Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szabi®

    addikt

    válasz totron #184 üzenetére

    ""Usánka területein is fogyasztóiság van.""

    Az igaz, csak az mellé ott nem társul semmi, nem látnak többet egy tárgyban, mint ami. Megveszik/használják/összetörik és vesznek másikat. Egy olyan országról beszélünk, ahol már a családon belüli "terviség" is intézményesítve van.Nekik mindenre van valami plánjuk. A szülök mindent sulykolnak, 16 éves kissrácok Pick-upra gyűjtenek (akár egy levertre), mert apu és anyu kiadta az instrukciót hogyan lesz rá pénze, és mennyi idő múlva lesz egy saját Pick-upja. Ott egy ilyen jelentéktelen dolog, hogy "telefon" /meg milyen, az senkinek nem mond semmit. Sokkal nagyobb dolgokban gondolkodnak egészen fiatalon. Nem mondom, hogy pl nem lenne példa arra, hogy Amerikai fiatalok tárgyakkal "vagiznak", de ez nagyon ritka.
    Nagyon sok mindennel van egy ottani fiatal lekötve. Sokkal színesebb kint a paletta, mint itthon, minden téren. A bulira sincs ráfeszülés, hogy milyen márkás cuccokban menjenek, mivel a buli gyakran egy másik ház helyszíne, így az ezen való érlelődés is kilőve.
    A németek állnak ehhez közel, ha kimentek németbe (vagy már voltatok is sokan) agyondivatozott/márkázott cuccú fiatalt alig fogtok látni, ellenben ezrével fognak teljesen egyszerű kinézetű karakterek szembejönni. Tavaly találkoztam a Robert Bosch GmbH egyik vállalati fejes fiával, és egy agyonvert iPhone 6s-t nyomkodott, értelemszerűen nem azért használta azt, mert nem lett volna újabb típusra való ... :)
    Magyarországon sok fiatalnál/középkorúnál ez gyakran egy elterelés, van ez is, van az is, mindenből a legújabb, de azt lehet hogy már nem akarja, hogy lásd, hogy hol lakik, hányad magával stb. stb. :R

Új hozzászólás Aktív témák