Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz vodkaboy22 #58 üzenetére

    Bár nekem gyakorlati tapasztalatom nincs a dologban, de mások elmondása szerint az amúgy híres Apple support nálunk Magyarországon inkább a hírhedt jelzőt érdemli. Ahogy mondják a jó hírnevet nagyon nehéz megszerezni, de nagyon könnyű elveszíteni. A legfőbb probléma az nálunk, hogy az Apple továbbra sincs jelen az országban, csak viszonteladókon keresztül.

    Nekem pont pár napja romlott el a Macbookom és egyelőre én is inkább negatívumokkal szembesültem, pedig még el se kezdtem a valódi ügyintézést. Pontosabban én elkezdtem volna, de az APSP akinek írtam nem válaszolt, majd telefonos érdeklődésre nagy nehezen megtalálták a levelemet, amit az egyetlen nyilvános e-mail címükre írtam és közölték, hogy majd hétfőn válaszolnak. Nekik nem sürgős, az meg ugye kit érdekel, hogy az ügyféllel mi van. Persze remélem hogy minden úgy fog menni, ahogy kellene, de hazudnék ha azt mondanám, hogy nem tartok a magyar szerviztől.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák