- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Látóhatáron a drágább HMD készülékek
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Yettel topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
-
Mégsem lesz Oppo tábla?
ma Alig pár nappal az Oppo Pad 3-ról érkező információk után úgy tűnik, nem érdemes új csúcstabletre számítani egyhamar.
-
Mobilarena
LG Optimus L9 - nagyravágyóknak [olvasd el az első hozzászólást!] FÜGGETLENÍTÉS / WAREZ TILOS!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisocsi
tag
válasz daredar562 #4519 üzenetére
Pedig mindenképp menny vissza,és reklamálj! Hivatkozz a 3 napos cseregaranciára,és fenyegetőzz a fogyasztóvédelemmel. Nekem is volt már ilyen 3 napos gari problémám. de nem tudtam bemenni a szervizbe,ezért felhívtam a 1430 ügyfélszolgálatot. 1 hét múlva tudtam bevinni a szervizbe,de nem volt gond mert telefonon jeleztem a problémát,és volt róla bizonyíték
Hívd fel a 1430,és mond meg hogy mi a probléma,és mit mondtak a szervizben. Szerintem nincs vesztenivalód!!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs