra a hűségemből, de ha kijelentem, hogy kezdődjön újra a 2 év, és ezentúl legalább másfélszer annyit fizetnék havonta, miért nem hagyja? Ez magentáék érdeke is lenne. Ennek ellenére csak odáig jutok a webes felületeten, hogy (nem pontos idézet) "Önnek még nem járt le a hűségszerződése, amennyiben erre a díjcsomagra szeretne váltani, kössön új előfizetést." Mindezt természetesen a díjcsomagváltás fülön. Miközben talán a T-é a legjobb(an használható) webes felület, lehet hogy csak script hiba, de nem hinném. (Beszéltem T-nél dolgozó ismerőssel, és szerintük "felfelé" váltani bármikor lehetnie kellene; mégse hagyja.)
/De lehet velem van a hiba, és "user error"./
Si tacuisses, philosophus mansisses.
-
Zolás
addikt
válasz MittuDomain_ #191 üzenetére
Ezt csak személyesen, vagy telefonon ügyintézővel tudod elintézni. A program nem fogja tudni, hogy felfelé váltasz-e, vagy lefelé. Pont ezért, nem is engedi.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
MittuDomain_
őstag
De, a program pont, hogy tudja...
Mivel először kiválasztom azt, amire váltani szeretnék.
Értelemszerűen be vagyok jelentkezve, tehát azt is tudja, min vagyok éppen.Egy marha egyszerű szűrőfeltétel az egész, 2-3 (10) sor a programban, nem több.
Akkor egyeltalán mi értelme a díjcsomagváltás fülnek a T honlapján? Persze, akinek lejárt a hűsége, ott megy, de szerintem max 50% az, aki lejárt hűség után szeretne váltani.Ráadásul ezzel a T levenne egy kis terhet az ügyintézői válláról is.
Max. a next-next-finish rendszerbe belerak még 1-2-3 are you sure jellegű kérdést, a véleltlen váltások elkerülésésre.
Esetleg egy opció, hogy ha kijön az első számla és vmi nem kerek, vissza lehessen csinálni. (Persze adott számlát teljesíteni kell, ha már hülye volt az ügyfél, de legalább ne kelljen 2 évig szívnia vele, ha elcseszte.)Cserébe propagálhatnák, hogy ők mennyire de mennyire mindent megtesznek az ügyfélért.
[ Szerkesztve ]
Si tacuisses, philosophus mansisses.
-
1430
senior tag
válasz MittuDomain_ #191 üzenetére
Mikor váltottál előfizetésre? Használsz Go!Net adatcsomagot? Ha igen, vállaltál rá hűséget, hogy olcsóbb legyen a készülék?
Mert szerintem van valami kizáró szolgáltatásod/hűséged, amiért az önkiszolgáló nem engedi a váltást.
"...de a telefonos ügyintézéstől herótom van..." >> Kösz. Akkor írjál ide, miközben nyilván egyedi "hibáról" van szó.[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
Zolás
addikt
válasz MittuDomain_ #193 üzenetére
A programba nem fognak mindenféle egyedi változót belerakni, a plusz csomagokkal, amikre szintén kötelezhetnek. Nem olyan egyszerű ez, mint ahogy azt te gondolod.
Az meg hogy képtelen vagy erre 5percet szánni, és elintézni a telefonos ügyfélszolgálattal, meg nem a T hibája.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Motar
tag
Sziasztok!
Nekem a T-nél a számlázással van problémám. Van egy előfizetésem, amiben van némi net is és teljesen le is beszélhető! De a számlán nem tudom kivenni hogy mondjuk mennyit neteztem. Van vagy 3 fajta forgalmi díj ráírva, de abból semmit nem lehet kivenni!
Egyszerűbb lenne azt írni hogy 200percet beszéltem, az 4000Ft és 50Mb-ot neteztem, az 500Ft, de ez benne van előfizetésbe szal 0Ft!
Nem pedig mindenféle átláthatatlan dolgokra szétbontani és értelmetlen szövegekkel megfogalmazni.Köszi
Attól hogy mindig a szexre gondolok, már szexmániás vagyok?
-
Motar
tag
Ja igen! Nem tudom létezik-e ilyen, de egy térképet csinálhatnának a telefonos ügyfélszolgálatról.Mennyivel egyszerűbb lenne kikeresnem hogy mit akarok és csak bepötyögöm az előre kinézett menü számokat és nem kell 20percet hallgatnom az üzenetrögzítőt és izgulni hogy "ugye ebbe a menübe lesz az" ami nekem kell.
Nagy segítség lenne!Attól hogy mindig a szexre gondolok, már szexmániás vagyok?
-
pesta84
csendes tag
Sziasztok!
Az SMS átirányítás olvasásakor örültem, hogy nem csak nekem tetszeneIgaz, hogy ez új feature lenne nem pedig meglevő kisebb hiba, legalábbis tudtommal nincs ilyen (ha mégis akkor bocsi), hogy mobilinternetnél meg lehet adni az adott APN-hez felhasználói nevet/jelszót.
Miért is ne lehetne tehát megoldani, hogy pl. a céges SIM-mel működő telefonomra (amin nem engedélyeznek mobilnetet) beállíthassam a saját mobilnetemet? Természetesen nem másik szolgáltatónál mert az nagyobb bonyodalom, viszont így lenne net, a számlát pedig a magán előfizetésemre kapnám a forgalomról.
Köszi![ Szerkesztve ]